AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Har en unghund som er altfor tynn. Han har ett helt vanlig for fra Hills. Han spiser 1-2 ganger om dagen. Prøver å tilby oftere, han vil ikke ha. Har prøvd å la maten stå, har og prøvd å ta den vekk. Han spiser mindre enn anbefalingene på pakka. Nå vet jeg ikke hva jeg kan gjøre for å feite han opp litt? Noen som kan anbefale ett godt for? Han skal til dyrlege, men er noen dager til han skal dit. Tror neppe han har orm eller noe, for han spiser generelt lite. Han er normalt aktiv. Anonymkode: 470db...1af
Tabris Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Anbefaler å prøve Vom og Hundemat. Råfor formet som pølser eller kjøttboller. Mange hunder pleier å like det mye bedre enn tørrfor.
Julie Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Råfor som det foreslås over her. Dersom du primært ønsker å holde deg til tørrfor - bytt til er for med høyere fettprosent. Nå vet jeg ikke fettprosenten på Hills foret du bruker,men det finnes høyenergifor som er kaloritette og velegnet for hunder som trenger å gå opp i vekt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå