Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av datingfasen og at man aldri klarer å få ting til å vare lenger enn 2-3 måneder. De sier alltid at jeg er for bra for dem, at de skulle ønske at de fikk følelser for meg siden jeg er såååå bra, men det er jo åpenbart noe jeg mangler som gjør at de ikke får følelser. Veldig ofte er det jo gjensidig, men det er jo litt trist at jeg aldri klarer å komme over 2-3 måneder kneika. Og så må man begynne på nytt igjen. 

Har noen tips for hvordan man kommer over den kneika? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Senke skuldrene og ta ting som de kommer. De vibbene man sender ut når man er veldig klar for å få det til å funke har en tendens til å blokkere følelser for den andre.

Anonymkode: a565f...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det er viktig å gå over fra å snakke om løst og fast, til også å snakke om dypere ting. Gi av seg selv, dele tanker og følelser. Vise omsorg for den andre.

Om dette ikke skjer innen 2-3 måneder vil nok mange menn tenke at dette ikke er nok. 

Anonymkode: 3d368...0eb

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Senke skuldrene og ta ting som de kommer. De vibbene man sender ut når man er veldig klar for å få det til å funke har en tendens til å blokkere følelser for den andre.

Anonymkode: a565f...8d4

Helt sant, men jeg tror at jeg har blitt ganske avslappet den siste tiden, men ja kan jo hende jeg sender ut noen ubevisste vibber. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg mener det er viktig å gå over fra å snakke om løst og fast, til også å snakke om dypere ting. Gi av seg selv, dele tanker og følelser. Vise omsorg for den andre.

Om dette ikke skjer innen 2-3 måneder vil nok mange menn tenke at dette ikke er nok. 

Jeg holder nok litt igjen for å beskytte meg selv... 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, frubaluba said:

Jeg holder nok litt igjen for å beskytte meg selv... 

Vanskelig å si, men kan jo være at du fremstår kald. Menn tiltrekkes typisk av varme, omsorgsfulle damer som viser følelser.

Hvis dette ikke er slik du er vil det jo bli mer tydelig med tiden.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Vanskelig å si, men kan jo være at du fremstår kald. Menn tiltrekkes typisk av varme, omsorgsfulle damer som viser følelser.

Hvis dette ikke er slik du er vil det jo bli mer tydelig med tiden.

Nja, kald er jeg vel ikke, og får høre at jeg er varm, men mulig jeg kan være litt forsiktig /reservert. 

Skrevet

Er det ikke en viss fare for at det blir en slags "selvoppfyllende profeti" om en har for vane å treffe nye, være sammen 2-3 måneder og så finne at det ikke fungerer? Jeg innbiller meg at det både vil gjøre noe med forventningene, og kunne føre til at en blir litt følelsesmessig "bedøvet". Hva med å droppe datinga en periode, og heller spare det til de du er ekstra interessert i? 

Skrevet
45 minutter siden, herzeleid said:

Er det ikke en viss fare for at det blir en slags "selvoppfyllende profeti" om en har for vane å treffe nye, være sammen 2-3 måneder og så finne at det ikke fungerer? Jeg innbiller meg at det både vil gjøre noe med forventningene, og kunne føre til at en blir litt følelsesmessig "bedøvet". Hva med å droppe datinga en periode, og heller spare det til de du er ekstra interessert i? 

Tror nok du har litt rett, og jeg er faktisk ikke så aktiv på datingfronten, møter de jeg har lyst til å møte, men ja, framover skal jeg ikke gå inn i noe, møte noen hvis jeg ikke er veldig interessert, og prøver å finne ut av, analysere hva jeg kan gjøre annerledes, om jeg spesielt gåt etter de som er åpenbart ikke klare for forhold etc. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...