Gå til innhold

Tips til eksotisk familieferie i jula.


Millia

Anbefalte innlegg

Vi er en familie med to barn i slutten av tenårene, som drømmer om juleferie i eksotiske strøk.Vi har tidligere vert i Thailand, og vurderer å reise dit, men tenker også på Karibien, eller Mauritius. Har sjekket prisene på charter, og de er helt spinnville! Langt over 100000 for 2 uker. I tillegg hadde det passet best for oss med 10 dager, er det noen charterselskaper som tilbyr det? Er det bedre å sette sammen turen alene? Alle gode tips mottas med takk😎

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sett sammen turen selv. ! Vi drar til Thailand 3 uker til jul. Ved å ordne det selv sparte vi 30 0000! mot det Apollo skulle ha for 2 uker.... (samme hotell).

 

Anonymkode: 2a57d...04e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut priser på KLM  fra Amsterdam til Aruba.  Og hotellet the Mill.  Greie leiligheter med det man trenger.  Har selv bodd der 14 dager.

Sjekk priser med Norwegian til Miami og et av de store skipene til Royal Caribien men en ukes cruise i  Karibien. Bare skipene er en opplevelse i seg selv.

Eventuelt SAS til Los Angeles med og cruise langs California kysten.

Ellers så er jo Thailand er bra alternativ synes nå jeg.  Fly men thai Airways til Bankok og book Long Beach Chat Am  hotel.  De kan hente dere og om det trengs.  Cha Am er stille og rolig og veldig hyggelig og det er et godt utgangspunkt  for mange utflukter. 

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi drar til Florida på karibisk cruise + noen dager i Miami Beach, kom på rundt 40000 for meg og to barn, men jeg tar dem ut av skolen én uke. Ikke noe jeg har for vane å gjøre, men vi sparte så sinnsykt mye på den ene uka.

Anonymkode: 1ed14...0d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med Sør-Afrika? Det er midt på sommeren der nede i jula, så varmt og godt. Null problemer med tidssoner og et land det er billig å være norsk i.

Anonymkode: d729c...1a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...