AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Tenker litt på hvordan jeg skal jobbe med meg selv for å bli en så attraktiv person som mulig. For at andre skal ønske å være med meg, både som partner og nye venner. Tips? Anonymkode: 7e93b...2a1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Vær deg selv, til syvende og sist er det det som funker best. En falsk person som ikke er seg selv vil bli avslørt til slutt.
Margo Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Jeg skal ikke si hvordan jeg leste den overskriften Vær interessert er vel mitt beste tips.. 1
Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 12 minutter siden, Luna Llena skrev: Vær deg selv, til syvende og sist er det det som funker best. En falsk person som ikke er seg selv vil bli avslørt til slutt. Vær deg selv holder bare ikke om du er helt ute å kjøre Google hva skal til for at noen skal like deg ! Du finner de svarene som er dønn korrekte. Er du ikke slik som person, endre deg! Bare være deg selv som en kverulant vil aldri fungere. Og mennesker kan endre seg om de er bevisste på seg selv, og endre sin oppførsel. Det kan ikke skje om de ikke vet om dette, når de vet om det? Endre seg! Det er ikke slik at du er den du er, det jeg var for 10 år siden, er ikke slik jeg er idag nødvendigvis. Og når du googler dette her, du finner svar som stemmer så ekstremt! Det er jo akkurat slik. Om du ikke evner å endre deg? Vær da deg selv, for du klarer ikke å lure noen over tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå