Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #1 Skrevet 28. april 2005 Er det noen som kan hjelpe meg med en oppskrift på noe som man kan lage dagen i forveien. Gjerne med grønnsaker oppi, slik at man bare kan varme gryten, ev steke formen i ovnen mens risen/potetene kokte... :-)
LilleBille Skrevet 28. april 2005 #2 Skrevet 28. april 2005 Jeg lager en kyllingform med enten stekte biter av kyllingfilet (eller evt. biter av grillkylling) 1 boks maiskorn 5 stilker stangselleri 1 paprika i små biter 1 hakket løk 100-200 g hakkede mandler Bland sammen en boks Heinz kyllingsuppe + ca 1/2 boks lettrømme eller cream fresh litt sitronsaft + karri (mye eller lite alt etter som .. 1 -2 ts) Bland i kjøttet og grønnsakene. Dette kan godt stå en dag el. to . Legges i ildfast form - dekkes med en blanding av revet ost og knust potetgull - stekes i ca 200 grader 10-15 min - eller til toppen har fått en fin farge. Kan serveres enten med ris eller bare salat og brød.
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2005 #3 Skrevet 28. april 2005 Takk for oppskriften, tror jammen jeg prøver denne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå