AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #1 Skrevet 2. juni 2019 Luksusproblem eller ordentlig problem? En kar tok kontakt med meg over sosiale medier og vi har snakket sammen en stund. Interessant og lovende type, men jeg stusser litt på noe. Han sender meg svært mange selfier gjennom dagen! Han gir tydelig uttrykk for at han er interessert i meg og er raus med komplimenter. Derfor lurer jeg på om dette er hans måte å fiske etter komplimenter selv, eller om han bare synes det er trivelig å "vise ansikt" mens man prater? Jeg synes det er litt pinlig, spesielt siden jeg ikke tar selfies selv. Noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: d928b...84e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #2 Skrevet 2. juni 2019 22 minutter siden, AnonymBruker said: Luksusproblem eller ordentlig problem? En kar tok kontakt med meg over sosiale medier og vi har snakket sammen en stund. Interessant og lovende type, men jeg stusser litt på noe. Han sender meg svært mange selfier gjennom dagen! Han gir tydelig uttrykk for at han er interessert i meg og er raus med komplimenter. Derfor lurer jeg på om dette er hans måte å fiske etter komplimenter selv, eller om han bare synes det er trivelig å "vise ansikt" mens man prater? Jeg synes det er litt pinlig, spesielt siden jeg ikke tar selfies selv. Noen som har lignende erfaringer? Anonymkode: d928b...84e Helt enig, folk som tar mye selfies har en tendens til å være ekstremt ego og overfladiske. Anonymkode: f18ab...c2f 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #3 Skrevet 2. juni 2019 Hvis det er en mann som sender selfies så er det noe galt med han. Hvis det er en gutt så er det forhåpentligvis noe han vokser ut av. Anonymkode: ce8c3...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #4 Skrevet 2. juni 2019 Hvis dere prater over snapchat og han svarer med selfie der så er det normalt i min aldersgruppe hvertfall (tidlig 20 årene), men om han sender masse selfies over melding eller messenger er det en smule merkelig. Anonymkode: eb645...585
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #5 Skrevet 2. juni 2019 Ja, og han var i 30-årene. Fikk ca 5 selfies hver dag uten tekst, og jeg tenkte bare wtf. Ikke morsomme selfies heller, men sånne han gjorde seg deilig på. Mistet interessen... Anonymkode: d507c...389 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Og jeg tror at siden menn liker at kvinner holder på sånn så går noen utifra at vi liker det og. Litt som med dickpicks. Anonymkode: d507c...389 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 Han håper du skal sende frekke selfies i retur. Forbered deg på at du snart vil være mottager av dickpicks. Anonymkode: 13581...47c
Gjest Vanlig fyr Skrevet 2. juni 2019 #8 Skrevet 2. juni 2019 Spør rett ut om hvorfor han sender selfies.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #9 Skrevet 2. juni 2019 Han jeg dater gjør det samme. Ikke fem ganger om dagen, men ofte nok. Gjerne nedenifra og opp. Jeg liker ikke å poste selfies av meg selv. Vi er begge i 30-årene... Anonymkode: 12d5b...431 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #10 Skrevet 2. juni 2019 Har tenkt alle disse tankene! Typen virker veldig grei ellers, men akkurat dette med selfiene er litt turn off. Dersom han forventer frekke selfies i retur, blir han nok skuffet. Inntil videre velger jeg bare å overse bildene og heller snakke om annet, så får vi se... Anonymkode: d928b...84e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #12 Skrevet 2. juni 2019 Siden det er uten tekst så antageligvis bildene sendt til andre damer også. Det er klassisk. Sjekk scoren neste gang så ser du det 😬 Anonymkode: eb3ad...eee
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #13 Skrevet 3. juni 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden det er uten tekst så antageligvis bildene sendt til andre damer også. Det er klassisk. Sjekk scoren neste gang så ser du det 😬 Anonymkode: eb3ad...eee Enig i denne. Menn som dater mye, har mange tidligere dater på snap, og de sender nok både frekke og mindre frekke selfier/bilder til tidligere dater... Gir litt spenning og bekreftelse i hverdagen for single menn. Om det er greit eller ikke kommer vel an på hva man gjør selv. For noen er dette helt ok, for andre ikke (som så mye annet!) Anonymkode: 2ba3f...4cf
Anim92 Skrevet 3. juni 2019 #14 Skrevet 3. juni 2019 Typen min sender kanskje 2 selfier i uka, det har han gjort siden vi datet. Og da gjerne et litt uheldig bilde😂 Har også vært på date med et par stykker som også var typen til å sende x antall selfies i løpet av dagen. Noen var tydelig til meg, andre tydelig til hele lista, haha. Jeg synes sånt er ganske kleint. Viste seg når jeg endelig møtte dem at han ene var superoverfladisk, han andre ekstremt ego (typ stille et spørsmål, la meg svare med en halv setning, for så å snakke videre om seg sjøl og sitt i noen minutter.. så på'n igjen).. Er man eldre enn.. tja, si 21, ser jeg på det som litt spesielt å sende selfies hele tida. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå