AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 jeg blir smågal!🙄 Hvorfor kan ikke alle være like når det gjelder behov for kontakt? Dater en nå som jeg liker veldig godt, og jeg har heller ingen grunn til å tro at ikke han liker meg. Men vi får ikke til å møtes så ofte pga jobb og barn, og han er så dårlig på å ta kontakt i de periodene vi ikke møtes! Han svarer om jeg sender melding feks, men er dårlig på livstegn selv. Fra tidligere forhold så har det vært et dårlig tegn for meg om mennene blir dårlige med dette. Så egentlig har jeg gitt han opp flere ganger allerede oppe i hodet mitt. Men så tror jeg egentlig jeg forstår hvorfor han er sånn. Han har vært singel i mange år nå, datet en god del uten at det har blitt noe, så jeg tror han har lagt seg til en veldig avslappet holdning, type "se hva som skjer". Jeg skjønner at man ikke orker å være veldig på hver gang etter mange nedturer. Og egentlig passer den holdningen meg godt også. Om han bare kunne vist "litt" mer interesse i mellom der, så jeg slapp å begynne å tenke at "det var det, nå har han trekt seg"🙄. Skulle ønske jeg klarte å bare slappe av like mye, og virkelig ta det som det kommer... Det som skjer det skjer. Vi har snakket om å være ærlige med hverandre og si fra med det samme hvis vi føler at vi ikke ønsker å gå videre, så jeg har jo egentlig ingen grunn til å stresse altså. Og ja, jeg har tenkt å snakke med han om det. Når/hvis han tar kontakt snart...😉😂 Må bare høre litt om det er flere som er sånn eller har vært sånn, og hvordan det har gått? Jeg er ærlig talt mye mer vant til nesten overivrige menn sånn i tidlig datefase... Anonymkode: ab761...9d7
Orgasmus Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Hadde han virkelig likt deg hadde han villet møte deg. Så enkelt er det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Hva får deg til å tro at hans grunner for å ikke plukke opp telefonen er så mye anderledes enn andres? Når han ikke gidder kontakte deg når han kan: er han bare ikke forelsket i deg. Anonymkode: 64cfb...2a5 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 13 minutter siden, Orgasmus skrev: Hadde han virkelig likt deg hadde han villet møte deg. Så enkelt er det. Ok, tror du har misforstått meg litt. han vil jo møtes. vi møtes ofte i de periodene vi kan. og han tar like mye initiativ til det som meg. Det er i periodene hvor vi ikke kan møtes at han er stille. Delvis er dettepga jobb, da kan han ikke ta stort kontakt heller forresten. men han kunne sendt livstegn av og til. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva får deg til å tro at hans grunner for å ikke plukke opp telefonen er så mye anderledes enn andres? Når han ikke gidder kontakte deg når han kan: er han bare ikke forelsket i deg. Anonymkode: 64cfb...2a5 Hm. Så det er virkelig sånn at alle er veldig på hele tiden? Hvis ikke så er de ikke interessert? Foreldket forventer jeg overhodet ikke at han er, det er bare 1 mnd siden vi møttes første gang. Da må jeg spørre om dere er like mye på også da, som damer? Mange damer tør jo ikke en gang sende den første meldingen på nettdating. Og jeg har inntrykk av at det er noe som fortsetter, at de fleste er redd for å vise formye interesse. Så hvordan vet mennene at damene er interessert da? For all del, det er godt mulig dere har helt rett. Og det er i tilfelle ikke noe problem, det er ikke følelser involvert her ennå. Men jeg tenker at det kan da umulig være så sort/hvitt hele tiden? jaja, tiden vil vise. Anonymkode: ab761...9d7
GrønnNellik68 Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: jeg blir smågal!🙄 Hvorfor kan ikke alle være like når det gjelder behov for kontakt? Dater en nå som jeg liker veldig godt, og jeg har heller ingen grunn til å tro at ikke han liker meg. Men vi får ikke til å møtes så ofte pga jobb og barn, og han er så dårlig på å ta kontakt i de periodene vi ikke møtes! Han svarer om jeg sender melding feks, men er dårlig på livstegn selv. Fra tidligere forhold så har det vært et dårlig tegn for meg om mennene blir dårlige med dette. Så egentlig har jeg gitt han opp flere ganger allerede oppe i hodet mitt. Men så tror jeg egentlig jeg forstår hvorfor han er sånn. Han har vært singel i mange år nå, datet en god del uten at det har blitt noe, så jeg tror han har lagt seg til en veldig avslappet holdning, type "se hva som skjer". Jeg skjønner at man ikke orker å være veldig på hver gang etter mange nedturer. Og egentlig passer den holdningen meg godt også. Om han bare kunne vist "litt" mer interesse i mellom der, så jeg slapp å begynne å tenke at "det var det, nå har han trekt seg"🙄. Skulle ønske jeg klarte å bare slappe av like mye, og virkelig ta det som det kommer... Det som skjer det skjer. Vi har snakket om å være ærlige med hverandre og si fra med det samme hvis vi føler at vi ikke ønsker å gå videre, så jeg har jo egentlig ingen grunn til å stresse altså. Og ja, jeg har tenkt å snakke med han om det. Når/hvis han tar kontakt snart...😉😂 Må bare høre litt om det er flere som er sånn eller har vært sånn, og hvordan det har gått? Jeg er ærlig talt mye mer vant til nesten overivrige menn sånn i tidlig datefase... Anonymkode: ab761...9d7 Høres ut som vi har datet samme mann😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: For all del, det er godt mulig dere har helt rett. Og det er i tilfelle ikke noe problem, det er ikke følelser involvert her ennå Så du har ikke følelser for han ennå? Anonymkode: b9b39...a62
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 13 timer siden, Bente1234 skrev: Høres ut som vi har datet samme mann😂😂😂 Godt å høre at det er flere som blir litt frustrert til tider.😂 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Så du har ikke følelser for han ennå? Anonymkode: b9b39...a62 Nei. Eller det vil si jeg liker han godt, mer og mer for hver gang vi møtes, trives veldig godt i hans selskap, vi har mye felles interesser og det er mye fysisk tiltrekning der helt klart. Men jeg vil ikke kalle meg forelsket eller noe nei. Om det blir avsluttet nå så ligger jeg ikke knust tilbake.😉 Men litt leit ville det jo være, det er jo en grunn til at jeg ønsker at han kunne vise litt mer interesse. Er voksen og har opplevd nok til at jeg ikke går hosestups inn i ting. Og har lært å skille fysisk tiltrekning fra følelser.😉Det er som sagt bare 1 mnd siden vi møttes første gang, og litt begrenset hvor mye vi har fått vært sammen siden vi begge har barn (selv om vi faktisk har møttes 7-8 ganger nå). Jeg er vel også litt skadeskutt og redd for å legge følelser i noe før jeg ser om det faktisk kan bli noe. Og det er nok han også, så dette kan jo potensielt bli vanskelig..😂 Men jeg fikk faktisk melding fra han litt senere på kvelden i går.🙂 Mye som skjer hos han nå, har vært dødsfall i familien. Men er ingen tvil om at det er interesse og flørting når han først tar kontakt, så jeg tenker jeg skal gi det litt tid. Og heller ta en prat om det når vi møtes igjen. Skulle ikke forundre meg om han står på døra i kveld, om han har overskudd etter den hektiske dagen han har i dag. Frustrasjonen i går gikk mye på hvorfor man alltid skal bli så usikker, hvorfor man (eller i alle fall jeg) ikke klarer å slappe av og bare nyte reisen, som jeg skulle ønske jeg kunne. Hvorfor får man med en gang de tankene som også de første svarene jeg fikk her bekreftet, altså "han kan jo ikke være interessert når han ikke tar mer kontakt"? Selv om "erfaring tilsier.." osv så er jo folk forskjellige. Jeg har kuttet ut menn tidligere jeg også når jeg har følt det har vært manglende interesse fra deres side. Men det føles annerledes enn dette. Nå er det på en måte veldig greit at det er litt laidback, men så sniker usikkerheten seg inn når det går litt lang tid uten kontakt...🙄 Men det løser seg med en prat tenker jeg, den ene eller andre veien... Men syns det er viktig å ta den ansikt til ansikt, ellers kan det slå veldig feil ut. Anonymkode: ab761...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 Kan du la det gå litt tid da? Ikke bestemme deg helt absolutt nå? Det er ofte sånn at kvinner og menn har litt ulikt behov for chatting og kontakt. Særlig menn går ofte helt opp i jobben i perioder. Var jeg deg hadde jeg latt det gå litt tid, og ikke mast eller kritisert. Bare vært tilgjengelig og hyggelig. Om du føler at det ikke går framover etter sånn 3-4 uker, da hadde jeg kanskje begynt å vurdere å droppe det. Anonymkode: 64352...025
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2019 #9 Skrevet 8. juni 2019 On 6/4/2019 at 8:29 AM, AnonymBruker said: Og har lært å skille fysisk tiltrekning fra følelser.😉 Det klarer ikke kvinner uansett hvor hardt de innbiller seg det. Hvorfor? Oxytocin. Google det. Anonymkode: bda77...06b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå