Gjest Betty Boop Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Sambo skal drikkes ut neste lørdag, og ettersom forloveren hans ikke er i landet, er det jeg som har trommet sammen vennene hans til dette. En kompis har sagt at han skal ta ansvar og organisere, men han sier han er litt usikker på hva de skal gjøre. Tror de bl.a. skal på Lazerzone, og han skal kanskje danse magedans på kvelden (pub til pub med påfølgende middag). Men han vil gjerne ha flere tips til hva de kan gjøre. Problemet med sambo er at han blir fort kvalm, og har høydeskrekk, så da faller endel bort - gokart f.eks. Han liker å fiske og sykle, og er ellers en sporty type. Gode idèer mottas med takk!!
Gjest gjesta Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Demo Paint ball Småfly? kanskje han blir kvalm Rallykjøring?
Tusenfryd Skrevet 28. april 2005 #4 Skrevet 28. april 2005 Jeg var i utdrikningslag sist helg og begge våre aktiviteter (male keramikk og ridning) så møtte vi på gutteutdrikningslag. Og det som var felles for dem begge, var at brudgommen gjorde og resten så på. De gjorde det samme som oss, men vi gjorde det sammen og hadde det hyggelig, de lot én gjøre, de andre var passive og dermed ble det utdritning med en gang. Så - gjør ting sammen i hvert fall, det er mitt tips til gutta som virker som de ikke har skjønt akkurat den biten der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå