Gå til innhold

Hva synes du om turister i Norge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som irriterer seg litt over dem? De tar opp så mye plass. Spesielt ille i byer med små sentrumskjerner. Det er jo umulig å gå i et normalt tempo uten å løpe i en klynge med turister. Det virker som de går i helt egne tanker og ikke tenker på at det faktisk bor folk her i landet. Og her jeg bor er ikke sesongen over før oktober. Yaaaaay

Anonymkode: 5c3fc...0d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor på en plass som både er sommer og vinter turist sted. Mange ganger når jeg skal en kjapp tur innom butikken etter jobb får jeg helt spader av alle turistene. Da må jeg minne meg selv på at jeg reiser til Hellas hvert år, og at de sikkert irriterer seg like mye over meg da. 

Anonymkode: 66d14...09d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri irritert meg. Tenker det er mye verre i Spania, Hellas osv, hvor folk gjerne er dritings idioter i tilegg. Synes det er hyggelig med liv i byen, og gidder ikke stresse om det tar 3 min lenger. 

Anonymkode: 71efc...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er veldig trivelig at så mange vil komme å besøke oss i det kalde nord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 007_008_007
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere som irriterer seg litt over dem? De tar opp så mye plass. Spesielt ille i byer med små sentrumskjerner. Det er jo umulig å gå i et normalt tempo uten å løpe i en klynge med turister. Det virker som de går i helt egne tanker og ikke tenker på at det faktisk bor folk her i landet. Og her jeg bor er ikke sesongen over før oktober. Yaaaaay

Anonymkode: 5c3fc...0d6

Nordmenn er rare altså. Visste du at turisme fører til inntekter og arbeidsplasser? Bare fordi at du blir irritert skal man gå glipp av inntekter? Seriøst???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert sånn Hellas og de andre sydlandene føler det om nordmenn der haha. Men ja, synes det er veldig irriterende særlig kinesiske turister kommer i store flokker og lever i sin egen verden.. Snakker høyt og går i sakte tempo... Jaja.. Finnes andre ting å irritere seg over I guess.

Anonymkode: b35c6...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er mye mer irriterende med nordmenn som ferierer i Nirge! Spesielt byfolk som kommer til bygda og ser på seg selv som konger.

Anonymkode: 350bf...aa7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her jeg bor er det veldig mange cruiseturister og det er vel ikke akkurat de som er kjent for å legge igjen mest penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Fint at andre mennesker er nysgjerrige på hvordan vi har det i Norge, turister er et fint tegn på at det er sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tyske turister hyggelige? Hvorfor kommer det så mange av de i bobiler?

Anonymkode: b35c6...820

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er tyske turister hyggelige? Hvorfor kommer det så mange av de i bobiler?

Anonymkode: b35c6...820

Ja. Bobiler er nok relativt rimelige i Tyskland, de foretrekker friheten, og ferien i Norge blir billigst mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smiler hver eneste gang jeg ser turister. Synes det er helt fantastisk at de har lyst til å komme hit.

Anonymkode: a8528...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...