AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Har de siste månedene datet en fantastisk mann. Så kom dommen. Han ønsket ikke et forhold til meg, han ønsket et vennskap. For meg blir dette utfordrende da jeg har fått følelser for han. Han sier han er veldig glad i meg, men har ikke de rette følelsene. Responsen min var å bare kutte han på dagen. Orker ikke enda en runde med å bli avvist da det er den tredje gangen dette året. Han ønsker å ha meg i livet sitt. Hva skal jeg gjøre? Er det virkelig mulig for meg etter tid å kunne ha et vennskap med denne mannen? Jeg vil helst bare egentlig ta avstand. Anonymkode: cfb8e...7c4
Elizabeth89 Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Syntes det du gjorde var helt riktig. Bare kutt han ut, ville gjort det samme. Hadde ikke orket. 19
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 kan være greit å ha et vennskap, det er tøft å være alene i lengden, men prioriter samtidig og finne en kjæreste som vil ha deg. Dessuten er det fint at du blir noe tøffere. Du skulle tatt mer ansvar i dette tilfellet, men har liksom bare bøyd deg for han. Håper ikke dere hadde sex. Hvis dere hadde det, så bør du iallfall ikke ha kontakt med han mer. Anonymkode: bb978...ff0 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Ingen vits med noe vennskap. Bare kutt han. Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 42dd1...d1c 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Jeg tenker du har gjort rett. Det er vanskelig å få følelsene til å gå bort om du fortsetter med å være venner med han. Det er ikke lett dette kjærlighetsgreiene altså. Jeg er ganske i samme båt som deg for tiden. Har mest lyst å gi opp, men det hadde vært fint å ha en kjæreste når jeg har vært singel så lenge. Anonymkode: 69ece...75e 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Hei Stakkars jeg føler med deg. Jeg skjønner meg ikke på de som klarer å ha sex gang på gang med en person og være hyggelig og snill og når da en får følelser er det Bye Bye. Så kalde vi har blitt. Ikke noe må vel være bedre enn å ha sex med følelser enn kun kald sex. Ser dette skjer ofte med damer på KG . For meg virker det som at menn rett og slett ikke vil binde seg men å knulle samme person over lang tid er greit. Hvordan klarer de det uten få noe spesielt bånd til den man er intim med over tid? Jeg er ikke skrudd ihop sånn i hvertfall. Jeg syns du gjorde det rette med å kutte han ut. Hva i all verden skulle han med deg hvis han fortsatt ville ha deg som venn uten sex? Den forstår jeg heller ikke. Skjønner de ikke at det må være fryktelig vanskelig for den som ble forelsket og skulle være rundt en man plutselig ikke skal ta på når man er vant til å klå og ta på hverandre fra dag en?? Håper det går bra med deg. Det vil sikkert ta litt tid. Sånne ting er vonde og vanskelige. Lykke til så masse🤗🤗🤗 Anonymkode: 48fcf...bce 5
Teethgrinding Skrevet 3. juni 2019 #7 Skrevet 3. juni 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei Stakkars jeg føler med deg. Jeg skjønner meg ikke på de som klarer å ha sex gang på gang med en person og være hyggelig og snill og når da en får følelser er det Bye Bye. Så kalde vi har blitt. Ikke noe må vel være bedre enn å ha sex med følelser enn kun kald sex. Ser dette skjer ofte med damer på KG . For meg virker det som at menn rett og slett ikke vil binde seg men å knulle samme person over lang tid er greit. Hvordan klarer de det uten få noe spesielt bånd til den man er intim med over tid? Jeg er ikke skrudd ihop sånn i hvertfall. Jeg syns du gjorde det rette med å kutte han ut. Hva i all verden skulle han med deg hvis han fortsatt ville ha deg som venn uten sex? Den forstår jeg heller ikke. Skjønner de ikke at det må være fryktelig vanskelig for den som ble forelsket og skulle være rundt en man plutselig ikke skal ta på når man er vant til å klå og ta på hverandre fra dag en?? Håper det går bra med deg. Det vil sikkert ta litt tid. Sånne ting er vonde og vanskelige. Lykke til så masse🤗🤗🤗 Anonymkode: 48fcf...bce Du stiller noen betimelige spørsmål. Jeg tror at likestilling og seksuell frigjøring har kastet oss ut i villrede. Dvs, for noen fungerer det ypperlig. For evig single kvinner med uflaks eller dårlig dømmekraft fungerer det som en ren skuffelsesmaskin. For en god del menn på bunnen fungerer det som en selvmordsbooster. Begge disse tendensene har ganske solid backing i statistikk og forskning. Jeg tror det vi mangler, som du tar opp godt, er det som så pent heter etikk og moral. Vi Forbruker medmennesker som kjøtt på en disk i 2019. Vi har ikke en relasjon, vi har i økende grad en byttehandel. Det er kynismen og det overfladiske som regjerer. Dypest sett har denne generasjonen utviklet et fordervet menneskesyn. Vi er egoister, individualister og statusjegere med neste fjelltopp i syne. Ny Tesla. Ferie på Maldivene. Klimaet går berserk og vi bryr oss mest om å ha den lekreste partneren på Instagram så fremmede kan lese hvor fin du er på bloggen din. Det vi trenger er antakeligvis en mer pietistisk seksualitet enn idag. Noen folk sier ting som "Tinder funker bare for sex og det er lett", som jo er et slags bevis på at det er nettopp disse menneskene vi snakker om som gjør verden et dårligere sted. Jo mer de forbruker mennesker, jo flere følelsesmessige lik legger de bak seg. Det var ikke bedre før Tinder heller. Tendensen har pågått lenge. Norge er i verdenstoppen på ONS. Fordi vi ikke har seksualmoral igjen. Det finnes ingen skam. Sex er i den offentlige sfæren. Det er ikke unormalt å ha delt ditt indre med tresifrede antall menn. Dét er ikke normalt. Det ville aldri skjedd i 1950 - et tiår der barnefødsler og familier var spesielt stabile: les baby boomers generasjonen. Seksualmoral og stabilitet henger sammen. Nei, de som tar innersvingen på oss alle synger kumbaya og går i speider'n. De religiøse, som har en alt for streng seksualmoral og av helt feil årsaker, har antakeligvis mer meningsfylte forhold og stabile ekteskap enn noen av oss ande. Når du ikke vet hvor ræva mannen din er i senga klager du heller ikke. Når hun kun har hatt én dame bryr du katten om hun har skjeve pupper. Hvorfor kjører menn på med dame etter dame, lurer og player, ligger rundt og koser seg? Svaret er fordi dere damer lar dem holde på sånn. Dere er oppdratt i en tid der dere tror dette er en naturlov. Dét er det ikke. Historisk sett er dagens omgangsformer mellom kjønnene i Norge anno 2019 helt eksepsjonelt crazy. Tenk litt på det. 10
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #8 Skrevet 3. juni 2019 29 minutter siden, Arcturus skrev: Du stiller noen betimelige spørsmål. Jeg tror at likestilling og seksuell frigjøring har kastet oss ut i villrede. Dvs, for noen fungerer det ypperlig. For evig single kvinner med uflaks eller dårlig dømmekraft fungerer det som en ren skuffelsesmaskin. For en god del menn på bunnen fungerer det som en selvmordsbooster. Begge disse tendensene har ganske solid backing i statistikk og forskning. Jeg tror det vi mangler, som du tar opp godt, er det som så pent heter etikk og moral. Vi Forbruker medmennesker som kjøtt på en disk i 2019. Vi har ikke en relasjon, vi har i økende grad en byttehandel. Det er kynismen og det overfladiske som regjerer. Dypest sett har denne generasjonen utviklet et fordervet menneskesyn. Vi er egoister, individualister og statusjegere med neste fjelltopp i syne. Ny Tesla. Ferie på Maldivene. Klimaet går berserk og vi bryr oss mest om å ha den lekreste partneren på Instagram så fremmede kan lese hvor fin du er på bloggen din. Det vi trenger er antakeligvis en mer pietistisk seksualitet enn idag. Noen folk sier ting som "Tinder funker bare for sex og det er lett", som jo er et slags bevis på at det er nettopp disse menneskene vi snakker om som gjør verden et dårligere sted. Jo mer de forbruker mennesker, jo flere følelsesmessige lik legger de bak seg. Det var ikke bedre før Tinder heller. Tendensen har pågått lenge. Norge er i verdenstoppen på ONS. Fordi vi ikke har seksualmoral igjen. Det finnes ingen skam. Sex er i den offentlige sfæren. Det er ikke unormalt å ha delt ditt indre med tresifrede antall menn. Dét er ikke normalt. Det ville aldri skjedd i 1950 - et tiår der barnefødsler og familier var spesielt stabile: les baby boomers generasjonen. Seksualmoral og stabilitet henger sammen. Nei, de som tar innersvingen på oss alle synger kumbaya og går i speider'n. De religiøse, som har en alt for streng seksualmoral og av helt feil årsaker, har antakeligvis mer meningsfylte forhold og stabile ekteskap enn noen av oss ande. Når du ikke vet hvor ræva mannen din er i senga klager du heller ikke. Når hun kun har hatt én dame bryr du katten om hun har skjeve pupper. Hvorfor kjører menn på med dame etter dame, lurer og player, ligger rundt og koser seg? Svaret er fordi dere damer lar dem holde på sånn. Dere er oppdratt i en tid der dere tror dette er en naturlov. Dét er det ikke. Historisk sett er dagens omgangsformer mellom kjønnene i Norge anno 2019 helt eksepsjonelt crazy. Tenk litt på det. Takk. Du satte virkelig ord på det. Enig med hvert ord du sier. Ja. Det handles «kjøtt» over disk i2019 og det ødelegger oss. Anonymkode: 318eb...647 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #9 Skrevet 3. juni 2019 Kjærlighetsrelasjoner er veldig vanskelig i dagens samfunn.. Det å la følelser få vokse fram og gi noe en sjanse, når det finnes så mange andre muligheter der ute. Jeg tenker at du nok har gjort det rette med å kutte kontakten. Han ønsker deg som venn, men holder ikke døren på gløtt for at det kan bli noe mer enn vennskap i fremtiden. Da vil du alltid gå og håpe på at han utvikler følelser for deg, og du kommer kanskje ikke videre. Hans motiver for å ha deg som venn er gode nok, det er hyggelig å ha venner av motsatte kjønn. Men når han har vært så tydelig med deg at han ikke vil ha forhold med deg, hva da om han har en kjæreste om en måned? Er det da like greit for deg å være vennen hans? Antagelig ikke. Det er kanskje ikke nødvendig å slette og blokkere han overalt, men du kan kutte ned kontakt. Da vil det sakte fade ut, og du vil tenke mindre og mindre på han. Egentlig er det fint av han å være ærlig med deg, det er du som har smerten og skuffelsen og må jobbe med dine følelser. Han har jo ikke gjort noe galt mot deg, bare vært ærlig. Anonymkode: cb10e...3cb
Betti Skrevet 3. juni 2019 #10 Skrevet 3. juni 2019 Du må gjøre det som føles best for deg, ikke med hensyn til han som avviste deg. Vært oppi samme greia før og jeg gjorde det motsatte av hva jeg anbefaler deg, ville være venner likevel og håpte han ville ha meg likevel.. Nope! Heldigvis møtte jeg mannen min noen måneder senere med full klaff og null tvil. Kanskje det kan skje med deg og? Man vet aldri ❤️ Dropp fyren er mitt råd.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #11 Skrevet 3. juni 2019 Synes du gjorde helt rett i å kutte ham ut. Hvorfor være venner med ham? Du datet ham med hensikt å finne ut om dere kunne være kjærester, ikke for å få deg en kompis. Venner har du fra før. Det vil uansett bare bli vondt i lengden siden du har følelser for ham som han ikke gjengir. Hva skjer når han finner en annen, for eksempel? Best å takke for tiden dere hadde, og kutte ham ut. Anonymkode: d1baf...51a 1
GrønnNellik68 Skrevet 3. juni 2019 #12 Skrevet 3. juni 2019 8 timer siden, Arcturus skrev: Du stiller noen betimelige spørsmål. Jeg tror at likestilling og seksuell frigjøring har kastet oss ut i villrede. Dvs, for noen fungerer det ypperlig. For evig single kvinner med uflaks eller dårlig dømmekraft fungerer det som en ren skuffelsesmaskin. For en god del menn på bunnen fungerer det som en selvmordsbooster. Begge disse tendensene har ganske solid backing i statistikk og forskning. Jeg tror det vi mangler, som du tar opp godt, er det som så pent heter etikk og moral. Vi Forbruker medmennesker som kjøtt på en disk i 2019. Vi har ikke en relasjon, vi har i økende grad en byttehandel. Det er kynismen og det overfladiske som