Gå til innhold

Nettdating. Tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske uerfaren med nettdating, og lurer på om noen her vil si noe om hvilke plattformer dere har god erfaring med? Har lyst til å finne noe seriøst (det er i alle fall drømmen og målet). Er 27 år (og kvinne). Hva synes dere om Match.com, Møteplassen og Elitesingles, f eks? Og må man betale for medlemskap på alle disse plattformene? Finnes det ingen man kan prøve gratis?  Lagde meg en profil sånn halvveis på Elitesingles, men da kunne man ikke se noen meldinger eller bilder uten å betale, og da er jo litt av vitsen borte... 

Anonymkode: 1bb99...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei 

Sånn i utgangspunktet kan en vel finne noe seriøst over alt. Med litt flax og tilfeldigheter. Må i hvertfall ha en tydelig profil hva du søker.

Jeg har møteplassen og har betalt for ett halvt år. Ikke fått kontakt med noen. Og de jeg har kommet i kontakt med har vært sære eller rare sexlyster. 

Norgesdate er gratis der har jeg fått en snap venn.

Tinder der har jeg bare kommet i kontakt med menn som bare vil ha litt moro på jobb reise, eller er i åpent forhold, ingen seriøse,

Sukker.no kun blitt sporadisk kjent men d har vært kortvarig og her må en betale.

ok cupid. Fylt med nigerianske scammere

Badoo er vel der jeg lettest har kommet i kontakt med folk fleste useriøse. Og de som er seriøse har jeg syntes ble alt for ung så turte ikke. Den er og gratis. Den jeg liker best.

 

Lykke til

Anonymkode: 6612f...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Huff det skal ikke være lett. Lykke til til deg og! Noen andre som har prøvd de sidene jeg nevnte? Hva synes dere? 

Anonymkode: 1bb99...957

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mye eldre enn deg, men har prøvd mange sider. Jeg vil tro at for deg er kanskje det beste Sukker eller Match, siden du er ung. Skulle tro du hadde gode muligheter der. Vil advare deg mot Elitesingles, da jeg synes den er veldig dårlig. Men kan jo være den funker for deg. Norgesdate er den eneste jeg vet om som er gratis, den er ikke så verst, men endel useriøse  Men det er det jo overalt egentlig. Tror Møteplassen passer bedre for de som er eldre enn deg, men den kan jo være verdt et forsøk. Ellers er det jo TInder som jeg aldri har prøvd, men alle sier jo at det er en sexapp så sikkert lurt å velge en av de andre. 

Anonymkode: fa47c...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som ikke har erfaring med tinder sier det er en sexapp, men det er mange som finner seg kjæreste der. Jeg hadde faktisk et forhold i over 1 år til en jeg møtte på tinder selv. 

Anonymkode: 789a2...aa6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er eldre enn deg, men jeg liker sukker.no best da den har god matching. Men du må betale for å egentlig kunne få kontakt med folk der. Og jeg vet ikke om det er mange yngre som bruker den eller om det er mest voksne. Match syns jeg er dyrt og dårlig. Elitesingles også. (og Elite er det definitivt ikke, det er helt vanlige folk der, mange med null utdannelse)

Tinder er den eneste gratis som jeg har fått til å funke. Men der må man sile veldig. Dessverre er det mange som skriver nada, de bare legger ut et par bilder av seg selv. Og å vurdere noen basert på det er helt håpløst. Så det blir en runde med "avhør" for å finne ut om de er det minste aktuelle hver gang. Slitsomt. men det siste forholdet jeg har hatt var faktisk med en jeg møtte der.

Anonymkode: b8a80...237

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er eldre enn deg, men jeg liker sukker.no best da den har god matching. Men du må betale for å egentlig kunne få kontakt med folk der. Og jeg vet ikke om det er mange yngre som bruker den eller om det er mest voksne. Match syns jeg er dyrt og dårlig. Elitesingles også. (og Elite er det definitivt ikke, det er helt vanlige folk der, mange med null utdannelse)

Tinder er den eneste gratis som jeg har fått til å funke. Men der må man sile veldig. Dessverre er det mange som skriver nada, de bare legger ut et par bilder av seg selv. Og å vurdere noen basert på det er helt håpløst. Så det blir en runde med "avhør" for å finne ut om de er det minste aktuelle hver gang. Slitsomt. men det siste forholdet jeg har hatt var faktisk med en jeg møtte der.

Anonymkode: b8a80...237

Glemte å nevne Møteplassen. Det er det stedet jeg stadig blir kontaktet av menn som er mye eldre eller mye yngre eller bor laaangt unna der jeg bor. Rimelig håpløst. Men får mye oppmerksomhet der da.

Anonymkode: b8a80...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sukker.no kun blitt sporadisk kjent men d har vært kortvarig og her må en betale.

en må ikke betale på Sukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg får ikke til å skrive til de som ikke har betalt og vis A versa. Kun de som har betalt en kan komme i kontakt med.

Anonymkode: 6612f...8fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tips! Huff det skal ikke være lett. Lykke til til deg og! Noen andre som har prøvd de sidene jeg nevnte? Hva synes dere? 

Anonymkode: 1bb99...957

Jeg har vært på match, badoo og sukker. Liker vel best badoo. Men for all nettdating, ikke ta det altfor seriøst i begynnelsen. 

Anonymkode: 13cca...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også en kvinne på 27. Har vært innom her og der etter at jeg ble singel i høst. 

Jeg liker aller best tinder, etterfulgt av happn. Selv om det er en del useriøst, er det også veldig mange seriøse - det gjelder å være selektiv 😊 På tinder finner du absolutt alle, også de som er på alle de andre datingsidene. 

Sukker følger etter, men her er utvalget mer begrenset og eldre. En god del raringer.

På match koster det penger å lese meldinger. Utvalget latet ikke til å være det beste.

På møteplassen er det bare en haug med raringer, mens Badoo er den mest useriøse datingappen av dem alle. 

 

😊

Anonymkode: 3d589...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle som ikke har erfaring med tinder sier det er en sexapp, men det er mange som finner seg kjæreste der. Jeg hadde faktisk et forhold i over 1 år til en jeg møtte på tinder selv. 

Anonymkode: 789a2...aa6

I over 1 år? Wooooow

Anonymkode: 3461b...558

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...