MissCatLady Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Hei! Jeg har i en stund(ca. 1 år) snappet med en jeg møtte på en datingapp. Vi matchet vel rundt april 2018. Vi hadde en veldig god samtale der og la hverandre da til på snap, vi hadde planer om å møtes men siden vi da bodde i to forskjellige byer ble det vanskelig. Vi bor nå i samme by, siden han flyttet hit siden han var ferdig med studiene. Da spurte han om å møtes, men jeg skulle da reise bort å være borte en god stund og kunne ikke møte han, så vi skulle ta det igjen etter sommeren. Vi fortsatte å snappe under sommeren også. Igjennom året har vi snappet, men mer av - og på i perioder. Og sjelden lange samtaler, ofte bare korte. Han svarer alltid på det jeg sender(hvis det er noe å svare på) og det er som regel han som sender først. Jeg prøvde en stund å bare ikke svare og da var det en lang periode, kanskje 1-2 mnder der vi ikke snappet, men han startet å snappe meg igjen. Men han svarer ofte ting man ikke kan fortsette en samtale, f.eks: haha ja, jepp!, kult! osv.. Jeg nevnte litt vagt en dag at det var litt morsomt at vi ikke hadde møttes ennå etter så lang tid, men jeg fikk svar og det var: haha ja. Siden vi bare har snappet ikke så veldig seriøse ting og ikke noe spørsmål om "hva skjer, eller bare generelle spm om hverandre" med mindre det er naturlig del av samtalen, føler jeg det blir litt rart og plutselig spørre: skal vi finne på noe en dag eller noe sånt. Noen som har vært i en ligende situasjon og kan gi råd?
McMary Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Har ikke vært i ligende situasjon, men gir villig vekk rådet om å spørre om dere skal møtes om du har lyst til å treffe han. 😄 Menn er ikke alltid gode på hint, så ikke les for mye i at han ikke spør. Han tenker kanskje ikke så mye på det som deg, men det betyr ikke at han ikke fort kan bli veldig interessert om han blir bedt på date.
MissCatLady Skrevet 2. juni 2019 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2019 Takk for råd! Får prøve det! *krysse fingrene*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå