Gå til innhold

Kunne du datet en med Tribaltatoveringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

F eks Full sleeve?

Anonymkode: d4c28...c37

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke tattoos i utgangspunket, er utrolig harry og jalla.

Så vanskelig å svare på.

Anonymkode: 25d00...43f

• Liker 6
Gjest Tamsi
Skrevet

Hehe, dette var faktisk noe jeg fryktet første gangen jeg skulle ligge med kjæresten. Pustet lettet ut innvendig når jeg så at han ikke hadde noe harry tatovert. Sleeve kan være stilig, men jeg er generelt ekstremt kresen på tatoveringer. Tekst er totalt turn off, samme hva det måtte stå. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig. Dette var veldig populært når jeg var ung. Skulle jeg kuttet ut alle som har gjort noe som var en trend når de var unge, hadde det ikke vært mange igjen. Uansett er jeg ikke så overfladisk at jeg lar en bagatell komme i veien for kjærligheten. 

Anonymkode: 0d619...a9c

• Liker 8
Skrevet

Nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg liker fyren, så ja. Man har jo en tendens til å akseptere det meste når man er forelsket. Kunne aldri vært sammen med noen som praktiserer konseptet "dating".

Anonymkode: 06bbd...e07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke datet noen med store og lett synlige tatoveringer. Små søte som man må vise fram er greit. 

Anonymkode: 20455...a33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er midt i tredveåra og foretrekker menn på min egen alder, så jeg løper vel en viss risiko for å støte på en eller annen fyr med en uheldig tatovering som var trendy for femten år siden hvis jeg skulle finne på å date igjen. (Nå er jeg i et forhold, så det blir litt hypotetisk.) Det hadde ikke ødelagt inntrykket mitt av ham hvis han ellers fremsto normal og oppegående, og hadde et avslappet forhold til sin egen ungdomstid som et tilbakelagt stadium. (Han behøver ikke skamme seg, bare være ferdig med å digge den stilen, liksom. Gjort er gjort.) Hadde han tatt tatoveringen i går, og/eller vært veldig stolt av den og gått i bolesinglet, hadde jeg ikke datet ham.

Anonymkode: 57570...585

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Full sleve er litt drøyt, men det er nå hvordan mannen ellers er og ser ut som er det viktige. Kjæresten min har en på overarmen som han tok for mange år siden, stoppet ikke meg, heldigvis. 😍 

Anonymkode: 3072d...805

AnonymBruker
Skrevet

Like lite som jeg ville datet ei dame med tramp stamp.

Anonymkode: 08e1c...8f2

AnonymBruker
Skrevet

Tribals er mer enn de superstygge tatoveringen som var populære for 10-15 år siden.

Det finnes faktisk kule tribals. Stilen til Khalyla Kuhn, for eksempel. Ser den veldig godt helt i starten på denne videoen. Fant ingen gode bilder.

Anonymkode: 02c09...476

Skrevet

Er en tatovering virkelig en dealbreaker? Selv om denne personen har verdens beste personlighet? Skal være enig i at en tribal ikke er særlig fint, men så går det jo ann å feks amputere armen😂😂 Neida, syntes det finnes ganske mange ting som er værre enn en tribal tattoo. Ingen er perfekt 👌

• Liker 7
Skrevet
1 time siden, rosaprosa skrev:

Er en tatovering virkelig en dealbreaker? Selv om denne personen har verdens beste personlighet? Skal være enig i at en tribal ikke er særlig fint, men så går det jo ann å feks amputere armen😂😂 Neida, syntes det finnes ganske mange ting som er værre enn en tribal tattoo. Ingen er perfekt 👌

Det er visst veldig mye som er dealbreaker skal man tro det man leser her inne. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil gjerne si nei, men jeg har selv et kinategn fra 90-tallet og vet dermed bedre enn mange hvordan det føles å bære med seg tabber fra ungdomstida utenpå kroppen, så jeg bør nok passe munnen min. 

Anonymkode: afc7c...220

• Liker 4
Skrevet
12 timer siden, rosaprosa skrev:

Enig i at få ting i seg selv bør være en dealbreaker, men det er klart tatoveringer for mange trekker veldig ned. Det handler ikke bare om hvordan det ser ut, men at det antagelig sier noe om personen. En person som har tatt en, i andres øyne, stygg tatovering som de skal gå med resten av livet fordi de syntes den var tøff der og kan nok i en dels øyne ikke ha "verdens beste personlighet". 

• Liker 1
Gjest Gliffy
Skrevet

Såklart. Ser på det som et hederstegn at man har gått gjennom en litt løssluppen ungdomstid og ikke skammer seg over det. Men nå er jo jeg en voksen kvinne, og som andre her sier ville det nok stilt seg litt annerledes om ham hadde tatt den i går. 

AnonymBruker
Skrevet

Tatoveringer er som veldig store muskler. Litt kleint og ikke helt min stil til vanlig, men så fort vi er nakne i senga mister jeg helt besinnelsen..  😈😍😍😍😍

Anonymkode: 319df...69a

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, rosaprosa skrev:

Nå er menneskene på KG av et annet kaliber enn den gjennomsnittlige nordmann, så ville tatt alt i slike tråder med en klype salt.

Er kvinne og har mange tatoveringer. Ikke typiske mainstream tatoveringer, mine er store (og fine). Har aldri hatt problemer med å få kjæreste, både kvalitetsmenn og ikke fullt så gode menn. Min nåværende kjæreste liker ikke tatoveringene mine, men han elsker meg, så. :P 

Anonymkode: a95d6...5a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke hvis jeg hadde visst om det relativt tidlig. Hvis jeg hadde blitt forelsket i noen og så funnet ut at de hadde tribal hadde jeg ikke dumpet dem av den grunn, men jeg kan ikke se for meg å bli tiltrukket av noen med tribal fordi jeg syns det er så vanvittig harry. Tribal hadde allerede vært harry i flere år før folk på min alder ble gamle nok til å ta tatoveringer, så å ha en tribal når du er i midten av 20-årene er ingenting annet enn blodharry i mine øyne

Anonymkode: 583f5...c15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...