Gå til innhold

Jentesex mens han ser på

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fantaserer om å ha sex med en annen jente mens mannen min sitter og ser på. Han får absolutt ikke lov til å delta eller røre noen av oss.

Noen som har prøvd dette?

Klarte han å holde fingrene av fatet?

Anonymkode: daf8a...3dc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom jeg hadde sagt ja til sex med ei jente og fyren som ikke skulle være med ikke klarte å «holde fingrene av fatet» så hadde det potensielt blitt en anmeldelse for overgrep. Tror du skal la det bli med fantasien jeg.

Anonymkode: 2d10d...aac

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dersom jeg hadde sagt ja til sex med ei jente og fyren som ikke skulle være med ikke klarte å «holde fingrene av fatet» så hadde det potensielt blitt en anmeldelse for overgrep. Tror du skal la det bli med fantasien jeg.

Anonymkode: 2d10d...aac

Hæ?

TS, har du snakket med kjæresten din? Jeg har vært jenta som har blitt invitert inn, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan kjæresten din vil reagere. Men i mitt tilfelle klarte mannen å holde fingrene av fatet ja:-) kanskje fordi det innebar at om han klarte det ville vi gjøre det igjen. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde med letthet klart å holde meg unna. Selvkontroll heter det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, duplexx skrev:

Hæ?

TS, har du snakket med kjæresten din? Jeg har vært jenta som har blitt invitert inn, så jeg kan ikke uttale meg om hvordan kjæresten din vil reagere. Men i mitt tilfelle klarte mannen å holde fingrene av fatet ja:-) kanskje fordi det innebar at om han klarte det ville vi gjøre det igjen. 

Men han holdt ikke fingrene av sitt eget fat? 

Anonymkode: 41030...b19

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 41030...b19

Jo, han rørte ingen av oss. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har... men jeg fikk lov til å ronke, sinnsykt pirrende for begge parter, ladninga gikk mellom tribben deres:strix:

• Liker 1
Skrevet (endret)

...

Endret av museslikker69
Skrevet (endret)
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er nok det som er poenget at man skal holde fingrene av fatet, eller er det jo som en vanlig trekant. Det er selve pirringen som gjør det så fantastisk. Belønningen er jo at du kan runke av dette i ettertid... Jo mere jentene stiller seg opp, stønner og snakker dirty jo bedre er det, kan jo nesten komme uten å røre seg selv, adrealinkick-deluxe:bolledeig:

Endret av museslikker69
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Oppegående mennesker tar spillereglene i et sånt opplegg på alvor.

Anonymkode: 37488...bc5

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppegående mennesker tar spillereglene i et sånt opplegg på alvor.

Anonymkode: 37488...bc5

Oppegående mennesker dør heller ikke, det er snakk om en kjæreste. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...