Gå til innhold

Prøver å opprette en Facebook-konto


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har allerede en Facebook-konto, men trenger en ny hvor jeg kan være anonym. Ingen "skumle" hensikter, men til gruppebruk. Veldig dumt om man må bruke den ordinære kontoen til dette mtp alle raringene som finnes i forskjellige grupper. Da vil jeg jo ikke stå der med eget navn.

Prøvde å opprette en ny bruker, med et annet mob nr. Fikk opp en melding om at dette virker mistenkelig, sikkert fordi jeg allerede har vært innlogget med den ordinære kontoen min på samme enheten. Tenkte ikke over at det kunne bli et problem. Måtte laste opp et bilde som de skal se på og vurdere. Lastet opp et tilfeldig bilde fra Google, men mulig at de klarer å finne ut at dette neppe er meg. Herregud, så komplisert det skal være. Jeg skjønner at de ikke vil ha falske brukere, men samtidig er det jo naturlig at folk vil være anonyme. Jeg kan ikke begynne å endre navnet på den ordinære kontoen.

Står at de vil sende meg en melding når de har sett på dette. Sms da eller? Hvor lang vil dette ta? Gud bedre... Mulig at jeg må få meg enda et nr (herregud) og opprette kontoen på en annen enhet, for eksempel på jobben eller et bibliotek. Men blir kanskje et problem om jeg logger inn på kontoen på en enhet hvor jeg har logget inn med en annen konto tidligere? Har bestilt ny mob som kommer i posten om et par uker eller noe. Den bør jo være safe. Men for et styr om jeg må ha den nye kontoen på den nye telefonen og ha den ordinære kontoen på andre enheter.

Anonymkode: 490c9...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke å registrere noe telefonnummer, bare bruk en annen epostadresse. Jeg opprettet en ekstra konto for en uke siden og det var ingen problemer. Jeg bytter mellom den og den vanlige på telefonen uten noe trøbbel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Du trenger ikke å registrere noe telefonnummer, bare bruk en annen epostadresse. Jeg opprettet en ekstra konto for en uke siden og det var ingen problemer. Jeg bytter mellom den og den vanlige på telefonen uten noe trøbbel. 

Fikk registrert meg uten nr. Lastet opp profilbilde og forsidebilde, og sendte noen få venneforespørsler. Boom, sperret fordi dette virker mistenkelig. Hva faen? Nå krever de et nr, og når jeg taster inn nr mitt (!) står det at jeg må bruke et gyldig nr. Nr mitt er "gyldig" for faen.

Facebook er så jævlig jalla at det neppe er mulig å kontakte dem angående dette 

Anonymkode: 6796a...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk registrert meg uten nr. Lastet opp profilbilde og forsidebilde, og sendte noen få venneforespørsler. Boom, sperret fordi dette virker mistenkelig. Hva faen? Nå krever de et nr, og når jeg taster inn nr mitt (!) står det at jeg må bruke et gyldig nr. Nr mitt er "gyldig" for faen.

Facebook er så jævlig jalla at det neppe er mulig å kontakte dem angående dette 

Anonymkode: 6796a...601

Så merkelig. Jeg fikk ingen problemer. Ja, da vet jeg ikke hva du skal gjøre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...