AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #1 Del Skrevet 1. juni 2019 Jeg har fått bulk på bilen fra vinterhalvåret når bilen stod på gateplan. Jeg vet ikke hvordan det er skjedd. Men hvor reparerer man det? bulken er ikke kjempe stor, men når jeg åpner opp døren så har lakken blitt slitt vekk. Det betyr jeg må få rettet opp den lille bulken, og jeg må få lakkert skaden. Finnes det noen sted man kan gjøre det? eller kan det bli gjort på en rimelig måte, eller koster det flesk. Anonymkode: e9cf0...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 3. juni 2019 #2 Del Skrevet 3. juni 2019 Ikke nevner du hvor du holder til, så utrolig vanskelig å henvise til noen som helst.. Da jeg fiksa litt på gamle bilen tok jeg det borte på Ensjø hos MPS Micropaint.. Husker ikke hva det kostet, men det koster det som det koster.. bedre å få d et gjort ordentlig enn at det må lakkes opp på nytt fordi man brukte udugelige folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2019 #3 Del Skrevet 3. juni 2019 3 minutter siden, AndreasBR skrev: Ikke nevner du hvor du holder til, så utrolig vanskelig å henvise til noen som helst.. Da jeg fiksa litt på gamle bilen tok jeg det borte på Ensjø hos MPS Micropaint.. Husker ikke hva det kostet, men det koster det som det koster.. bedre å få d et gjort ordentlig enn at det må lakkes opp på nytt fordi man brukte udugelige folk. jeg bor i Oslo. Anonymkode: e9cf0...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 4. juni 2019 #4 Del Skrevet 4. juni 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg bor i Oslo. Anonymkode: e9cf0...9dc Da stikker du innom forskjellige steder og ber om prisoverslag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #5 Del Skrevet 4. juni 2019 5 timer siden, AndreasBR skrev: Da stikker du innom forskjellige steder og ber om prisoverslag jeg håpet på noen andres erfaring og pris. Jeg kan ikke betale svimlende priser for reparasjon. Men klart nok lakken er blitt skrellet vekk siden den subber i den andre metallplaten når jeg må åpne opp døren, så må jeg gjøre det for at det ikke skal bli rust. Anonymkode: e9cf0...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 4. juni 2019 #6 Del Skrevet 4. juni 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg håpet på noen andres erfaring og pris. Jeg kan ikke betale svimlende priser for reparasjon. Men klart nok lakken er blitt skrellet vekk siden den subber i den andre metallplaten når jeg må åpne opp døren, så må jeg gjøre det for at det ikke skal bli rust. Anonymkode: e9cf0...9dc Vet ikke om jeg har prisen tilgjengelig noe sted, de fikset et par ting 😕 MPS tror jeg kan gi deg tilbud hvis du sender inn bilde, i mitt tilfelle måtte de se på selve lakkskadene for å gi pris. Det koster normalt sett ingenting å spørre om et tilbud. Men ville holdt meg unna shady steder som gir supertilbud som ikke ser ut til å være realistisk. Husk at de må lakke opp to steder utifra det du forteller + ordne med skaden. Igjen, jeg har ingen vonde minner fra MPS Micropaint på Ensjø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2019 #7 Del Skrevet 4. juni 2019 22 minutter siden, AndreasBR skrev: Vet ikke om jeg har prisen tilgjengelig noe sted, de fikset et par ting 😕 MPS tror jeg kan gi deg tilbud hvis du sender inn bilde, i mitt tilfelle måtte de se på selve lakkskadene for å gi pris. Det koster normalt sett ingenting å spørre om et tilbud. Men ville holdt meg unna shady steder som gir supertilbud som ikke ser ut til å være realistisk. Husk at de må lakke opp to steder utifra det du forteller + ordne med skaden. Igjen, jeg har ingen vonde minner fra MPS Micropaint på Ensjø. men jeg har vonde minner fra ensjø når jeg var på bilverksted. Det ble meget meget kostbart, jeg har ikke ord: 30000 kr for to verksted timer, inkl eu- godkjennelse. Men takk for tips, jeg skal undersøke det, og se om det er det hjelp å få der ifra, eller at jeg må rygge vekk pga prisen. Anonymkode: e9cf0...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akay Skrevet 4. juni 2019 #8 Del Skrevet 4. juni 2019 Send meg en melding med bilder så skal jeg gi deg en ca pris hva det kan koste 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 4. juni 2019 #9 Del Skrevet 4. juni 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: men jeg har vonde minner fra ensjø når jeg var på bilverksted. Det ble meget meget kostbart, jeg har ikke ord: 30000 kr for to verksted timer, inkl eu- godkjennelse. Men takk for tips, jeg skal undersøke det, og se om det er det hjelp å få der ifra, eller at jeg må rygge vekk pga prisen. Anonymkode: e9cf0...9dc Så langt jeg vet så driver ikke MPS Micropaint med verksted-ting ei heller eu-godkjenning.. Eller slår du hele Ensjø under en kam fordi du har dårlig erfaring med en bedrift der? Jeg tror du lyver. 30k for 2 verksted-timer går ikke.. Hva er det du ikke forteller? Hvor mye av de 30k var deler?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå