Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan en dame du dater spørre hvor mange du har hatt sex med? 

Anonymkode: 53758...e28

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd meg, men jeg har ikke skjønt hvorfor. Jeg tro jeg har hatt sex med fire stk. En bra og tre fordi de var «gratis».

Anonymkode: a3f8a...b0a

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dårlig idé. Hvis han ikke har ligget med fryktelig mange, hvorfor skal man da vite dette? Og man får vel et visst inntrykk av vedkommende, om vedkommende er typen til å ha ligget med mange.

Endret av norw
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen snakket om dette tidlig.. "heldigvis" var det få🙈 jeg skulle likevel ønske det ikke hadde vært noe vi snakket om. Men igjen.. jeg ville nok lurt litt. Man bør i alle fall være forberedt på alle typer svar.

Hadde en FF som gjerne ville at vi skulle prøve noe mer. Han fortalte at han hadde over 200 tidligere partnere. Jeg blei faktisk fysisk kvalm, og sjøl om jeg visste han hadde ligget med mange, følte jeg at jeg kom på et samlebånd med de andre. Det var en av tingene som gjorde at det ikke kunne bli noe med oss. 

Anonymkode: 5345a...198

• Liker 3
Skrevet (endret)
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke før vi er i et forhold. Alt annet er bare veldig rart å dele slike private ting med. Og da skulle vedkommende fått svar så det holder. Har ikke noe å skjemmes over. Men i en datingfase er det helt andre ting som teller. Begynne å snakke om ex, andre hun dater er total fiasko! Har de ikke satt seg inn i dette her? Da viser  hun at mental kapasitet ikke er hennes styrke. Og  det i seg selv er ekstremt "turn off". Men det er så mange som altså ikke gjør dette, bare kjører på. Rart man ikke lykkes?

Endret av Duftavsommerregn
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 53758...e28

Ho kan spørre, men eg vil aldri svare. Ei heller spørre det spørsmålet. Skjønar ikkje kvifor folk er så opphengte i det. Gjort er gjort og no er det DEG som gjelder, ingen andre.

Anonymkode: 0ca2b...2c9

AnonymBruker
Skrevet

Rart å spørre om det tidlig i "forholdet". Har aldri opplevd det.

Anonymkode: f6992...d7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Greit å vite så man vet om det er forhold materiale eller ikke:) 

Anonymkode: bcf93...4d0

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan du spørre om det. Bare husk å dividere svaret med 5 for å få det rktige antallet.

Anonymkode: 586eb...7a4

AnonymBruker
Skrevet

Ja det kan man spørre om. Ville spurt det samme tilbake. 

Anonymkode: 5e8cd...46e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...