Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Kollontaj skrev (8 minutter siden):

Jøss. Hva betyr dette, tro? «Trenger du hjelp til å gjøre noe enkle styling tips?»

Er det triks det menes? 

Ikke godt å vite, jeg fikk hodepine av språket i avhandlingen "Om oss". CØ har jo åpnet og lukket et kapittel og åpnet nye skapdører og står på egne ben. Eller noe sånt.

Endret av Revenge o'Cavatina
  • Liker 30
Skrevet

Skulle egentlig gå å legge meg, men måtte bare lese "Om oss" først.

Nå kan jeg bare glemme å sove....

Hvem er det som seriøst tør å inngå noen som helst form for avtale med et slags "kompaniskap" uten skikkelig presentasjon, navn, telefonnummer, eller organisasjonsnummer?  Og når i tillegg språket i denne presentasjonen er dårligere enn hva en 14-åring kan prestere, blir det bare helt tragisk. Hvilken 53-åring er det som er SÅ blind??

• Liker 32
Skrevet
Revenge o'Cavatina skrev (6 timer siden):

Å joda, bloggen er bare endret til en ny versjon av mesterweb.no som nå selger elleville interiørtjenester med en rekke, dog unevnte, samarbeidspartnere.

https://www.bycamillao.com/

Bloggen er nede, Ministjerner nettbutikk er nede og denne siden du linker til har hun hatt en stund. Den er helt håpløst designet og har et ubehjelpelig språk, og den linker inn til IG-kontoen hun nå har lukket. Forøvrig tilbyr herr og fru Øvestad webdesign og digital markedsføring tror jeg fra en annen side som jeg ikke husker navnet på. 

Så for tiden ikke mange muligheter for business for denne dama:

• en interiørhjelp-side som linker inn til en lukket IG - suspekt..
  • en IG-konto for nettbutikk som linker inn til en ikke fungerende nettbutikk

Det er businessen sin det😂

• Liker 35
Skrevet
Friluftsdame skrev (8 minutter siden):

Bloggen er nede, Ministjerner nettbutikk er nede og denne siden du linker til har hun hatt en stund. Den er helt håpløst designet og har et ubehjelpelig språk, og den linker inn til IG-kontoen hun nå har lukket. Forøvrig tilbyr herr og fru Øvestad webdesign og digital markedsføring tror jeg fra en annen side som jeg ikke husker navnet på. 

Samt en hemmelig dame på 53 år.... 🙄

• Liker 13
Skrevet

FOR noen priser de tar for disse stylingstjenestene. Jeg gjorde en kjapp sammenligning for delstyling av en 3-roms leilighet: 10 500 kr😮Da jeg solgte min leilighet i år betalte jeg 1500 kr for tilsvarende tjeneste hos et profesjonelt firma. Lurer på hva som brukes som grunnlag for å prise seg inn. Mulig markedsprisene er høyere i det området de opererer i, det vet jeg ikke noe om.

• Liker 19
Skrevet
Friluftsdame skrev (1 time siden):

Her er link til siden for digital markedsføring: https://www.mesterweb.no/

Under "refferanser" ligger Ministjerner.

• Liker 12
Skrevet
Laia skrev (18 minutter siden):

Lurer på hva som brukes som grunnlag for å prise seg inn. Mulig markedsprisene er høyere i det området de opererer i, det vet jeg ikke noe om.

Tipper det er pga «refferansene».

• Liker 20
Skrevet
Laia skrev (2 timer siden):

FOR noen priser de tar for disse stylingstjenestene. Jeg gjorde en kjapp sammenligning for delstyling av en 3-roms leilighet: 10 500 kr😮Da jeg solgte min leilighet i år betalte jeg 1500 kr for tilsvarende tjeneste hos et profesjonelt firma. Lurer på hva som brukes som grunnlag for å prise seg inn. Mulig markedsprisene er høyere i det området de opererer i, det vet jeg ikke noe om.

Siterer meg selv for en korrigering (rett skal være rett); det er nok kategori «Interiørveiledning» jeg har betalt for, som har betydelig lavere pris enn delstyling. Likevel ser jeg at Paprika ligger høyt ift kategorien sammenlignet med flere aktører i markedet. 

• Liker 6
Skrevet
Lyckeliten skrev (20 timer siden):

Absolutt, men håper fortsatt de heller kan ta seg sammen og drive denne butikken på en ordentlig måte.

Det kommer ikke til å skje, enkelt og greit. De er ikke interessert i å gjøre innsatsen som må til for å drive butikk på ordentlig måte, det viser historikken tydelig.

Den første negative anmeldelsen av Ministjerner dukket opp på Trustpilot i begynnelsen av desember i fjor og det har tikket inn nye jevnlig siden da. Mange under fullt navn med detaljerte beskrivelser av hendelsesforløpet. Det som går igjen er lang leveringstid eller manglende levering av forhåndsbetalte varer og kundeservice som lover og lover uten at det skjer noe. Seriøse bedriftseiere hadde tatt tak etter første anmeldelse. Her har det motsatte skjedd, de har latt det skure og gå i snart et år. Nå ser det ut til at det har kommet til et punkt der det ikke går lenger.

• Liker 31
Skrevet
Christiane_W skrev (14 minutter siden):

Det kommer ikke til å skje, enkelt og greit. De er ikke interessert i å gjøre innsatsen som må til for å drive butikk på ordentlig måte, det viser historikken tydelig.

Den første negative anmeldelsen av Ministjerner dukket opp på Trustpilot i begynnelsen av desember i fjor og det har tikket inn nye jevnlig siden da. Mange under fullt navn med detaljerte beskrivelser av hendelsesforløpet. Det som går igjen er lang leveringstid eller manglende levering av forhåndsbetalte varer og kundeservice som lover og lover uten at det skjer noe. Seriøse bedriftseiere hadde tatt tak etter første anmeldelse. Her har det motsatte skjedd, de har latt det skure og gå i snart et år. Nå ser det ut til at det har kommet til et punkt der det ikke går lenger.

De evner ikke å se hvordan de skal snu skuta og lar den heller gå på grunn. Kort tid etter starter de opp på nytt, og sånn kommer det til å fortsette.

• Liker 18
Skrevet
Marriet skrev (20 timer siden):

Men hvor mange forsøk er det rettferdig ovenfor barna og kunder at hun skal få, lurer jeg på? 

Hun er på ingen måte ny i gamet og hun gjør det samme gang på gang. Nytt i denne saken er at det har kommet frem for en dag at hun har løyet om samarbeidspartnere. Vi vet at hun ikke er fremmed for å lyve, men dette tok kaka.

Tror virkelig ikke folk leser hva jeg skriver nå. Jeg skriver jo absolutt ikke at hun skal åpne en ny nettbutikk og få en ny sjanse, men at jeg heller håper at hun snur nå og ikke går konkurs. 
Tror de fleste som har fulgt henne lenge vet at dette antageligvis ikke skjer og ei heller at hun skaffer seg en «vanlig» jobb, men det er fortsatt mulig å håpe på det beste for den familien. 

Jeg syns disse trådene om influencere stort sett er positive når de drar frem de kritiske forholdene, som feks hvordan ministjerner har drevet, eksponering av barn osv. Det jeg ikke syns er greit og son jeg skulle ønske moderatorene slo hardere ned på er det som foregår her nå, for å håpe på at noen går konkurs er ikke greit. Verken for CØ, familien, kundene eller leverandørene. 

Kom gjerne heller med mer konstruktiv kritikk her, enn å håpe på at noen går konkurs, for akkurat deg kommer ingen til gode. 

• Liker 3
Skrevet
27 minutter siden, Lyckeliten said:

Kom gjerne heller med mer konstruktiv kritikk her, enn å håpe på at noen går konkurs, for akkurat deg kommer ingen til gode. 

Det er da vel ingen som håper på at virksomheten går konkurs??

Bare det at måten virksomheten blir drevet på synes å styre mot konkurs igjen.  I tillegg til at eieren samt den som virker å ha den daglige driften har en urovekkende bakgrunn med flere konkurser. Konkurs er svært uheldig for alle, ikke minst for kundene, som taper pengene sine. Virker  ikke som dette faktum, som eier/driver har bidratt til og opplevd flere ganger plager dem nevneverdig, siden historien gjentar seg og gjentar seg.

• Liker 27
Skrevet
Lyckeliten skrev (31 minutter siden):

Tror virkelig ikke folk leser hva jeg skriver nå. Jeg skriver jo absolutt ikke at hun skal åpne en ny nettbutikk og få en ny sjanse, men at jeg heller håper at hun snur nå og ikke går konkurs. 
Tror de fleste som har fulgt henne lenge vet at dette antageligvis ikke skjer og ei heller at hun skaffer seg en «vanlig» jobb, men det er fortsatt mulig å håpe på det beste for den familien. 

Jeg syns disse trådene om influencere stort sett er positive når de drar frem de kritiske forholdene, som feks hvordan ministjerner har drevet, eksponering av barn osv. Det jeg ikke syns er greit og son jeg skulle ønske moderatorene slo hardere ned på er det som foregår her nå, for å håpe på at noen går konkurs er ikke greit. Verken for CØ, familien, kundene eller leverandørene. 

Det er vel ingen som håper at de går konkurs, men alle som har fulgt med en stund vet at hun ikke er i stand til snu driften av nettbutikken. Hun gjør ikke engang et oppriktig forsøk og har antagelig heller aldri gjort det. Dette er måten hun driver business på, det har vist seg over veldig mange år, bedrifter og prosjekter. Hun har ikke grunnleggende kunnskap og gjennomføringsevne. 

Men, det jeg håper er at hun blir ilagt konkurskarantene hvis hun går konkurs igjen. For å beskytte både kunder og leverandører. Men selv da kommer hun til å finne en utvei. Da blir en ny nettbutikk registrert i morens, søsteren eller noen andres navn, også er karusellen i gang igjen. 

• Liker 26
Skrevet

Ingen her som sier de håper på konkurs, du må lese hva vi skriver, du som påstår dette.  Derimot ser vel og skjønner de fleste her inne at den nettbutikken ikke har liv laga.  Bare å lese på trustpilot og alle der som etterlyser varer de ikke har fått, ei har de fått tilbake pengene sine.  Hvilken måte er det å drive forretning på?  Synes synd på de stakkars kundene jeg

• Liker 12
Skrevet

Jeg ønsker forsåvidt ikke at hun skal gå konkurs, men mener det er på høy tid disse folka blir nødt til å gjøre opp for seg!

Der hadde vært best for alle parter at det ble umulig for dem å drive (les: "drive") egen business, for det mestrer de virkelig ikke!

• Liker 34
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (På 17.10.2021 den 15.41):

Faren ved å trekke seg bort fra IG er at hun ikke får med seg kritiske kommentarer og får slettet dem kjapt nok.

Her har det nylig blitt postet en kommentar på Ministjerners innlegg fra 29.september.

Screenshot_20211017-153627_Instagram.jpg

Screenshot_20211017-153607_Instagram.jpg

Nå er den kritiske kommentaren fjernet, men ingen forklaring på hvorfor nettsiden har vært nede i dagesvis.  

Kundeservicen sin, det!

Screenshot_20211019-202219_Instagram.jpg

• Liker 12
Skrevet
FruRosa skrev (15 minutter siden):

Nå er den kritiske kommentaren fjernet, men ingen forklaring på hvorfor nettsiden har vært nede i dagesvis.  

Kundeservicen sin, det!

Ahhh, det eeeer såååå piiiiinlig 🙈🙈🙈 at det ikke kan gå an å gjøre noe ordentlig for EN GANGS SKYLD?!?!? Håpløst. Rett og slett. 

• Liker 24
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet
FruRosa skrev (15 timer siden):

Kundeservicen sin, det!

Ble vel gjort oppmerksom på den etter å ha lest om seg her🤣 For ei suppe, får jo migrene av mindre🥵😆

• Liker 20
Skrevet

Og nå kommer dette opp når man går inn på ministjerner-siden:

ministjerner.jpg

• Liker 10
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...