Fjellgeita27 Skrevet 31. mai 2019 #1 Skrevet 31. mai 2019 Jeg har snakket med en mann i litt over en måned nå på tinder. Jeg blir ikke helt klok på han. Er det vanlig at menn holder tilbake hva han føler før en møtes? 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #2 Skrevet 31. mai 2019 Jeg synes det høres ut som det rette å gjøre. M50 Anonymkode: 9ccaf...d7c
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2019 #3 Skrevet 31. mai 2019 Hvor mye følelser kan det egentlig være snakk om etter bare en måned uten å ha møtt hverandre? Anonymkode: 0b17f...c9e 6
Bamseklemmer Skrevet 31. mai 2019 #4 Skrevet 31. mai 2019 Tror han mangler antenne og er ikke koblet opp til riktig stasjon. Hvis ikke man ikke åpner seg og er ærlig med deg, får du et falskt uttykk av personen, som igjen ødelegger en god date... Sjarm og personlighet kan med fordel videreføres til tastaturet, hvis man er ærlig og oppriktig😉 1
Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #5 Skrevet 31. mai 2019 9 timer siden, museslikker69 skrev: Tror han mangler antenne og er ikke koblet opp til riktig stasjon. Hvis ikke man ikke åpner seg og er ærlig med deg, får du et falskt uttykk av personen, som igjen ødelegger en god date... Sjarm og personlighet kan med fordel videreføres til tastaturet, hvis man er ærlig og oppriktig😉 Joda kanskje, men det kan du aldri vite før du har truffet vedkommende. Mange har en utrolig evne til å formulere seg skriftlig, noe helt annet er det når man treffes og "kjemien" virkelig skal vise seg stemme eller ikke. Det er naivt å tro at om alt ser ut til å klaffe når man "chatter" gjør det i virkeligheten. Datet en dame som jeg trodde ville gjøre akkurat det, for en nedtur .Men en erfaring rikere da! Og all redsel for dating forsvant som dugg for solen. Det skal hun iallefall ha! Treffes er det eneste som teller, ikke noe annet. Det kan klaffe, eller det gjør det ikke. Man vet aldri før man har prøvd. 3
Bamseklemmer Skrevet 31. mai 2019 #6 Skrevet 31. mai 2019 (endret) Ja, men det er jo det mora mi sa til meg: Du kjenner ikke jenta før du har hatt ho under teppenet noen ganger!❤️ Endret 31. mai 2019 av museslikker69
Duftavsommerregn Skrevet 31. mai 2019 #7 Skrevet 31. mai 2019 3 minutter siden, museslikker69 skrev: Ja, men det er jo det mora mi sa til meg: Du kjenner ikke jenta før diu har hatt ho under teppenet noen ganger!❤️ Altså prøvekjøre ? Men da forsvinner jo alt som heter fornuft også da som oftest , og du er like ille ute å kjøre som du prøvekjører en bil, du er fordømt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå