AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Ønsker å høre hva folk mener - er følgende situasjon utroskap for DEG? Mannen har tatt kontakt med eskortepiker som han finner på nettet. Sender damene meldinger, hvor han forhører seg om hvilke tjenester som tilbys, samt avtaler tid og sted for treff med disse damene. Han møter imidlertid ikke opp til avtalene, så ingenting fysisk skjer. Ville dette være å regne som utroskap for deg? Anonymkode: 4b0cf...fdb
Mynlen Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Nei. Men en handling trenger ikke å kunne merkes som utroskap for å være uakseptabel. Det er uakseptabelt. 7
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 For en drittsekk både mot deg og eskortepikene. Bare tidsspørsmål før det dukker opp noe han bare må ha og vips Tror du på at han ikke har møtt opp? Hvorfor har han de behovene og sjekke de opp? Anonymkode: 31a2f...e0a 5
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 Nei, ikke utroskap. Men hadde droppet idioten likevel. På grunn av elendig oppførsel mot deg, samt støtte av en bransje som mennesker som er normalt skrudd sammen tar avstand fra. Anonymkode: 3affb...519 1
stan Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 Er han åpen om dette? Eller holder han det skjult for deg? Er det greit for deg? Det er jo flere former for utroskap, ikke bare seksuelt. Samtidig om han på alle andre måter er den perfekte mann og partner, er dette kanskje en "fetisj" det går an å leve med? 1
*Mocca* Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 Han er vel over grensa allerede når han kontakter de? Kan forstå nysgjerrighet, titte på siden, se hva de tilbyr av tjenester. Hva får han ut av å gjøre dette? Hva gir det han å gjøre avtaler med dem, ikke møte opp. Gir det han noe å bruke tiden dems, hindre dem å få betalt av reelle kunder? Eller er det det at han har lyst til å gjennomføre, men har feiga ut hver gang? 2
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 https://www.side3.no/dittsexliv/det-har-dukket-opp-en-ny-utro-trend-mikro-utroskap-4445064 Anonymkode: 6624c...71e 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2019 #8 Skrevet 31. mai 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å høre hva folk mener - er følgende situasjon utroskap for DEG? Mannen har tatt kontakt med eskortepiker som han finner på nettet. Sender damene meldinger, hvor han forhører seg om hvilke tjenester som tilbys, samt avtaler tid og sted for treff med disse damene. Han møter imidlertid ikke opp til avtalene, så ingenting fysisk skjer. Ville dette være å regne som utroskap for deg? Anonymkode: 4b0cf...fdb Jeg hadde først bedt om en forklaring om hvorfor han gjorde sånt. Og er ikke forklaringen god nok og han fortsetter, hadde jeg kasta ham ut av huset.
Resignert Skrevet 31. mai 2019 #9 Skrevet 31. mai 2019 (endret) 19 minutter siden, Dævendøtte said: Jeg hadde først bedt om en forklaring om hvorfor han gjorde sånt. Og er ikke forklaringen god nok og han fortsetter, hadde jeg kasta ham ut av huset. Hva får deg til å anta at TS eier hele huset? Om hun vil ha mannen ut, er det vel mer enn sannsynlig at hun også må ut og finne en rimeligere bolig? Dessuten kan det jo faktisk hende at mannen opplever sexlivet med TS som traurig eller ikke-eksisterende, noe som da til en viss grad kan rettferdiggjøre denne spenningssøkingen han driver med. Endret 31. mai 2019 av Resignert 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2019 #10 Skrevet 31. mai 2019 4 minutter siden, Resignert skrev: Hva får deg til å anta at TS eier hele huset? Om hun vil ha mannen ut, er det vel mer enn sannsynlig at hun også må ut og finne en rimeligere bolig? Dessuten kan det jo faktisk hende at mannen opplever sexlivet med TS som traurig eller ikke-eksisterende, noe som da til en viss grad kan rettferdiggjøre denne spenningssøkingen han driver med. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ønsker å høre hva folk mener - er følgende situasjon utroskap for DEG? Blir litt resignert av deg, Resignert. Les TS og så leser du hva JEG ville gjort.
Resignert Skrevet 31. mai 2019 #11 Skrevet 31. mai 2019 4 minutter siden, Dævendøtte said: Blir litt resignert av deg, Resignert. Les TS og så leser du hva JEG ville gjort. Greit nok, du ville tatt en diskusjon om hva som foregår, og evt. hvorfor. Men like fullt er det slett ikke sikkert at hun kan kaste han ut av boligen. Selvsagt kan hun avslutte forholdet og flytte ut, evt. be mannen flytte ut. Men det avhenger jo faktisk av både eierforhold og økonomien til begge. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 31. mai 2019 #12 Skrevet 31. mai 2019 13 minutter siden, Resignert skrev: Greit nok, du ville tatt en diskusjon om hva som foregår, og evt. hvorfor. Men like fullt er det slett ikke sikkert at hun kan kaste han ut av boligen. Selvsagt kan hun avslutte forholdet og flytte ut, evt. be mannen flytte ut. Men det avhenger jo faktisk av både eierforhold og økonomien til begge. Hun spør faktisk om hva andre ville gjort og hva andre synes. Da kan jeg ikke annet enn å svare ut i fra hva jeg ville gjort. Hadde hun formulert seg på en annen måte, hadde svaret mitt også vært annerledes. Noen er på KG holder seg til emnet og trådstarten, mens andre gjør det ikke
altflyter Skrevet 31. mai 2019 #13 Skrevet 31. mai 2019 Ville ikke kalt det utroskap, men det gjør det ikke mer greit. Dette er et grovt tillitsbrudd og er overhodet ikke ok. 1
Krakilsk Skrevet 31. mai 2019 #14 Skrevet 31. mai 2019 Uff ja, det ville gjort meg skrekkelig usikker og fått meg til å betvile det meste, hvilket på sikt ville ført til at jeg gikk ifra han. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #15 Skrevet 31. mai 2019 Det kaller jeg utroskap. Anonymkode: 19c76...f71 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #17 Skrevet 31. mai 2019 Ikke direkte utroskap men indirekte. Spørsmålet er nok ikke om, men når han ikke lenger klare motstå fristelsen og faktisk møte opp og gjennomføre. Anonymkode: 4c165...455 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #18 Skrevet 31. mai 2019 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! Mvh TS Anonymkode: 4b0cf...fdb
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juni 2019 #19 Skrevet 1. juni 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Han møter imidlertid ikke opp til avtalene, så ingenting fysisk skjer. Ville dette være å regne som utroskap for deg? Hvorvidt det er utroskap eller ikke, må faktisk dere selv sette rammer for. Dette varierer fra par til par. Så til det han faktisk gjør. Fyren virker som et solid gold rasshøl. Å kontakte eskorter er i seg selv kraftig tvilsomt. Å IKKE møte opp er bare utrolig lavt. Hva er det han får ut av dette? Ikke svar, jeg har ikke noe ønske om å vite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå