Gå til innhold

Dere med Levis-bukser, vier buksene seg mye ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte denne buksen for ikke så lenge siden. Fin lengde, men størrelsen jeg kjøpte den i (27) var kanskje litt for stram i livet. Har nå bestilt meg en ny i størrelse 28 for å se om den passer bedre. Usikker på om jeg skal beholde den uansett siden den tiltrekker seg så mye støv (vet ikke om det er noe som ordnes med en vask). Men er dette en type bukse som uansett vier seg mye ut etter litt bruk? Er så kjipt å kjøpe en litt dyr bukse, som så etter noen uker blir for stor...

Anonymkode: 91683...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ganske vanlig for bukser ja. Derfor kjøper jeg dem alltid trangere enn behagelig.

Anonymkode: b4096...07c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med Levis er at de vier seg overraskende lite ut. Jeg har og har hatt flere, og jeg har sluttet å kjøpe dem ubehagelig stramme, for de vier seg ikke nok ut til at det gir mening. Hvis du står mellom en som er litt for liten og en som er litt for stor, ville jeg selvsagt valgt den minste, men jeg vil tro det er trygt å gå for en som sitter bra i utgangspunktet.

Anonymkode: e1a47...764

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har både erfart at de har viet seg ut noe helt ekstremt, som førte til at jeg måtte kjøpe ny bukse i tre størrelser mindre. Men jeg har også Levis bukser som ikke har utvidet seg i det hele tatt, som nå er for små. Synes det er så vanskelig å vite at jeg egentlig har gitt opp hele merket :( 

Anonymkode: 5f6cd...4c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat den der i den fargen og stoffet. Etter min erfaring er den veldig stretchy og sitter pent, og den holder utrolig godt på passformen. Så hvis jeg hadde vært deg ville jeg gått for den største av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har samme bukse, og jeg hadde gått for den minste. 

Anonymkode: 9898e...bcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bukser vier seg neppe. Det er det folk som gjør. Bukser kan utvide seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 5-6 levi’s. Det kommer helt an på modellen. 

Men alle utvider seg mer eller mindre. 

Jeg hadde kjøpt 27» om jeg var deg, med mindre den er ubehagelig trang.

Anonymkode: a0654...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpe en 501 for et par måneder siden, som passa helt perfekt da jeg kjøpte den. Nå er den så svær i livet og rumpa/lårene at jeg ikke bruker den mer. Og jeg veier fortsatt det samme.

Anonymkode: 5ff3d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig så er den buksa du refererer til en stretchy en, og de pleier som regel ikke å bli noe større. 

Anonymkode: 5ff3d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har denne i blå, den har ikke utvidet seg. Fantastisk bukse, fått komplimenter mange ganger når jeg har brukt den. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker de trange og Kjøper alltid Levis, 1-2 nr for små, da vider de små. Blir perfekte etter litt bruk da😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere levisbukser og kjøper de alltid minst en størrelse for trange :) Etter noen timers bruk vier de seg slik at de passer fint. Har en bukse som passer nyvasket og den sitter som et telt eller en halv dag..... Vier seg såpass at jeg må bruke belte om jeg skal ha den på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...