AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Færre og færre ser en stå å røyke utenfor butikken, på restauranten eller på gaten. Men det er flere som stikker seg bort mens de røyker. For eksempel venter de heller til de er hjemme og kan røyke der ingen ser dem, eller tar røyken på en p-plass uten folk osv. Er du en av dem? Og hvorfor gjør du det? Anonymkode: 73d7a...0c4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 Nei, virkelig ikke. Jeg er voksen og det er en lovlig vare. Anonymkode: 1c60f...433 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Nå røyker jeg ikke vanligvis, kun når jeg ikke har snus tilgjengelig. Men de få gangene jeg gjør det, så gjemmer jeg meg. Synes rett og slett at det er flaut å røyke. Anonymkode: 3f4c2...f09
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #4 Skrevet 4. juni 2019 Jeg røyker hvor jeg vil, og når jeg vil. Driter i hva alle andre mener. Tar ingen hensyn. Synes hele greia er ganske teit egentlig. Har ingen respekt for oversensitive folk. Skal sies at det er ikke mye jeg røyker da. Er ikke avhengig, og jeg røyker bare en gang eller to i måneden, MAKS. Skulle ønske det var lov å røyke inne på utesteder. Synes røykeloven stort sett bare er teit. Det er helt frivillig å gå til steder hvor det røykes innendørs, og det er overformynderi å forby dette. Staten har alt for mye de skulle ha sagt, og det går svært negativt ut over hverdagen til veldig mange. Føler meg rett og slett ikke fri i Norge. Anonymkode: 6d6fc...ef5 1
blåtimen Skrevet 4. juni 2019 #5 Skrevet 4. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg røyker hvor jeg vil, og når jeg vil. Driter i hva alle andre mener. Tar ingen hensyn. Synes hele greia er ganske teit egentlig. Har ingen respekt for oversensitive folk. Skal sies at det er ikke mye jeg røyker da. Er ikke avhengig, og jeg røyker bare en gang eller to i måneden, MAKS. Skulle ønske det var lov å røyke inne på utesteder. Synes røykeloven stort sett bare er teit. Det er helt frivillig å gå til steder hvor det røykes innendørs, og det er overformynderi å forby dette. Staten har alt for mye de skulle ha sagt, og det går svært negativt ut over hverdagen til veldig mange. Føler meg rett og slett ikke fri i Norge. Anonymkode: 6d6fc...ef5 Du hørtes jammen ut som en sympatisk type.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #6 Skrevet 4. juni 2019 Ja jeg smugrøyker. Noen skal alltid klage og kommentere,mene og synes. Jeg føler meg beglodd og dømt når jeg står med røyken i hånda,så gjemmer meg når jeg røyker. Det gjør ofte til at jeg ikke orker å være ute i byen eller på besøk særlig lenge,da jeg bare er stressa for vil hjem og ta meg en røyk. Vet jo selv ALT om hvor helseskadelig det er,men sorry ass,er bare avhengig og har prøvd så mange ganger å slutte!! Det har enda ikke gått! Så enn så lenge får jeg bare leve i skjul med skammen min. Anonymkode: 62efa...543 1
Gjest hind Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 Jeg røyker ikke, men det er vel opplagt hvorfor mange gjør det? Røykerne er jo fritt vilt. De er en av få grupper mennesker man kan mobbe og latterliggjøre uten at samfunnet reagerer, og de blir tillagt en masse dårlige egenskaper. Jeg har stor forståelse for de som vil unngå å havne i den båsen og heller røyker i smug. Mange føler sikkert også skam over at de ikke har greid å slutte.
Chantielle Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er flere som stikker seg bort mens de røyker. Det har nok mest med hensyn til andre å gjøre,samt at folk vil unngå negativitet fra andre.
Chantielle Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 1 minutt siden, Chantielle skrev: Det har nok mest med hensyn til andre å gjøre,samt at folk vil unngå negativitet fra ikke-røykere
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg smugrøyker. Noen skal alltid klage og kommentere,mene og synes. Jeg føler meg beglodd og dømt når jeg står med røyken i hånda,så gjemmer meg når jeg røyker. Det gjør ofte til at jeg ikke orker å være ute i byen eller på besøk særlig lenge,da jeg bare er stressa for vil hjem og ta meg en røyk. Vet jo selv ALT om hvor helseskadelig det er,men sorry ass,er bare avhengig og har prøvd så mange ganger å slutte!! Det har enda ikke gått! Så enn så lenge får jeg bare leve i skjul med skammen min. Anonymkode: 62efa...543 Okey, tror det er mange som deg Hvor mye røyker du til dagen da og hvor lenge har du røyket? Forferdelig at det skal være sånn! Jeg begynte selv å røyke i smug og har fortsatt med det da jeg vet det ikke vil aksepteres at jeg røyker! Jeg orker ikke alle reaksjonene fra bedrevitere. Ja jeg vet det er usunt men jeg er avhengig og synes det er veldig godt og tilfredsstillende å ta seg en røyk uansett hva alle andre måtte mene om det! Anonymkode: 73d7a...0c4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #11 Skrevet 4. juni 2019 På 3.6.2019 den 23.55, AnonymBruker skrev: Nå røyker jeg ikke vanligvis, kun når jeg ikke har snus tilgjengelig. Men de få gangene jeg gjør det, så gjemmer jeg meg. Synes rett og slett at det er flaut å røyke. Anonymkode: 3f4c2...f09 Hvor ofte har du røyk tilgjengelig men ikke snus liksom?🤣 Anonymkode: 73d7a...0c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå