Gå til innhold

Støvsuger du verandaen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hører ofte at hun over meg støvsuger verandaen sin, men er dette vanlig? Støvsuger du verandaen din?

Anonymkode: ea9fb...02a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Er det type innebygget veranda? Vi koster forsåvidt når det er masse blader på den, da. Kanskje hun har pollenallergi?

Anonymkode: 8dfb1...e16

Skrevet

Jeg har teppe på verandaen, så jeg støvsuger. Ikke ofte. Men en gang innimellom. Det gjør naboene mine også. (de som bor nærmest meg som jeg hører/ser) 

Skrevet

Jeg har malt murgulv, så jeg vasker eller feier. Naboen som har heldekkende teppebelegg støvsuger.

Skrevet

Jeg har aldri støvsugd verandaen, nei. Men nå er det sikkert fullt av pollenstøv på tregulvet der ute, så det hadde kanskje trengtes. Men jeg orker ikke få støvsugeren full av pollen.... det får blåse vekk på naturlig vis istedet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hører ofte at hun over meg støvsuger verandaen sin, men er dette vanlig? Støvsuger du verandaen din?

Kan hende hun gjør det ut av hensyn til deg. Når man bor over hverandre i blokker osv så er det jo kjedelig for de under om man koster verandaen og så flyr de rett inn på verandaen under. 

Anonymkode: 9c029...801

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjør det fordi det er fuglefrø overalt.

Anonymkode: b8bab...2d0

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Er det type innebygget veranda? Vi koster forsåvidt når det er masse blader på den, da. Kanskje hun har pollenallergi?

Anonymkode: 8dfb1...e16

Nei, er en veranda som er ute. Ikke innebygd. Ja kanskje det 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det en sjelden gang. Går fint det. 

Anonymkode: 0cc70...159

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleide å støvsuge gulvet på balkongen innimellom og kaste en bøtte såpevann på gulvet etterpå for å få vekk div skitt som lå seg der på sommeren 

Anonymkode: eca69...f8e

Skrevet

Bare gressplenen. Spesielt i pollensesongen.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, å støvsuge den går lettere og raskere enn å koste den 😬

Anonymkode: a08a7...9a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, vasker den med mopp etterpå også. 

Anonymkode: 06ffb...464

Skrevet (endret)

Ja - har et slags ''teppe'' på den som samler ubegripelig mye støv og dritt. Den er også halvveis ''innebygd'', har bare åpning fremover (har både tak og vegger på sidene) så jeg får ikke noe vind inn der til å blåse det bort heller. Så jeg støvsuger verandaen stort sett i forbindelse med at jeg støvsuger stua, så relativt ofte ja. 

Endret av boblevann
Skrevet

Nei, men jeg feier den

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, slask skrev:

Bare gressplenen. Spesielt i pollensesongen.

Du støvsuger gresset?

Jeg feier verandaen og spyler en gang i blant 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høytrykksspyler jeg. En gang hver vår. 

Anonymkode: 4ac58...ab7

AnonymBruker
Skrevet

Ja et par ganger i mnd. Har innebygd balkong men har alltid vinduene åpne om natta. Og det kommer jo inn alt fra småfluer til pollen iløpet av døgnet. Og så har jeg lyng som drøsser endel. 

Anonymkode: 75d9b...2fe

Skrevet

Nei. Feier og spyler verandaen ved behov, men støvsuger aldri. 

Skrevet

Ja. Jeg gjør. Men ødela en støvsuger denne uka på det, så er nok ikke beste å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...