Gå til innhold

Noen som har vært på safari?


rosaprosa

Anbefalte innlegg

Vi er et par i 30 åra som ønsker å reise på safari til Afrika i august. Har kikket på flere byråer som tilbyr ferdige pakker med alt inkl. Særlig et firma som heter flamingo Tours har flere reiser vi kunne tenkt oss. Noen som har reist med disse før? Finner ingen kundeanmeldelser av dette firmaet så da blir jeg litt skeptisk. Dette er jo mye penger å bruke. Eventuelt om noen har noen andre anbefalinger? Vi tenker 10-14 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trenger dere byrå da? Vi betalte 15 Euro eller noe per person for tur rundt i nasjonalparken med jeep (Namibia).Vi dro dit selv med leiebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler en bekjent av meg. Engelsk, snakker godt norsk etter å ha bodd i Trondheim i 16 år. Har tidligere bodd i Afrika. Får til mange gode dealer, bruker lokale guider og steder slik at pengene kommer lokalsamfunnet tilgode. https://grownuptravel.co

https://alltidreiseklar.no/safari-afrika-anbefalinger-luksus/

Endret av Alltidpånett
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på safari i Kenya, bestilte via lokal kontakt i Nairobi , tror det var via Carlson Wagonlit, en uke var vi borte da. Og 16 dager i Sør-Afrika, men kjenner en som jobber med safari og jakt  og bor i Afrika nå. Bor vel i Zimbawe, men arrangerer turer og safari i bl.a Sør Afrika

Anonymkode: 5fd8f...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kritt

Har vært på safari i Tanzania. Kjøpte via Ticket reisebyrå. Var strålende fornøyd.

 

La vekt på at vi hadde egen guide og kun oss i åpen bil. Ikke like stas å sitte i en fullstappet lukket bil, som vi så mange av. Bodde fast på en luksuscamp i fire dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler safari i Namibia og Botswana. Fantastisk! Men leie bil og kjøre rundt selv er nok absolutt å anbefale  😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært på safari i Afrika to ganger med påfølgende badeferier.  Arrangert "dør til dør" av Afrikasafari.no

Veldig godt fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...