Gå til innhold

Opprette en ny Facebook-konto


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger en ny konto til gruppebruk, med et annet navn. Opprettet en konto som ble sperret fordi den virket mistenkelig.

Bør gå greit å opprette en ny konto hvis jeg skaffer meg et nytt mob nr og kun logger inn på en gammel mob som jeg først nullstiller? Slik at kontoen ikke kan kobles til min ordinære bruker (hvis det er årsaken til at den ny kontoen ble sperret) på noen måte. 

Anonymkode: 425c1...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trenger en ny konto til gruppebruk, med et annet navn. Opprettet en konto som ble sperret fordi den virket mistenkelig.

Bør gå greit å opprette en ny konto hvis jeg skaffer meg et nytt mob nr og kun logger inn på en gammel mob som jeg først nullstiller? Slik at kontoen ikke kan kobles til min ordinære bruker (hvis det er årsaken til at den ny kontoen ble sperret) på noen måte. 

Anonymkode: 425c1...76d

Hvilken gruppe er du så besatt av?

Anonymkode: f5a2c...af5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fb bandittene absolutt ha et tlf nr for å registrere en konto? Jeg har slettet min fb på grunn av at jeg ikke liker at det er så kjipe med personvernet. Men så trenger jeg en konto til borettslaget. Foreløbig har jeg vært uten fb over et år. 

Anonymkode: 6349f...55c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send mail til kundeservice og forklar årsaken til at de ønsker det brukernavnet, og tilby å send over evt. dokumentasjon. Du vil mest sannsynlig få den åpnet igjen - de har nok automatiske algoritmer som sperrer bare, og sånt kan noen ganger slå feil ut. 

Anonymkode: 0b4e2...5e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leverer disse tjenestene til deg og andre som et ledd i å oppnå målet vårt. Til gjengjeld må du forplikte deg til følgende:

 
1. Hvem kan bruke Facebook?
Når folk står for meningene og handlingene sine, får vi et tryggere og mer ansvarlig fellesskap. Av den grunn må du
  • bruke det samme navnet som du bruker til daglig
  • oppgi nøyaktig informasjon om deg selv
  • bare opprette én konto (din egen) og bruke tidslinjen din til personlige formål
  • aldri dele passordet ditt, gi andre tilgang til Facebook-kontoen din eller overføre kontoen din til noen andre (uten vår tillatelse)
 
Vi prøver å gjøre Facebook tilgjengelig for alle, men du kan ikke bruke Facebook hvis
  • du er under 13 år
  • du er en domfelt seksualforbryter
  • vi tidligere har deaktivert kontoen din på grunn av brudd på betingelsene eller retningslinjene våre
  • du har forbud mot å motta våre produkter, våre tjenester eller vår programvare i henhold til gjeldende lovverk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...