Gå til innhold

Flere som har drept egen glede?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på vei i en alder der utvalget lanskje blir litt mindre.... altaå jeg nærmer meg 30. Men selv om menn har vært interessert så har jeg avvist dem, om jeg var interessert i dem også og det er så surt. Men den stemmen sitter så hardt i meg, jeg er ikke god nok for dem! Hvorfor skal en så bra mann ville ha meg? 

Anonymkode: e086c...141

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er mann, og har slitt med lignende ting. Finn en god terapeut, er det eneste jeg har å si.

Anonymkode: 95486...e12

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dette går på selvtillit. Det er noe som kan arbeides med. Oppsøk hjelp.

Selv har jeg motsatt problem, og det er også irriterende.

Anonymkode: da253...43b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt der nå. Ble singel igjen for noen år siden og begynner å kjenne på at jeg er for gammel til å finne en god mann nå. For et års tid siden lot jeg en mann gå fordi jeg var overbevist om at han bare lekte med meg, han var yngre, kjekk og snill, det virket liksom for godt til å være sant. Nå plager jeg meg selv med at jeg kanskje ga slipp på noe som kunne blitt veldig bra. Jeg hadde ikke disse tankene da jeg var ung, de har kommet nå, og jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre med dem.

Anonymkode: c6319...eb6

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som mine tanker etter å ha vært ute av jobb en stund. Den jobben er altfor bra for meg, det kommer jeg ikke til å klare. Og jeg var leder i mitt "tidligere liv". 

Det er bare en ting å gjøre. Opp på hesten igjen. Vi var da gode på dette før! 

Anonymkode: 2a2bd...eb4

AnonymBruker
Skrevet

Men jeg vet ikke hvor jeg skal finne en jeg kan forelske meg i. 

Anonymkode: e086c...141

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også slitt med selvfølelsen og tenkt at jeg ikke er god nok for menn som har vært interessert. Slet veldig med dette da jeg traff min nåværende samboer for over to år siden. Det som hjalp meg, var å gå til legen, og snakke med henne noen ganger i mnd. Hun fikk meg til å tenke mer rasjonelt og hjalp meg å bygge opp selvtilliten. Det tok litt tid, og jeg måtte jobbe mye med meg selv. Jeg var også åpen om dette med typen, hvor han forsikret meg om at det overhodet ikke var noe galt med meg.

DU fortjener å være glad, husk det ❤️ Og prøv å sperr de stygge tankene bort - jeg vet hvor vanskelig det kan være, men det er en grunn til at disse mennene har vært interessert i DEG!

Anonymkode: 860b1...281

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...