Gå til innhold

Stramme opp hud.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er beste måte å stramme opp hud på? Har gått ned i vekt og har litt løsere hud på mage og lår. Tips? Trener, det gjør jeg. Og smører kremer. Men er det noen superkrem eller noe som er ekstra godt egnet? 

Anonymkode: 53650...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Operasjon. Ingenting annet hjelper. Vent noen år, kanskje huden trekker seg litt tilbake. Men er sjeldent. Hvor mye har du gått ned? Løs hud er veldig/helt normalt etter stor vektnedgang, men det er lite snakket om. Du kan bruke mye penger på dyre kremer og lignende men det vil aldri fungere. Det er selvsagt at en krem ikke kan stramme inn løs hud.... 

Anonymkode: ab44a...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk krem fast over kroppen, personlig bruker jeg krem som inneholder karbamid.

Drikk rikelig med vann.

Prøv å nå en veldig lav fettprosent.

Bygg muskler.

Unngå sol på områdene med løshud.

Og tid, viss du har nylig gått ned så kan det fort ta 2 år før huden er ferdig med den oppstrammingen den klarer.

 

Fungerer ikke dette så er eneste mulighet operasjon.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lav fettprosent er vel det rådet som virkelig ikke fungerer!

Anonymkode: b70ac...e39

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig lav fettprosent er vel det rådet som virkelig ikke fungerer!

Anonymkode: b70ac...e39

Enig. Jeg får mye mer løs hud hvis jeg går ned bare litt i vekt. Så her jobber jeg med å få godt med muskler så de fyller inn litt hud. Jeg har synlig magemuskler,  men nederst forsvinner de litt pga den løse huden. Har bare godtatt at sånn er jeg og trening er eneste jeg kan gjøre med det.

Anonymkode: 34b67...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen krem hjelper mot løs hud... Om man merker noen forskjell på huden etter en tids bruk av krem, så er det i tilfelle massasjen du gir deg selv ved påføring som gir effekten, og ikke kremen. Dess fastere krem, dess mer kraft ved påføring = bedre effekt. Dette har i hvert fall en viss effekt på cellulitter hos noen.

Noe som faktisk hjelper mot cellulitter, og kanskje også mot løs hud, er tørrbørsting av huden. Jeg så en undersøkelse på det, hvor det ble dokumentert over 30% mindre cellulitter etter noen (husker ikke hvor mange) uker. Rund tørrbørste til huden fås på Body Shop. Jeg bruker det, og har mye miondre cellulitter enn før. Eneste jeg kan tenke meg muligens har en effekt på løs hud, foruten operasjon.

 

Anonymkode: a81e6...028

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...