AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #21 Skrevet 2. juni 2019 Hvorfor? Er det bare pga kropp? Anonymkode: 8071b...f09
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #22 Skrevet 2. juni 2019 For å svare på emnetittelen: Ja, definitivt. Anonymkode: cfdb1...061
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #23 Skrevet 2. juni 2019 Jeg er i starten av tredveårene, og dater bare kvinner som er rundt 10 år yngre enn meg. Jeg har opplevd gang på gang at kvinner på min egen alder ser etter noen å få barn med. Naturen har gjort dem verpesjuke. Jeg er ikke interessert i å bli pappa. Trur aldri jeg kommer til å bli det heller. Anonymkode: cfdb1...061 3
Gjest Alterego666 Skrevet 2. juni 2019 #24 Skrevet 2. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Så jeg som er i 40 årene har ikke sjans på de i min alder? Anonymkode: 8071b...f09 De fleste vil treffe noen på sin egen alder. Kvinner i 40-årene kan sakene sine og er ferdig med å få barn. Hvem vil ikke ha det?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #25 Skrevet 2. juni 2019 Da jeg var en ung mann var det få damer som ville være med noen på sin alder, de fleste ville ha eldre menn. Når de samme damene har blitt 40 har det plutselig snudd 😂 Anonymkode: bb79d...3af 3
Gjest hind Skrevet 2. juni 2019 #26 Skrevet 2. juni 2019 Jeg kjenner mange menn i den alderen som fortsatt foretrekker omtrent jevnaldrende kvinner. Mulig det er flere som ønsker seg en mye yngre kvinne hvis de kan velge, men hey, det vet alle at det bare er de kjekkeste, rikeste og mest sjarmerende som kan.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #27 Skrevet 2. juni 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: På Sukker ser du aldersintervallet menn søker i. Er dessverre bare å innse at 99% av mennene gjerne går 15-25 år ned i alder og maks et par år opp i søkeintervallet. Mange søker kun i alderen yngre enn seg selv. De har null betenkeligheter med å kontakte jenter/kvinner som er langt yngre enn dem og det er liksom frekt å avvise noen pga alder. Selv synes jeg det er ganske så primitivt å se hvor mange menn som sikler på yngre jenter/damer. For meg er det turn off i seg selv (og det første jeg registrerer når jeg er inne på en profil). Disse mannfolka vil ikke engang vurdere en kvinne som er 5 år eldre enn seg selv, men de forventer at vi ikke skal heve et øyenbryn over at mannen er 10-20 år eldre enn oss selv? Jeg lar meg på ingen måte begeistre av den slags primitime menn - tvert om. Anonymkode: 51263...c24 Primitive er det vi er,når det gjæder det annet kjøn og sådan er det bare. Anonymkode: 3ae35...836
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #28 Skrevet 2. juni 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har absolutt sjans på yngre menn...hilsen ei på 42 år som akkurat har vært ute på byen🤭 Anonymkode: 86d28...401 Forskjell på ons med ølbriller på og forhold vet du.😅 Anonymkode: 5c4c7...dd5 2
Bamseklemmer Skrevet 2. juni 2019 #29 Skrevet 2. juni 2019 Hvem blånekter på ei jente i 20 årene da, som vil ha en erfaren mann til opplæring? Er det snakk om forhold velger jeg en kvinne på min alder, vi har så mye å snakke om, også kan vi bytte gebiss på alderheimen, suge på ei mariekjeks og mimre om gamle dager❤️ 2
herzeleid Skrevet 2. juni 2019 #30 Skrevet 2. juni 2019 De aller fleste menn foretrekker nok yngre kvinner ja, men det betyr jo ikke at en ikke har sjans på jevnaldrende menn. Er "pakka" ellers bra er det få atributter som er absolutte dealbreakere. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #31 Skrevet 2. juni 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: På Sukker ser du aldersintervallet menn søker i. Er dessverre bare å innse at 99% av mennene gjerne går 15-25 år ned i alder og maks et par år opp i søkeintervallet. Mange søker kun i alderen yngre enn seg selv. De har null betenkeligheter med å kontakte jenter/kvinner som er langt yngre enn dem og det er liksom frekt å avvise noen pga alder. Selv synes jeg det er ganske så primitivt å se hvor mange menn som sikler på yngre jenter/damer. For meg er det turn off i seg selv (og det første jeg registrerer når jeg er inne på en profil). Disse mannfolka vil ikke engang vurdere en kvinne som er 5 år eldre enn seg selv, men de forventer at vi ikke skal heve et øyenbryn over at mannen er 10-20 år eldre enn oss selv? Jeg lar meg på ingen måte begeistre av den slags primitime menn - tvert om. Anonymkode: 51263...c24 Det er da ikke noe mer primitivt at menn har preferanser enn at kvinner har det. For menn er alder en preferanse, for kvinner er det for eksempel høyde. Det er ikke noe mer primitivt i at menn liker yngre kvinner enn at kvinner liker høye menn. Anonymkode: 20c4a...479 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #32 Skrevet 2. juni 2019 Jeg lurer på hvorfor yngre damer er det kropp eller hva? Anonymkode: 8071b...f09
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #33 Skrevet 2. juni 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor yngre damer er det kropp eller hva? Anonymkode: 8071b...f09 Si det. Det er sikkert en eller annen videnskapsmann som har en mer eller mindre bastant mening om det. Kan bare svare for meg selv. Jeg føler meg mer levende, mer lidenskapelig sammen med yngre kvinner. Jevnaldrende kvinner er svært gode venner, men det skjer ingen ting innvendig. Det skaper ingen følelser. Jeg kan jo ikke late som at de jevnaldrende gir meg følelser bare fordi at det er mer politisk korrekt og sosialt akseptert. Anonymkode: 20c4a...479
herzeleid Skrevet 2. juni 2019 #34 Skrevet 2. juni 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvorfor yngre damer er det kropp eller hva? Anonymkode: 8071b...f09 Evolusjonært handler det nok om at unge kvinner har størst sjanse for å få friske barn, og menn har dermed en helt naturlig preferanse for unge kvinner. I tillegg til utseende handler det nok også om det praktiske (mindre stress med å få barn) og ofte mindre bagasje. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #35 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, herzeleid skrev: Evolusjonært handler det nok om at unge kvinner har størst sjanse for å få friske barn, og menn har dermed en helt naturlig preferanse for unge kvinner. I tillegg til utseende handler det nok også om det praktiske (mindre stress med å få barn) og ofte mindre bagasje. Hvis en er en mann i 30-40 årene og ønsker barn en gang i tiden, så er det vel på tide å begynne snart? Ikke bra for barnet når faren er for gammel heller! Hvorfor leke rundt så mye når det er realiteten? Og det er jo ikke slik at det ikke finnes kvinner i 30-40 årene heller som ikke ønsker barn, de finnes nok også. Høres mest ut som unnskyldninger synes jeg. At man egentlig bare liker det som er veldig ''stramt''. Anonymkode: 061ec...8c7 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #36 Skrevet 2. juni 2019 Jeg har ingen problemer med at menn ønsker yngre kvinner, men det er litt merkelig om foreksempel alle menn på 40 er ute etter ei på 20. De jeg har vært sammen med tidligere har alle vært under 10 år eldre og det har jeg synes har vært passe forskjell. Tror det å være singel i kombinasjon med å lese på KG og bruke Tinder ikke er spesielt positivt for meg. Mister jo helt troen på menn. Anonymkode: a3405...cd9 4
herzeleid Skrevet 2. juni 2019 #37 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis en er en mann i 30-40 årene og ønsker barn en gang i tiden, så er det vel på tide å begynne snart? Ikke bra for barnet når faren er for gammel heller! Hvorfor leke rundt så mye når det er realiteten? Og det er jo ikke slik at det ikke finnes kvinner i 30-40 årene heller som ikke ønsker barn, de finnes nok også. Høres mest ut som unnskyldninger synes jeg. At man egentlig bare liker det som er veldig ''stramt''. Anonymkode: 061ec...8c7 Jeg tror ikke du helt forstod innlegget mitt. Poenget er at en liker det "stramt" fordi vi gjennom evolusjonen har blitt formet til å like nettopp det, og grunnen til at vi ble formet slik er at unge stramme kvinner har hatt best sjanse for å føde friske barn. Jeg sier med andre ord ikke at det primært er en vurdering menn gjør, at en bevisst går etter de som kan føde sunnest barn, men at vi er formet til å foretrekke egenskaper som tyder på at kvinnen kan føde sunne barn. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #38 Skrevet 2. juni 2019 1 minutt siden, herzeleid skrev: Jeg tror ikke du helt forstod innlegget mitt. Poenget er at en liker det "stramt" fordi vi gjennom evolusjonen har blitt formet til å like nettopp det, og grunnen til at vi ble formet slik er at unge stramme kvinner har hatt best sjanse for å føde friske barn. Jeg sier med andre ord ikke at det primært er en vurdering menn gjør, at en bevisst går etter de som kan føde sunnest barn, men at vi er formet til å foretrekke egenskaper som tyder på at kvinnen kan føde sunne barn. Hmm. I følge viteskapen så ser kvinner biologisk sett etter menn som kan forsørge, men det finnes mange som ikke er med rike menn likevel. Og en annen ting, hvis vi skal evolusjonere oss så må vi jo ikke holde fast på det som hjernen ville for 2000 år siden... Anonymkode: 061ec...8c7 4
herzeleid Skrevet 2. juni 2019 #39 Skrevet 2. juni 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm. I følge viteskapen så ser kvinner biologisk sett etter menn som kan forsørge, men det finnes mange som ikke er med rike menn likevel. Nettopp, og dette stemmer jo godt i dag. Status og økonomi er veldig viktige faktorer når kvinner ser etter menn og påvirker i veldig stor grad hvor attraktiv en mann er. Sitat Og en annen ting, hvis vi skal evolusjonere oss så må vi jo ikke holde fast på det som hjernen ville for 2000 år siden... Anonymkode: 061ec...8c7 Det kan du si, men vi kan ikke velge hva vi tiltrekkes av. Menn kan ikke bestemme seg for å foretrekke dvaske og/eller eldre kropper, på samme måte som kvinner ikke kan velge å ikke synes selvsikkerhet eller status er tiltrekkende. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #40 Skrevet 2. juni 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: De som møtes i det virkelige liv har gjerne aldersforskjell på kanskje 5 år, begge veier. Datingsider der man forsøker drømmedama blir matchet etter forinnstilte begrensninger og da blir det nettopp det, drømmer. Hvilken jente er seriøs interessert i en type som er 20 år eldre? Med mindre hun har daddy issues. Det er nå slik at menn ser bedre enn de klarer tenke og derfor ønsker de damer som er yngre enn dem selv. Anonymkode: 6411d...5d6 Jeg kunne vært sammen med en som er 20 år eldre. Og jeg har et godt forhold til pappa Anonymkode: 75679...56f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå