AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #1 Skrevet 30. mai 2019 Jeg er en jente på 25 år og har et "problem" med at jeg kommer alt for fort når jeg fingrer...😑 kan komme på 30 sekunder om jeg vil, men drar det ut så mye jeg kan med å stoppe opp litt underveis, men kan ikke stoppe opp for lenge fordi da går jo alt over. Jeg kommer også så hardt at jeg får spasmer i hele kroppen😂 sånn har det vært siden jeg begynte å onanere som 11 åring. Jeg har også opplevd å være så kåt at jeg har kommet før jeg har rukket å ta på meg selv... og våknet opp av sterke orgasmer uten at jeg har tatt på meg selv. Når jeg har sex så holder jeg heldigvis mye lenger, for jeg kommer ikke så lett av ren penetrering selvom det er godt liksom, så da kan jeg vente med å komme til han nærmer seg, så kan jeg "klitre" vidre. 😅 også blir jeg kåt på en heeelt annen måte når jeg "har sex med meg selv" da er jeg helt alene med mine villeste fantasier. Så hvor vanlig er det å komme så fort ved fingring?? 🤔 Anonymkode: d11ec...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #2 Skrevet 30. mai 2019 Har du prøvd å få to etter hverandre da? Med en liten pause mellom så klitten ikke er så sensitiv. Jeg er sånn som deg, og drar det ofte ut til både to og fire orgasmer for nytelsens skyld.Jeg kommer dog fort ved penetrering og, men da kommer jeg om og om igjen. Anonymkode: 37fab...245 3
barbent Skrevet 30. mai 2019 #3 Skrevet 30. mai 2019 du beskriver meg😊jeg har det på samme måte, nyt at du kommer lett og ofte, nyt at du blir så kåt at du kommer uten berøring og i søvne😊 Det er ikke noe galt med deg tvert imot, du er et seksuelt menneske som kjenner seg selv veldig godt😊 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #4 Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du prøvd å få to etter hverandre da? Med en liten pause mellom så klitten ikke er så sensitiv. Jeg er sånn som deg, og drar det ofte ut til både to og fire orgasmer for nytelsens skyld.Jeg kommer dog fort ved penetrering og, men da kommer jeg om og om igjen. Anonymkode: 37fab...245 Jeg må ihvertfall vente en halvtime før det fungerer igjen. Blir veldig sensitiv etterpå og det dunker og strammer seg en stund etterpå. Man kan faktisk se det, at det pulserer 😅 Anonymkode: d11ec...0ec 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #5 Skrevet 30. mai 2019 10 minutter siden, barbent skrev: du beskriver meg😊jeg har det på samme måte, nyt at du kommer lett og ofte, nyt at du blir så kåt at du kommer uten berøring og i søvne😊 Det er ikke noe galt med deg tvert imot, du er et seksuelt menneske som kjenner seg selv veldig godt😊 Ja, jeg er veldig taknemmelig for at jeg kommer, jeg har venninner som aldri har opplevd orgasme og det høres jo utrolig kjipt ut. Det er jo en opplevlse som er helt fantastisk. Men trodde bare ikke det var vanlig å komme så fort for jenter 😂 hører jo bare om at damer klager på at menn kommer for fort Anonymkode: d11ec...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #6 Skrevet 30. mai 2019 52 minutter siden, barbent skrev: du beskriver meg😊jeg har det på samme måte, nyt at du kommer lett og ofte, nyt at du blir så kåt at du kommer uten berøring og i søvne😊 Det er ikke noe galt med deg tvert imot, du er et seksuelt menneske som kjenner seg selv veldig godt😊 og du er overfladisk person med null peiling på hva normalt er Anonymkode: 9ebbf...924
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #7 Skrevet 30. mai 2019 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: og du er overfladisk person med null peiling på hva normalt er Anonymkode: 9ebbf...924 Fordi hun ikke tiltrekkes av overvektige menn? Anonymkode: d11ec...0ec
barbent Skrevet 30. mai 2019 #8 Skrevet 30. mai 2019 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: og du er overfladisk person med null peiling på hva normalt er Anonymkode: 9ebbf...924 hvorfor sier du slikt, tåpelig og barnslig er du 2
barbent Skrevet 30. mai 2019 #9 Skrevet 30. mai 2019 (endret) Akkurat nå, barbent skrev: hvorfor sier du slikt, tåpelig og barnslig er du Endret 30. mai 2019 av barbent
barbent Skrevet 30. mai 2019 #10 Skrevet 30. mai 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi hun ikke tiltrekkes av overvektige menn? Anonymkode: d11ec...0ec takk😘😘 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå