Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har datet noen måneder, og det føles seriøst. Forrige helg var han her, vi så en film og koste på sofaen. Vi er helt klart eksklusive og ligger ikke med andre. Vi har hatt mye sex, og møttes en del. Når han var her i helgen var han veldig kjærlig, kontaktsøkende, og omsorgsfull. Vi skulle egentlig på samme fest kvelden før, men jeg kunne ikke. Han sa at det hadde vært kjedelig, og da jeg sa det var fordi jeg ikke var tilstedet sa han "det kan være". Han virket ekstra interessert i å snakke om det han likte med meg, og ga meg veldig mye seriøse komplimenter på at jeg var så sjarmerende og morsom. 

På natta lå vi sammen flere ganger, og koste og spoonet hele natta. Neste morgen kysset han meg når han dro, og sendte meg en snap kort tid etterpå. 

Normalt har vi hatt litt sporadisk kontakt et par ganger om dagen. Vi pleier ikke prate så mye sammen, men vi snapper litt noen ganger om dagen minst. Vi tar cirka like mye initiativ. 

På mandagen hørte jeg plutselig ingenting. Jeg sendte som vanlig, men fikk aldri noe svar. Jeg tenkte han kanskje hadde vært veldig opptatt på jobb. Slik gikk det hele uka. Så sendte han en tilfeldig snap av at han hadde fri fire dager. Jeg spurte om han ville komme til meg, men da var han for trøtt og sliten. Jeg svarte på det, men fikk aldri noe svar igjen.

Nå sitter jeg her med skjegget i postkassa. Jeg har kvernet på hva det kan skyldes, men det er ingenting jeg kan komme på som skjedde da vi var sammen sist. 

Det er helt tydelig at han ignorerer meg/ghoster meg, men hvorfor? Jeg er livredd for å sende en direkte melding og spørre i frykt for å bli avvist på direkte. Dessuten vil jeg gjerne ta samtaler face to face, men han ville jo ikke treffe meg når han hadde fri.

Noen som kan komme med innspill? 

Anonymkode: 397d9...c4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mulig at han kan ha gått lei, og er for feig til å ta samtalen.. evt ble "skremt" når ting begynte og ligne ett forhold. Men skjønner at det er helt forferdelig og gå rundt og ikke vite. 😔 

Anonymkode: f0686...f7c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Virker ikke som han er seriøs med deg og har fått kalde føtter. 

Anonymkode: 16f53...c79

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du faktisk bare må spørre han om hva som har skjedd. 

Anonymkode: 812fd...0b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil uansett ikke ha en sånn fyr. Om han så sier at han var opptatt og at han i tillegg var i en begravelse, så skulle du ha fått en melding i løpet av dagen. De som har kjørester som er så ustabile humørmessig får jo nok, så vær glad du nå kan avslutte dette tullet.

Hadde sendt han en melding i morgen og sagt " det lover ikke godt at du ikke lar høre fra deg i løpet av en hel dag. Med mindre noe alvorlig har skjedd, vil jeg si at dette får være siste meldingen oss i mellom. Hadde det veldig ålreit med deg og ville noe mer, bare så det er sagt. Jeg orker bare ikke spill og ønsker et stabilt forhold.

Anonymkode: c459d...140

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat det samme har skjedd meg akkurat. Skjønner ingenting sjæl, men er vel som de andre sier her, han er lei eller var en drittsekk hele tida. 

Anonymkode: e2bad...236

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat opplevd det samme som deg. Han var veldig oppmerksom og på både på meldinger og når vi var sammen, og så plutselig fadet han ut. Gikk timer før jeg fikk svar, et par ganger fikk jeg aldri noe. Jeg avventet litt for å gi ham en sjanse til å være voksen å si det selv. Det gjorde han ikke, så da ringte jeg og spurte rett ut. Han hadde mistet interessen, og vi avsluttet der og da. 

Brutalt, men er man interessert så svarer man jo. Du ville jo ikke latt ham gå å vente på svar fra deg? 

Som andre har skrevet over, så er ikke dette en mann du vil være sammen med. En som er så varm og kald, og direkte uforskammet. Det er faktisk ikke greit å ignorere en person man har en relasjon til. Er man usikker og trenger å tenke, så sier man det. Er man sikker på at dette ikke går noen vei, så sier man det. Blir så skuffet over hvordan folk kan behandle hverandre.

Anonymkode: 7a492...e0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vil uansett ikke ha en sånn fyr. Om han så sier at han var opptatt og at han i tillegg var i en begravelse, så skulle du ha fått en melding i løpet av dagen. De som har kjørester som er så ustabile humørmessig får jo nok, så vær glad du nå kan avslutte dette tullet.

Hadde sendt han en melding i morgen og sagt " det lover ikke godt at du ikke lar høre fra deg i løpet av en hel dag. Med mindre noe alvorlig har skjedd, vil jeg si at dette får være siste meldingen oss i mellom. Hadde det veldig ålreit med deg og ville noe mer, bare så det er sagt. Jeg orker bare ikke spill og ønsker et stabilt forhold.

Jeg synest det blir for voldsomt å sende en sånn melding. En kan ikke KREVE at daten skal sende melding hver dag og så komme med sure meldinger når det ikke skjer. Er han usikker nå så går det fort over til å være helt sikker på at dette ikke er noe.

Du liker han, men du trenger han IKKE. Vil det være mer effektiv om du trekker deg tilbake litt? Vær hyggelig om han tar kontakt, men vis at du har ditt liv. 

Anonymkode: 4b260...250

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde med meg, men da møtte jeg han på fylla og han fortalte at han hadde fått følelser og var redd for at de ikke var gjengjeldt. Etter det har vi vært sammen hver dag og natt nesten:) så trenger ikke være at han ikke er interessert.

Anonymkode: c4ccd...8ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff nei herregud. Det gir et utrolig dårlig utgangspunkt for et mulig forhold, og det ville skremt bort hvem som helst! Gi han tid er mitt tips, og vis at du klarer deg fint uten han. Er han interessert nok så vil han neppe la deg gå:)

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjedde med meg, men da møtte jeg han på fylla og han fortalte at han hadde fått følelser og var redd for at de ikke var gjengjeldt. Etter det har vi vært sammen hver dag og natt nesten:) så trenger ikke være at han ikke er interessert.

Nettopp. Det er et urgammelt instinkt hos oss menn,  å gå inn i hulen når vi begynner å kjenne på ukjente følelser. Sånt gjør oss redde.  

Anonymkode: 9bed1...ab2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å si, men det jeg tror er at han føler han at han er iferd med å bli for involvert og vet ikke om han ønsker det, han må tenke over det.

Anonymkode: a7c1e...15a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har akkurat opplevd det samme og jeg er ganske irritert over at det ikke går an å si ting på skikkelig vis. Synes det er barnslig. Jeg har gått videre i livet. 

Anonymkode: b36d9...115

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...