Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg skal snart til Berlin med mine to på 12 år. De vil shoppe klær. Jeg har aldri vært i Berlin før. Har noen av dere tips til hvor vi bør dra? De er ikke opptatte av merker, men vil gjerne ha noe ikke alle vennene har. Gutt og jente på 12 år. Tips mottas med takk 😊😊

Anonymkode: fa921...2b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da kan jeg anbefale deg Alexa-senteret på Alexandersplatz! Der har de massevis av butikker, men også noen deilige spisesteder. Du har butikker som HM og Zara, men også alternativer som blant annet Pinki (tror det heter det).

Dersom du lurer på noe, bare ta kontakt. Berlin er min favorittby og er der flere ganger i året :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk, Jolene! Har lest om mange shoppingsentre, men vi har jo ikke mulighet til å besøke alle. Da er Alexa på toppen av lista 👍🏻 Datteren min ønsker å besøke Zara, det har vi ikke i byen vår. Ukjente kleskjeder passer også perfekt 😊 

Det er litt vanskelig med klær i akkurat denne mellomalderen. Hvis jeg googler barneklær kommer det opp en haug nisjebutikker for yngre barn. Litt kule klær som ikke koster skjorta er perfekt for mine to 👍🏻

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, Jolene! Har lest om mange shoppingsentre, men vi har jo ikke mulighet til å besøke alle. Da er Alexa på toppen av lista 👍🏻 Datteren min ønsker å besøke Zara, det har vi ikke i byen vår. Ukjente kleskjeder passer også perfekt 😊 

Det er litt vanskelig med klær i akkurat denne mellomalderen. Hvis jeg googler barneklær kommer det opp en haug nisjebutikker for yngre barn. Litt kule klær som ikke koster skjorta er perfekt for mine to 👍🏻

Da tror jeg nok du skal finne noe som passer dem der! Dessuten er det fint at det er såpass stort, for dersom det regner (noe det gjør en del i Berlin), har man en fin aktivitet hele dagen som ikke krever at man trasker utendørs. Husker første gangen jeg selv var i byen, og da var det det senteret jeg gikk mest på. Ellers er det også litt butikker rundt Alexanderplatz, men igjen det kommer an på været :) Som sagt, bare å spørre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...