Gå til innhold

Robert Pattinson som ny Batman!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva mener dere? 

Kan Pattinson bli en OK ny Batman? Eller blir dette "alt for store sko" å fylle for ham? 

Anonymkode: 32a46...1b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns ikke han passer! Han er for tynn og spinkel. Batman er stor, masse muskler og kjekk! 

Anonymkode: 2b1ce...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig han isåfall blir en del av en "yngre" timeline ettersom Ben Affleck nærmer seg de sølvaktige 50-åra. Det var også den tidsepoken han viste av Bruce Wayne, en eldre bitter mann.

Men jeg lo godt. Jeg lurer på om Pattinson noensinne kommer til å komme seg vekk fra "Glitrende Edvard"-imaget han har hatt siden Twilight. Han kommer liksom ikke unna flaggermusene/vampyrene ser det ut til 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør meg opp en mening når jeg faktisk har sett han som Batman ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan jo alltids bygge seg muskler, kjeven har han nå ihvertfall fra før av. Jeg vil gi han en sjanse. Kan ikke gjøre verre jobb enn Ben Affleck. 

Twilight var ikke hans feil, selv Leonardo Dicaprio hadde gjort en jævlig dårlig jobb som Edward Cullen. Robert gjorde en bra jobb i Water for Elephants og Remember Me. Så han er ikke en så dårlig skuespiller. Det er Twilight som er problemet. 

Anonymkode: 24a86...b3f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pattinson er en ekstremt bra skuespiller. At folk fortsatt baserer talentet hans på Twilight viser vel bare at man ikke har fulgt med på karrieren hans de siste ti årene. Det er bare å se filmen Good Time, så ser man hvor god han er.

At han er for tynn og spinkel?
Ja, jøss. Tenk om det bare hadde eksistert noe som gjør at man kan legge på seg muskler. For som vi alle vet, Christian Bale var allerede en muskelklump når han fikk rollen som Batman, og ikke kjempetynn og spinkel på grunn av rollen sin i The Machinist. /sarcasm

Anonymkode: 31eed...297

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...