nyibyen Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Er det andre her som er prøvekaniner for Assessio personlighetstester? Jeg har vært med i over ett år, og synes det er gøy å svare på spørsmål, og kjenner meg forbløffende godt igjen i tilbakemeldingene. I tillegg har jeg vunnet på to skrapelodd som de sender som belønning til deltagerne. (Gevinst på 50 kr og 10 kr... men likevel!)
Gjest Cerise Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 Er det andre her som er prøvekaniner for Assessio personlighetstester? Jeg har vært med i over ett år, og synes det er gøy å svare på spørsmål, og kjenner meg forbløffende godt igjen i tilbakemeldingene. I tillegg har jeg vunnet på to skrapelodd som de sender som belønning til deltagerne. (Gevinst på 50 kr og 10 kr... men likevel!) hvordan blir man en sånn prøvekanin?(vil også!!)
nyibyen Skrevet 29. april 2005 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2005 Jeg ble bare valgt ut fra en liste el.l. Men prøv nettsiden deres, assessio.com (eller .no, eller søk på google) Det er veldig gøy, og de trenger sikkert nye prøvekaniner!
Gjest Gjesta Skrevet 29. april 2005 #4 Skrevet 29. april 2005 Nei , det er jeg ike med på . Sikekrt fordi slike tester glemer jeg å svare på eller så roter jeg de bort eller noe. Jeg har system på regninger og viktige ting, men sånn som ikke er så viktig roter jeg bort med en gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå