AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Bør man være litt forsiktig med å ikke være for pyntet? Har en rosa kjole med litt blonder på. Kan jeg bruke det når jeg "bare" er invitert som +1? Redd for å være like pyntet som brudepikene..men det har kanskje ikke noe å si? Eller? Anonymkode: 2034e...81a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 Er du sikker på at det blir brudepiker der? Hvorfor er du så sikker på at de har rosa kjoler? Be din +1 snakke med bruden, kanskje? Bare hun kan svare sikkert på dette. De biter nok ikke, selv om dere spør om dette. Anonymkode: 348d4...69f
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Det spiller vel ingen rolle om du selv er invitert i bryllupet eller "bare" er +1 i forhold til antrekk? Pynt deg etter kleskoden som står i invitasjonen, så går det helt fint. Rosa kjoler med blonder er sikkert bra Anonymkode: 036b8...7ba 5
Anim92 Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Hæ...? Det er ikke forskjell på deg som +1 og kusina til brugdommen feks. Du kler deg etter hva kleskoden sier, i din stil! 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2019 #5 Skrevet 5. juni 2019 Du hat like mye rett på å pynte deg som alle andre og trenger da ikke tenke på om det er for mye. Kjør på med kjolen du ønsker. Jeg har vært +1 flere ganger og alltid vært minst like pyntet som alle andre Anonymkode: bf12e...272
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2019 #6 Skrevet 9. juni 2019 Synes det er verre om +1 ikke er pyntet nok... akkurat som at man ikke gidder siden man ikke er så nært brudeparet. Anonymkode: c02db...3d0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå