AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #1 Skrevet 3. juni 2019 Hei, jeg (gutt 17) har i en periode på ca. et halvt år holdt på med en jente. jeg hadde tidligere en "crush" på denne jenten i godt over 1,5 år og vi har tidligere vært gode venner. Vårt forhold startet med at jeg en dag ble med henne hjem etter en fest. Vi ble på kort tid veldig mye mer glad i hverandre og det ble til at vi flere ganger overnattet hos hverandre. For litt siden fikk jeg vite at hun i den tiden vi holdt på, (for å si det rett ut) pulte en annen og at hun hadde pult noen av kompisene mine (ihvertfall trodde jeg de var kompisene mine). For å være ærlig syns jeg dette var helt jævlig... jeg sliter sykt med å sove om nettene og har det helt jævlig egt hele tiden. Hun sier hun har lyst til at vi skal bli et seriøst par, men det eneste jeg klarer å tenke på er at hun har vært med flere andre i den tiden vi har holdt på.. jeg klarer rett og slett ikke å stole på henne... regnes det hun har gjort som å være uttro? eller? er det jeg som overreagerer? har dere noen tips for å komme over det? eller burde jeg bare gi opp? setter pris på alle svar! Anonymkode: 3cde4...ab0
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #2 Skrevet 3. juni 2019 så nå at jeg skrev utro feil.. Anonymkode: 3cde4...ab0
Rumos Skrevet 3. juni 2019 #3 Skrevet 3. juni 2019 Det høres ut på meg som hun ikke har tenkt at dere var et seriøst par når hun hadde sex med andre. Jeg skjønner godt at du er såret, og vil anbefale deg å snakke med henne om dette. Jeg synes ikke du overreagerer siden det virker som du har hatt sterke følelser hele veien. Om du skal gi opp eller tilgi, må du prøve å finne ut av etter å ha snakket ordentlig med henne. Ønsker deg lykke til. 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #4 Skrevet 3. juni 2019 Du må snakke med henne. Enig med Rumos her, virker som om hun ikke trodde dere var exclusive? Uansett dårlig gjort å ligge med kompisen din om hun visste dere var venner. Tro meg, det er litt drama i denne alderen, men sånt blir bedre med årene. Kanskje dere kan fikse opp i ting ved at du prater med henne, hvis ikke så må du bare gå videre. Lykke til, kompis! Anonymkode: 5ef66...2c4 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #5 Skrevet 3. juni 2019 Jeg synes ikke du overreagerer og jeg tenker det sier noe om hennes moralske kompass at hun har gjort som hun har gjort. Vil du virkelig være sammen med noen som holder på sånn? Jeg tviler på at sånne mennesker forandrer seg bare fordi man offisielt er i et forhold. Jeg vet det er ufattelig vanskelig å se det når man er forelska, men jeg synes ikke hun fortjener deg når hun holder på sånn. Anonymkode: 3d7c3...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #6 Skrevet 3. juni 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må snakke med henne. Enig med Rumos her, virker som om hun ikke trodde dere var exclusive? Uansett dårlig gjort å ligge med kompisen din om hun visste dere var venner. Tro meg, det er litt drama i denne alderen, men sånt blir bedre med årene. Kanskje dere kan fikse opp i ting ved at du prater med henne, hvis ikke så må du bare gå videre. Lykke til, kompis! Anonymkode: 5ef66...2c4 Lurer på i hvilken alder det skjer isåfall. Jeg jobber med folk på 40+ som roter rundt med alt og alle på fylla selv om de er godt gift og har barn hjemme. Anonymkode: 3d7c3...1ae
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Skrevet 4. juni 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på i hvilken alder det skjer isåfall. Jeg jobber med folk på 40+ som roter rundt med alt og alle på fylla selv om de er godt gift og har barn hjemme. Anonymkode: 3d7c3...1ae Barnesykdommer pleier å gå over for flesteparten. Anonymkode: 5ef66...2c4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #8 Skrevet 4. juni 2019 Setter utrolig pris på alle svar!! Hun har vært ærlig (ihvertfall håper jeg det...) om hvem og når det var. Hun sier hun angrer på begge handlingene og sier at hun ikke vil at det skal ha noen invirkning på vårt forhold nå. Hun sier hele tiden hvor forelsket hun er og at jeg er den første hun virkelig har likt, men hvis jeg skal være ærlig så sliter jeg litt med å likssom.. tro på det? vi har tilbrakt mye tid sammen etter at det skjedde og har pult en del, men helt ærlig så blir jeg litt turned off av tanken på at min tidligere gode kompis likssom også har pult henne... for litt siden. Klarer likssom ikke tenke på noe annet:((( Anonymkode: 3cde4...ab0
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #9 Skrevet 4. juni 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Setter utrolig pris på alle svar!! Hun har vært ærlig (ihvertfall håper jeg det...) om hvem og når det var. Hun sier hun angrer på begge handlingene og sier at hun ikke vil at det skal ha noen invirkning på vårt forhold nå. Hun sier hele tiden hvor forelsket hun er og at jeg er den første hun virkelig har likt, men hvis jeg skal være ærlig så sliter jeg litt med å likssom.. tro på det? vi har tilbrakt mye tid sammen etter at det skjedde og har pult en del, men helt ærlig så blir jeg litt turned off av tanken på at min tidligere gode kompis likssom også har pult henne... for litt siden. Klarer likssom ikke tenke på noe annet:((( Anonymkode: 3cde4...ab0 Hvis du ikke klarer å legge det fra deg, så må du nesten gå videre. Av og til kommer man bare ikke over ting dessverre 😕 Anonymkode: 5ef66...2c4
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #10 Skrevet 4. juni 2019 Avslutt med henne, finn deg noen andre etter hvert. Hadde hun likt deg godt nok ville hun ikke ligget rundt, om ting var bra mellom dere så er det ikke greit være utro. Noe annet om dere hadde hatt masse problemer og du var en dritt og hun lå rundt, men tipper dere har hatt det fint mellom dere. Så drit i henne, finn deg ei dame som respekterer deg . Ikke ødelegg deg selv mer enn nødvendig når du er så ung. Anonymkode: 81e88...c6d
Freeman110 Skrevet 9. juni 2019 #11 Skrevet 9. juni 2019 (endret) På 03.06.2019 den 16.23, AnonymBruker skrev: Hei, jeg (gutt 17) har i en periode på ca. et halvt år holdt på med en jente. jeg hadde tidligere en "crush" på denne jenten i godt over 1,5 år og vi har tidligere vært gode venner. Vårt forhold startet med at jeg en dag ble med henne hjem etter en fest. Vi ble på kort tid veldig mye mer glad i hverandre og det ble til at vi flere ganger overnattet hos hverandre. For litt siden fikk jeg vite at hun i den tiden vi holdt på, (for å si det rett ut) pulte en annen og at hun hadde pult noen av kompisene mine (ihvertfall trodde jeg de var kompisene mine). For å være ærlig syns jeg dette var helt jævlig... jeg sliter sykt med å sove om nettene og har det helt jævlig egt hele tiden. Hun sier hun har lyst til at vi skal bli et seriøst par, men det eneste jeg klarer å tenke på er at hun har vært med flere andre i den tiden vi har holdt på.. jeg klarer rett og slett ikke å stole på henne... regnes det hun har gjort som å være uttro? eller? er det jeg som overreagerer? har dere noen tips for å komme over det? eller burde jeg bare gi opp? setter pris på alle svar! Anonymkode: 3cde4...ab0 Halla Var kjedelig det som skjedde. Hør godt etter: Ja det hun har gjort er utroskap, og jeg vet at det kanskje ikke er det du ville høre. Når man er forelsket så er kroppens kjemikalier igang og dem blender en person ganske mye fra virkeligheten. Det er en vond prosess å oppleve dette når en er forelsket. Men en god ting er følgende: Du er ung og har veldig lang del av livet og dine beste år foran deg. Du må ikke finne deg i å dele resten av ditt livs øyeblikk med en jente som ikke har klart å være lojal og ærlig mot deg. En kjæreste/partner er en man kan stole på og som er med deg både foran deg og bak ryggen. En god, lojal og real jente kan bygge opp en mann til enorm grad... og en som går bak ryggen og gjør slikt vil før eller siden ikke bare gjøre det samme igjen men også ditche deg på andre deler av livet. Og dette er noe du sikkert ikke vil oppleve. Så godt råd er at bit i det sure eplet og kvitt deg med denne jenta. Sånne personlighetstyper kommer gjerne tryglende eller manipulerende tilbake når dem ser at du kommer deg vekk men husk det hu gjorde og aldri gå tilbake. Begynn å trene, jobb med dine sosiale antenner og bygg opp livet ditt. Finnes millioner av jenter og det er helt sikkert en som er der ute for deg som du vil takke degselv for å ha truffet etter hvert. Lykke til Endret 9. juni 2019 av Freeman110
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå