AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #21 Skrevet 2. juni 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Man må ha bøker, og kanskje til og med lese bøker? I 2019? Si meg, hvor gammel er du egentlig? Anonymkode: 43bfd...a55 Skrev godt voksen i HI. Dvs 40+++. Å lese bøker i 2019, syns du det er så rart? Uansett alder? Si meg, hva bruker du egentlig tida di på? Anonymkode: b5cae...3c7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #22 Skrevet 2. juni 2019 On 6/1/2019 at 1:12 PM, AnonymBruker said: Folk som har en mental liste over 'dealbreakers' Anonymkode: ef124...428 Selvom du kanskje ikke har en klart definert liste, har du garantert noen ting du absolutt ikke ville godtatt i en partner. Alle har det. Alle bør ha det. Anonymkode: b5cae...3c7 1
MortenMinstelønn Skrevet 2. juni 2019 #23 Skrevet 2. juni 2019 På 1.6.2019 den 12.50, AnonymBruker skrev: Stemmer noe på borgerlig side. I'm your dealbreaker:) Misliker venstresidens sutrete verdensbilde. Ciao.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #24 Skrevet 2. juni 2019 2 minutter siden, MortenMinstelønn said: I'm your dealbreaker:) Misliker venstresidens sutrete verdensbilde. Ciao. Stemmer du borgerlig til tross for minstelønn;)? Anonymkode: b5cae...3c7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #25 Skrevet 2. juni 2019 Alle har vel dealbreakere. Ikke noe galt i å ha et bevisst forhold til hva man vil ha og hva man ikke vil ha. Jeg har noen selv: Røyker, har et usunt forhold til alkohol eller andre rusmidler, er bedrevitende og arrogant, er religiøs, veldig opptatt av sitt eget utseende og veldig overfladisk, egoistisk, misliker dyr, er konservativ, lite intelligent, voldelig og kanskje det at han ikke har noen dealbreakere og ikke er bevisst på hva han ønsker seg. Anonymkode: d2f0c...614
MortenMinstelønn Skrevet 2. juni 2019 #26 Skrevet 2. juni 2019 (endret) 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stemmer du borgerlig til tross for minstelønn;)? Har du ingen ironi? Uansett er venstresidens romantiske drøm om å redde de fattige en løgn. Men det kan vi ta en annen gang;) Endret 2. juni 2019 av MortenMinstelønn
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #27 Skrevet 2. juni 2019 En som ikke bryr seg om mer enn materielle ting, aldri følt på fattigdom eller evner å sympstisere med mindre ressursterke personet og som aldri gjør en dritt for andre. Anonymkode: c4a35...83c
Ariana807 Skrevet 2. juni 2019 #28 Skrevet 2. juni 2019 Langt hår «Ut i naturen»-friluftsperson Treningsnarkoman Ikke har førerkort Ikke har en jobb (stilling/tittel er ikke viktig) Snus Personlig lukt (ikke nødvendigsvis hygiene problem, men egenlukt/kjemi problem) Veganer Uærlig Vil ikke ha barn Funnes sikker et par til jeg ikke har oppdaga enda 😅😂
Gjest MyzTeri Skrevet 2. juni 2019 #29 Skrevet 2. juni 2019 Jeg tror nok man kan overse det meste hvis man er forelsket, men det jeg ikke kan overse - Menn som ikke liker dyr - Menn som tror måten å få meg til å respektere de på er ved å sleike meg opp etter ryggen/lyve til meg.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #30 Skrevet 2. juni 2019 Dersom hun; Har tatoveringer. Kort hår Stemmer sosialistisk Anonymkode: ac6bc...b95 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #31 Skrevet 2. juni 2019 Veldig religiøs, nei takk Egoisitisk, overfladisk og manipulerende - nei takk Dårlig hygiene - grøss Ikke glad i dyr - nei takk Drikker mye - nei takk Lat - nei takk Ingen interesser bortsett fra tv og mobil - nei takk Veldig dårlig økonomi/gjerrig - nei takk Anonymkode: a0be3...0e6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #32 Skrevet 2. juni 2019 Hun befinner seg på den politiske høyresiden. Hun krangler med personangrep, i steden for logiske argumenter. Hun er feit. Hun har kort hår. Hun er blond. Hun har barn. Hun er langsint. Hun ser på reality-TV. Hun er på min egen alder, eller eldre. Anonymkode: 23fb9...663 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #33 Skrevet 2. juni 2019 Har hund og sover med bikkja si. Æsj. Anonymkode: 57eae...0a9 1
Elizabeth89 Skrevet 2. juni 2019 #34 Skrevet 2. juni 2019 På 1.6.2019 den 12.50, AnonymBruker skrev: Hva er dine dealbreakers? Jeg er en godt voksen hetero dame, og mine er: Går i joggebukse og eller Crocs ute blant folk. Tribal tattoes. Sleeve kan til nød gå an. Bor hjemme hos mor. Stemmer noe på borgerlig side. Leser ikke aviser. Har ikke bøker hjemme. Bryr seg ikke om miljøvern og solidaritet. Er tv-slave. ....og masse mer. Hva er dine? Anonymkode: b5cae...3c7 Du er ikke en godt voksen dame når du bruker uttrykket "dealbreaker" Det er slik ungdom snakker🙂
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #35 Skrevet 2. juni 2019 Er selv kvinne. Ting som økonomiske problemer, arbeidsledighet over lengre periode, barn og rusmisbruk er soleklare dealbreakers. Når det kommer til utseende sliter jeg med å tenne på menn som er enten tynne eller sykelig overvektige. Alt mellom går som oftest greit. Ellers kan han se ut som han vil bare jeg syns han er kjekk, hehe. Det skal ikke så altfor mye til. Om han er rotete/ikke klarer å ta vare på seg selv, stemmer FRP eller Rødt og har dårlige holdninger vil det også sette kroken på døra ja. Anonymkode: c1f3b...a9c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #36 Skrevet 2. juni 2019 På 1.6.2019 den 12.50, AnonymBruker skrev: Hva er dine dealbreakers? Jeg er en godt voksen hetero dame, og mine er: Går i joggebukse og eller Crocs ute blant folk. Tribal tattoes. Sleeve kan til nød gå an. Bor hjemme hos mor. Stemmer noe på borgerlig side. Leser ikke aviser. Har ikke bøker hjemme. Bryr seg ikke om miljøvern og solidaritet. Er tv-slave. ....og masse mer. Hva er dine? Anonymkode: b5cae...3c7 Røyking Arbeidsledig Har ikke førerkort Bor hos foreldre -dame +45 Anonymkode: 78d71...b8a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2019 #37 Skrevet 2. juni 2019 Etter å ha hatt en eks med barn vil det være en klar dealbreaker siden jeg bare er i begynnelsen av 20 årene og ikke ønsker å tre inn i rollen som stemor igjen med det første. Alvorlige sinneproblemer, null økonomisk sans eller gjerrighet, dårlig hygiene, dårlige generelle holdninger og verdier i livet. Røyking og latskap er også et stort minus. Ellers var det en ganske klar dealbreaker da en jeg holdt på med en liten stund så på meg etter sex, og sa helt ut av det blå at jeg sikkert kan få dekket operasjon av magen min hvis jeg oppsøker lege. Jeg ble helt satt ut, men klarte få frem at jeg ikke trodde det var så ille at de kom til å dekke noe som helst og at jeg ikke hadde planer om å spørre om det heller, hvorpå han ikke ga seg om at joda det kom jeg garantert til å få dekket osv. Magen min stikker litt ut og huden er ikke akkurat stram etter en veldig kjapp både vektopp- og nedgang på 35kg, men man sier ikke sånt til folk uten at de tar det opp selv. Det i tillegg til at han var generelt veldig tiltaksløs i livet sitt og bitter på verden og kvinner spesielt, snakte mye om tidligere ligg og jenter han hadde vært borti. Den ene gangen jeg ikke hadde lyst til å ha sex ble han skikkelig sur og grinete, og presterte å si at "du har aldri sagt nei før??" og lagde en stor greie utav det. Sånne holdninger og oppførsel gidder jeg ikke utsette meg selv for, da er jeg heller alene. Anonymkode: 5c5f0...0f1
Anim92 Skrevet 3. juni 2019 #38 Skrevet 3. juni 2019 Ser folk liste opp et par ting, som jeg før ville skrevet under på. Så møtte jeg kjæresten, og det viser seg at de tingene ikke er helt avgjørende likevel😂🙈 vi har respekt for hverandres politiske syn, svelger noen kameler ang valg i matveien og økonomi - men får til gjengjeld veldig mye bra! Men et par ting: Lat/tiltaksløs Vold Gjerrighet Egoisme Å være uten empati/sympati, eller kunne ha en viss forståelse for mental helse Mye alkohol/festing Røyking Banning i typ annenhver setning Ikke gir nok uttrykk for at det er "oss to" som gjelder/lite kjærlig. Vil ikke ha typen som gjerne kliner på TV heller, men dere skjønner kanskje tegninga. Det skal ikke være noe tvil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå