Hapa Skrevet 1. juni 2019 #1 Skrevet 1. juni 2019 Jeg er en mann på 42 som gjerne faller for kvinner som er eldre enn meg selv. Ikke mye eldre, men si 2-15 år eldre. De fleste kvinnene jeg har datet eller har vært i forhold med har vært eldre enn meg. Jeg merker at en del reagerer på dette, både kvinner og menn, og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Ikke at det er så viktig, for jeg lever godt med det, er bare nysgjerrig. Hva er grunnen?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #2 Skrevet 1. juni 2019 Det er teite og satte. Alder spiller vel ingen rolle. Anonymkode: fab2b...61c 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #3 Skrevet 1. juni 2019 Ikke hør på de som klager på dette! Jeg har 15 år yngre kjæreste og er storfornøyd. Jeg er dama i forholdet. Anonymkode: 2569b...916 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2019 #4 Skrevet 1. juni 2019 Vi forventer alltid at mannen er eldst, fordi det er det som er vanlig. Akkurat som at vi forventer at "alle" er heterofile. Personlig bryr jeg meg ikke, så jeg er ikke interessert i å sparre med noen som på død og liv skal utfordre meg på første setning her. Så lenge det er to (eller flere..?) samtykkende voksne, så tenker jeg "kjør på!" Anonymkode: fe2c0...109 2
visp Skrevet 1. juni 2019 #5 Skrevet 1. juni 2019 27 minutter siden, Hapa skrev: Jeg er en mann på 42 som gjerne faller for kvinner som er eldre enn meg selv. Ikke mye eldre, men si 2-15 år eldre. De fleste kvinnene jeg har datet eller har vært i forhold med har vært eldre enn meg. Jeg merker at en del reagerer på dette, både kvinner og menn, og jeg skjønner ikke helt hvorfor. Ikke at det er så viktig, for jeg lever godt med det, er bare nysgjerrig. Hva er grunnen? Grunnen til reaksjonene er vel at det ikke er normalen at en mann går etter eldre damer. Ikke i din aldersgruppe iallefall. Det skjer jo, men vanlig er det ikke. Idag reageres det ikke så mye på noe som helst, så regner med at det er nære venner av deg som kanskje sier dette for det er vel sjeldent at folk legger seg synlig opp i sånne ting. De som sier at alder kun er tall og sånt skjønner jeg ikke. Det er ikke alltid så enkelt. Men man har jo ingenting med hvem folk velger, oftest reagerer man fordi man ser for seg selv i samme situasjon.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #6 Skrevet 2. juni 2019 Selv er jeg sammen med en 3 år yngre mann. Ikke mye, men nok til at enkelte i min krets reagerte, å lurte på om jeg var sikker. Jeg har også vært sammen med en 6 år eldre mann, så for meg, er alder bare et tall. Selvfølgelig til en viss grense da, men det har aldri vært viktig for meg hvem av meg og mannen som er eldst, så lenge vi har det fint sammen. Jeg har også datet en 6 år yngre mann enn meg over lengre tid, dog var vi litt for forskjellige, når det kom til stykket. Anonymkode: 128fb...e84
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #7 Skrevet 2. juni 2019 6 år mellom meg og typen, går helt fint det. Anonymkode: 2bd30...7d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå