Gå til innhold

Usikker, erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg er 20 år gammel og har nå datet en fyr som er to år eldre i ca 6 mnd. I starten var jeg helt sikker på at jeg ikke ville noe mer, bare ha en å ligge med når jeg hadde behov for det, og han sa at det var helt greit for han. Vi har etterhvert blitt mer enn det og sover nå sammen nesten hver natt, spiser middag sammen hver dag osv., og sånn har det egentlig vært hele veien. I starten hadde jeg inntrykk av at han ville noe mer, men at han ikke ville skremme meg bort. Vi har aldri snakket ordentlig om hva vi er (utover ffs), men han har spurt om hvorfor jeg ikke har villet ha et forhold og da har jeg svart han ærlig på at jeg ikke har vært klar for det pga. tidligere erfaringer og at jeg ikke vil skuffe han eller meg. 

Nå som det nærmer seg sommerferie vet vi at vi nesten ikke kommer til å sees på 2 mnd, og hvis en av oss velger et annet studie etter sommeren kommer vi til å bo langt fra hverandre. Jeg har søkt et studie som har oppstart i januar, hvis jeg kommer inn der kommer jeg til å flytte langt vekk.

Jeg vet at han er forholds-type da han har flere lange forhold bak seg, og vi har snakket om at ingen av oss har lyst til å hoppe inn i et nytt forhold. Jeg liker han veldig godt og kan se for meg en fin framtid med han om det skulle skje, men samtidig vet jeg jo ikke noe om hva som skjer etter sommeren - om vi fortsatt bor i nærheten av hverandre eller ikke. Vi har avtalt at vi skal ta en ordentlig prat om dette rett før vi tar sommerferie og jeg vet ikke hva jeg tenker eller føler i det hele tatt. Han er en veldig fin fyr, og jeg har absolutt ikke lyst til å gi slipp på han, men jeg tror det hadde vært lettere å komme over han i løpet av en sommerferie enn om vi hadde ventet til høsten.

Jeg beklager at dette ble veldig uoversiktelig, men som dere kanskje skjønner er jeg veldig forvirret over hele situasjonen selv. Håper noen kan komme med noen hjelpende erfaringer!

Anonymkode: 6ff46...f49

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har avtalt at vi skal ta en ordentlig prat om dette rett før vi tar sommerferie og jeg vet ikke hva jeg tenker eller føler i det hele tatt. Han er en veldig fin fyr, og jeg har absolutt ikke lyst til å gi slipp på han

Da har du gitt svare da! Hva du faktisk vil. Så må du nesten høre med han hva han vil. La det skure å gå er feigt :) Sett standarden kvinne! Si at du vil ha et fast forhold, du liker han. Så må han gi deg svaret. Bedre å gjøre det slik en å la det renne ut i sanden. Om du virkelig vil dette da. Men det vet ikke vi, bare du. Slippe noen du trives med og liker? Det er bare for dumt! Du må stå opp for deg selv, kjempe for det. Om ikke mister du det. Hva har du å tape? Et flyktig forhold som du kan drive noen måneder til? Ja bare du vet svaret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...