Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Anbefalte innlegg

Gjest CecilieX
Skrevet
Lunabelle skrev (13 timer siden):

Dette burde egentlig Tv2 blitt varslet om, slik at de kunne fulgt opp saken og gravd litt i omstendighetene rundt det at varelageret til Villakids nå tilsynelatende blir solgt av Ministjerner & Co. 

Det samme skjedde da Style by Norway kjøpte varelageret til VillaPaprika

https://forum.kvinneguiden.no/topic/1205194-villa-paprika-og-lord-gekko-as/?do=findComment&comment=17249980

Det ble også dokumentert at VillaPaprika fylte opp varelageret før de gikk konkurs. 

Skrevet
Marriet skrev (3 timer siden):

Aaah, ja. Det der har jeg jo lest. Begynner å bli en stund siden. Leste det igjen nå og ble svimmel 😅 Tenk å skrive så mye rart...

Ja jeg dikter da ikke opp ting. Synes hun er lik seg selv jeg.

• Liker 3
Skrevet
Xstrella skrev (8 timer siden):

Gått ned 8 kg? Hvor? Dama er da lik slik hun alltid har vært. Hvorfor er hun et offer hele tide? Mye syt som kommer ut. Tar hun ikke ansvar for noe selv?

Hvor står det? 

Skrevet
Juststop skrev (6 minutter siden):

Hvor står det? 

Se skjermdump jeg har lagt inn litt over her.

• Liker 3
Skrevet
Juststop skrev (9 minutter siden):

Hvor står det? 

Instagram. Et av bildene der. Tror hun står med ryggen til og klager over livets opp og nedturer. Er hun sammen med gekkoen enda?

• Liker 9
Skrevet

Hun skriver så dårlig, og har så mange skrivefeil, at jeg ofte ikke skjønner hva hun prøver å berette🤔🤔

• Liker 20
Skrevet

Noen har faktisk bestilt disse limte glassene som blir en lysestake. Why?? WHY??????

• Liker 16
Skrevet
Minipilla skrev (12 minutter siden):

Noen har faktisk bestilt disse limte glassene som blir en lysestake. Why?? WHY??????

Samme tenkte jeg. Det må være noen i familien eller venner som vil hjelpe litt.

• Liker 14
Skrevet

Sjelden det er oppdatering på gekkoen. Før var det bildebonanza hvor fint og kjekt de hadde det. 

• Liker 7
Skrevet

«Juuul» siste på Insta..

Gud hjelpe, det er jo ikke advent en gang.     De må jo bli lei all julepynten før 1.desember i det huset der.

Og pussig at det ikke er en eneste reklame for Ministjerner… midt i beste handlemånedene.

• Liker 15
Skrevet
Stargaze skrev (4 minutter siden):

«Juuul» siste på Insta..

Gud hjelpe, det er jo ikke advent en gang.     De må jo bli lei all julepynten før 1.desember i det huset der.

Og pussig at det ikke er en eneste reklame for Ministjerner… midt i beste handlemånedene.

Hjelpes 18 november og jul

• Liker 5
Skrevet

Det er mange som har pyntet til jul, akkurat det Skjønner jeg ikke at man gidder kritisere. La folk pynte når de vil

• Liker 12
Skrevet
Orly skrev (25 minutter siden):

Det er mange som har pyntet til jul, akkurat det Skjønner jeg ikke at man gidder kritisere. La folk pynte når de vil

Ja, det er greit. Men jul er det definitivt ikke.

• Liker 17
Skrevet

At folk velger å pynte juletreet i midten av november er nå en ting, men å kalle det jul ...

Screenshot_20211118-160828_Instagram.jpg

• Liker 22
Skrevet
Orly skrev (1 time siden):

Mange har ikke pyntet til jul nei. Altfor tidlig. 

• Liker 22
Skrevet
Luckie skrev (19 minutter siden):

Mange har ikke pyntet til jul nei. Altfor tidlig. 

Jeg har sett mange pyntet til jul allerede 🤷‍♀️ 
Personlig syns jeg det er alt for tidlig, men kan ikke si at det plager meg at andre syns noe annet

• Liker 7
Skrevet

Da er det bare å vente på at treet blir kasta ut 1. juledag- for da er det våååår!!!! 🥳🥳🥳 Man må jo bare le av hele dama da 😂 Samme greia hvert eneste år det der... 

Og nei- det er IKKE jul enda... Vi har bikka midten av november 🤣 

• Liker 28
Skrevet

Jeg ser at mange har pyntet med lys i vintermørket, men jeg har tilgode å se at juletreet er pyntet allerede nå i private hjem. I butikker og nettbutikker derimot, er det jul. Bare ikke hos Paprika. 

Så tenker dette er en virkelighetsflukt. Paprikaoppskrift når det butter på: stikk hodet i sanden og drøm deg vekk. 

• Liker 17
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...