Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Gliffy skrev:

Veileder skal ikke la deg levere dersom du legger an til stryk

Det er bare tull.

Anonymkode: 21d62...e9e

Videoannonse
Annonse
Gjest Gliffy
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er bare tull.

Nei, det er det ikke. De skal fraråde og si at du heller bør utsette og fikse det som er galt hvis oppgavene er så dårlig at den ligger an til å stryke. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg strøk også på bachelor, pga feil føring av referansene. Det er megakjipt og du føler deg som en dritt, men det betyr  ikke at du er en dårlig person eller uegnet til å gjøre jobben din. Jeg klagde men kom ingen vei, og måtte skrive ny oppgave med helt ny problemstilling til innlevering neste semester. Du bør be om begrunnelse for karakteren, da skal du normalt få svar innen to uker. Så bør du klage på karakteren, men det kan være greit å ha lest begrunnelsen først, så du vet hvordan du skal bygge opp klagen. Bare pass på å overholde tidsfristen, reglene for dette skal stå i eksmensreglementet for studiestedet ditt.

Hvis du må skrive ny oppgave så være ekstremt nøye på hvordan du bruker veileder, be gjerne om å få en annen enn den du har hatt. Jeg fikk A på den neste bacheloren jeg leverte, og har senere skrevet master med toppkarakter, og nå ville jeg sett med et halvt øye at referanseføringen i min første bachelor var feil. At veilederen min den gangen ikke så det sier meg at hun egentlig var svak akademisk og ikke burde vært veileder i utgangspunktet.  Lykke til ts, kommer gjerne med innspill på klageskriving om du trenger det :)

Anonymkode: 15db6...1e4

Hva var det du hadde gjort feil med referansene?

Anonymkode: c2eec...ce5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg jobb før jeg fikk resultatet av masteren. Var aldri noe oppfølging fra jobben sin siden ang. karakter, stryk/bestått, osv. For alt sjefen min vet kunne jeg ha strøket.

Anonymkode: a779a...22c

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Gliffy skrev:

Nei, det er det ikke. De skal fraråde og si at du heller bør utsette og fikse det som er galt hvis oppgavene er så dårlig at den ligger an til å stryke. 

Det er ganske stor forskjell på å fraråde og å ikke la noen levere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...