regjerer. Dypest sett har denne generasjonen utviklet et fordervet menneskesyn. Vi er egoister, individualister og statusjegere med neste fjelltopp i syne. Ny Tesla. Ferie på Maldivene. Klimaet går berserk og vi bryr oss mest om å ha den lekreste partneren på Instagram så fremmede kan lese hvor fin du er på bloggen din. Det vi trenger er antakeligvis en mer pietistisk seksualitet enn idag. Noen folk sier ting som "Tinder funker bare for sex og det er lett", som jo er et slags bevis på at det er nettopp disse menneskene vi snakker om som gjør verden et dårligere sted. Jo mer de forbruker mennesker, jo flere følelsesmessige lik legger de bak seg. Det var ikke bedre før Tinder heller. Tendensen har pågått lenge. Norge er i verdenstoppen på ONS. Fordi vi ikke har seksualmoral igjen. Det finnes ingen skam. Sex er i den offentlige sfæren. Det er ikke unormalt å ha delt ditt indre med tresifrede antall menn. Dét er ikke normalt. Det ville aldri skjedd i 1950 - et tiår der barnefødsler og familier var spesielt stabile: les baby boomers generasjonen. Seksualmoral og stabilitet henger sammen. Nei, de som tar innersvingen på oss alle synger kumbaya og går i speider'n. De religiøse, som har en alt for streng seksualmoral og av helt feil årsaker, har antakeligvis mer meningsfylte forhold og stabile ekteskap enn noen av oss ande. Når du ikke vet hvor ræva mannen din er i senga klager du heller ikke. Når hun kun har hatt én dame bryr du katten om hun har skjeve pupper. Hvorfor kjører menn på med dame etter dame, lurer og player, ligger rundt og koser seg? Svaret er fordi dere damer lar dem holde på sånn. Dere er oppdratt i en tid der dere tror dette er en naturlov. Dét er det ikke. Historisk sett er dagens omgangsformer mellom kjønnene i Norge anno 2019 helt eksepsjonelt crazy. Tenk litt på det. 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻Du satte virkelig ord på det. Kunne ikke vært mer enig... 2
Hartroa Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 8 timer siden, Arcturus skrev: Du stiller noen betimelige spørsmål. Jeg tror at likestilling og seksuell frigjøring har kastet oss ut i villrede. Dvs, for noen fungerer det ypperlig. For evig single kvinner med uflaks eller dårlig dømmekraft fungerer det som en ren skuffelsesmaskin. For en god del menn på bunnen fungerer det som en selvmordsbooster. Begge disse tendensene har ganske solid backing i statistikk og forskning. Jeg tror det vi mangler, som du tar opp godt, er det som så pent heter etikk og moral. Vi Forbruker medmennesker som kjøtt på en disk i 2019. Vi har ikke en relasjon, vi har i økende grad en byttehandel. Det er kynismen og det overfladiske som regjerer. Dypest sett har denne generasjonen utviklet et fordervet menneskesyn. Vi er egoister, individualister og statusjegere med neste fjelltopp i syne. Ny Tesla. Ferie på Maldivene. Klimaet går berserk og vi bryr oss mest om å ha den lekreste partneren på Instagram så fremmede kan lese hvor fin du er på bloggen din. Det vi trenger er antakeligvis en mer pietistisk seksualitet enn idag. Noen folk sier ting som "Tinder funker bare for sex og det er lett", som jo er et slags bevis på at det er nettopp disse menneskene vi snakker om som gjør verden et dårligere sted. Jo mer de forbruker mennesker, jo flere følelsesmessige lik legger de bak seg. Det var ikke bedre før Tinder heller. Tendensen har pågått lenge. Norge er i verdenstoppen på ONS. Fordi vi ikke har seksualmoral igjen. Det finnes ingen skam. Sex er i den offentlige sfæren. Det er ikke unormalt å ha delt ditt indre med tresifrede antall menn. Dét er ikke normalt. Det ville aldri skjedd i 1950 - et tiår der barnefødsler og familier var spesielt stabile: les baby boomers generasjonen. Seksualmoral og stabilitet henger sammen. Nei, de som tar innersvingen på oss alle synger kumbaya og går i speider'n. De religiøse, som har en alt for streng seksualmoral og av helt feil årsaker, har antakeligvis mer meningsfylte forhold og stabile ekteskap enn noen av oss ande. Når du ikke vet hvor ræva mannen din er i senga klager du heller ikke. Når hun kun har hatt én dame bryr du katten om hun har skjeve pupper. Hvorfor kjører menn på med dame etter dame, lurer og player, ligger rundt og koser seg? Svaret er fordi dere damer lar dem holde på sånn. Dere er oppdratt i en tid der dere tror dette er en naturlov. Dét er det ikke. Historisk sett er dagens omgangsformer mellom kjønnene i Norge anno 2019 helt eksepsjonelt crazy. Tenk litt på det. Dette er noe av det beste jeg har lest på KG på lenge. Ja jeg tror vi alle trenger å stoppe opp litt, stikke fingeren i jorda og spørre: Har dagens seksualmoral gjort at vi mennesker blir lykkeligere? Eller er det slik at alle mulighetene gjør at vi ikke klarer å slå oss til ro og at vi stadig leter etter noe som er bedre, penere, flinkere, osv. Per Fugleli sa vel: "Godt, er godt nok!" 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #14 Skrevet 3. juni 2019 9 timer siden, Arcturus skrev: Du stiller noen betimelige spørsmål. Jeg tror at likestilling og seksuell frigjøring har kastet oss ut i villrede. Dvs, for noen fungerer det ypperlig. For evig single kvinner med uflaks eller dårlig dømmekraft fungerer det som en ren skuffelsesmaskin. For en god del menn på bunnen fungerer det som en selvmordsbooster. Begge disse tendensene har ganske solid backing i statistikk og forskning. Jeg tror det vi mangler, som du tar opp godt, er det som så pent heter etikk og moral. Vi Forbruker medmennesker som kjøtt på en disk i 2019. Vi har ikke en relasjon, vi har i økende grad en byttehandel. Det er kynismen og det overfladiske som regjerer. Dypest sett har denne generasjonen utviklet et fordervet menneskesyn. Vi er egoister, individualister og statusjegere med neste fjelltopp i syne. Ny Tesla. Ferie på Maldivene. Klimaet går berserk og vi bryr oss mest om å ha den lekreste partneren på Instagram så fremmede kan lese hvor fin du er på bloggen din. Det vi trenger er antakeligvis en mer pietistisk seksualitet enn idag. Noen folk sier ting som "Tinder funker bare for sex og det er lett", som jo er et slags bevis på at det er nettopp disse menneskene vi snakker om som gjør verden et dårligere sted. Jo mer de forbruker mennesker, jo flere følelsesmessige lik legger de bak seg. Det var ikke bedre før Tinder heller. Tendensen har pågått lenge. Norge er i verdenstoppen på ONS. Fordi vi ikke har seksualmoral igjen. Det finnes ingen skam. Sex er i den offentlige sfæren. Det er ikke unormalt å ha delt ditt indre med tresifrede antall menn. Dét er ikke normalt. Det ville aldri skjedd i 1950 - et tiår der barnefødsler og familier var spesielt stabile: les baby boomers generasjonen. Seksualmoral og stabilitet henger sammen. Nei, de som tar innersvingen på oss alle synger kumbaya og går i speider'n. De religiøse, som har en alt for streng seksualmoral og av helt feil årsaker, har antakeligvis mer meningsfylte forhold og stabile ekteskap enn noen av oss ande. Når du ikke vet hvor ræva mannen din er i senga klager du heller ikke. Når hun kun har hatt én dame bryr du katten om hun har skjeve pupper. Hvorfor kjører menn på med dame etter dame, lurer og player, ligger rundt og koser seg? Svaret er fordi dere damer lar dem holde på sånn. Dere er oppdratt i en tid der dere tror dette er en naturlov. Dét er det ikke. Historisk sett er dagens omgangsformer mellom kjønnene i Norge anno 2019 helt eksepsjonelt crazy. Tenk litt på det. Jeg synes dette blir for nærsynt. Her er all fokus på seksualmoralen, og null fokus på samfunnsutviklingen og alle de parallelle trendene som har stor vekselvirkning på seksualmoralen. Jeg tror det handler mer om at det moderne kapitalistiske samfunnet har gitt oss handlefrihet nok til å søke selvrealisering. Lykkelige blir vi naturligvis aldri, vi er jo mennesker, og selvrealisering er også en slags vare som alt annet, men å søke tilbake til en tid da særlig kvinner var prisgitt sin biologi, og nær sagt all utforskning av det menneskelige var forbeholdt de bemidlede klasser, er skikkelig passé. Og nei, jeg snakker naturligvis ikke bare om seksualmoral her. Anonymkode: e9033...502 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #15 Skrevet 3. juni 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes dette blir for nærsynt. Her er all fokus på seksualmoralen, og null fokus på samfunnsutviklingen og alle de parallelle trendene som har stor vekselvirkning på seksualmoralen. Jeg tror det handler mer om at det moderne kapitalistiske samfunnet har gitt oss handlefrihet nok til å søke selvrealisering. Lykkelige blir vi naturligvis aldri, vi er jo mennesker, og selvrealisering er også en slags vare som alt annet, men å søke tilbake til en tid da særlig kvinner var prisgitt sin biologi, og nær sagt all utforskning av det menneskelige var forbeholdt de bemidlede klasser, er skikkelig passé. Og nei, jeg snakker naturligvis ikke bare om seksualmoral her. Anonymkode: e9033...502 Veldig enig i dette. Det er mange ulike faktorer som spiller inn på hvordan mennesker har det og oppfører seg. Selvrealiseringen og uendelige tanker om at finnes noe bedre der ute fremstilles som muligheter og et gode. Men jeg er ikke så sikker på om dette egentlig er så positivt. Snur man det på hodet vil det si at man aldri skal være fullt ut fornøyd der man er og med det man har. Det er egentlig ganske så trist, synes jeg. Anonymkode: d1baf...51a 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #16 Skrevet 3. juni 2019 Trenden blir at flere og flere menn faller helt utenfor, og flere og flere damer ikke finner deg livsvarig partner. Trist for mange, men ser ikke helt hvordan denne trenden skal snu. Det måtte blitt om NAV slutter å sponse aleneforeldre i såfall. Anonymkode: 4263d...d86
MortenMinstelønn Skrevet 3. juni 2019 #17 Skrevet 3. juni 2019 (endret) 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg gjøre? Er det virkelig mulig for meg etter tid å kunne ha et vennskap med denne mannen? Nei. Pynt deg. Gjør deg attraktiv og slå han i hode med et halvtint kneipbrød, mens du forteller at han kaster bort din tid og gå. Så er det ingen tvil om hvem som fikk siste ord. Endret 3. juni 2019 av MortenMinstelønn 5
Bamseklemmer Skrevet 3. juni 2019 #18 Skrevet 3. juni 2019 13 timer siden, Arcturus skrev: Jeg tror at likestilling og seksuell frigjøring har kastet oss ut i villrede. ...og medfølgende forsvant den ekte gentlemannen, som elsket og oppvarte kvinnen! Selv slakteren behandler ikke "kjøtt" så dårlig som mange menn gjør🤫 Kjempebra innlegg👌 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #19 Skrevet 3. juni 2019 Har du følelser for han så dropp vennskapet. Ellers er det så fort gjort å la håpet være der, og så blir du knust på nytt når han finner en annen. Bryt all kontakt og gå videre. Det dukker snart opp en som vil ha akkurat deg. (og for meg, er i samme situasjon.) Anonymkode: 347cb...b02 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #20 Skrevet 3. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du følelser for han så dropp vennskapet. Ellers er det så fort gjort å la håpet være der, og så blir du knust på nytt når han finner en annen. Bryt all kontakt og gå videre. Det dukker snart opp en som vil ha akkurat deg. (og for meg, er i samme situasjon.) Anonymkode: 347cb...b02 Jeg synes det er litt dårlig å skrive «snart dukker en ny opp», for det stemmer ikke alltid. Det kan være langt mellom hver person som dukker opp og når de gjør så er det ikke alltid slik at denne har følelser for deg eller at dere passer sammen. Slik har hele mitt liv vært. Forelsket meg seriøst når jeg var ca midten av 20 årene. Kanskje kunne vi blitt sammen. Men så handlet ingen og han fant ei annen. «Du finner en ny en gang» og det stemte. Men vi har ikke samme verdier jeg begynte å spille spill i tillegg fordi jeg var usikker . Så har han også mest sannsynlig gått videre. Har egentlig ikke håp lenger. Er et par som har bydd seg men de er typisk nok kjedelige. Anonymkode: 5e581...92a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå