Gå til innhold

Har du lest « Stoner» av John Williams?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes du om den?

 

Jeg likte den veldig godt og gleder meg til filmen. Casey Affleck og Tommy Lee Jones. Kanskje Tommy lee Jones er Arthur Sloane?

Anonymkode: 3c717...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh ja, den er en sånn som krøp innunder huden min, og som hjemsøker meg til tider. 

Glad for å høre at det blir film! Når kommer filmen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lavmælt men dyp. En bok som bare ble bedre etter at jeg var ferdig å lese den. Visste ikke den skulle bli film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men den står høy opp på min leseliste. Må kanskje flytte den enda høyere opp, så jeg får lest den før filmen kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den var et langt gjesp synes jeg. 
Jeg ga meg ikke, og fortsatte gjennom hele boken. Ventet på "aha-opplevelsen" ref. alle anmeldelsene, men opplevde aldri det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Fjugur skrev:

Ja, den var et langt gjesp synes jeg. 
Jeg ga meg ikke, og fortsatte gjennom hele boken. Ventet på "aha-opplevelsen" ref. alle anmeldelsene, men opplevde aldri det. 

Enig her. Hadde store forventninger til denne boka, men den ble aldri bedre enn middelmådig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte boka veldig godt.ei sakte bok,som ein bør være i riktig humør for å kunne nyte. Ein kan ikkje lese denne boka med hastverk eller i håp om høg spenning,her er det kjensler i fokus.

Opplevde forresten litt av samme rolege stemning så eg las Ishiguru si bok "the remains of the day"-som forresten også er filmatisert. Den anbefaler eg sterkt til dei av dykk som likte Stoner. 🙂

Hadde ikkje fått med meg at denne boka skulle bli film. Håper den stemninga eg opplevde då eg las let seg fange på EiT lettet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...