Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva ville du gjort dersom du oppdaget at mannen din har drevet og kontaktet eskortejenter via sms og chat, i årevis? Her har han avtalt treff med de ulike jentene, med eksakt dato og klokkeslett.

Han har imidlertid aldri møtt opp til noen av timene, men han har gjerne gått forbi utenfor det aktuelle møtestedet på det aktuelle tidspunktet. (Det er på det rene at han ikke har møtt opp.)

Hva hvis dette hadde foregått over 10 år, og forklaringen var at han tenner på muligheten til å kjøpe sex.

Hva ville du sagt/gjort i denne situasjonen? 

Anonymkode: 16d9c...17e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da ville jeg sagt, hadet bra, see you never. 

Anonymkode: 62314...b90

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Pakket kofferten hans og satt den på trappa.

Anonymkode: b7b68...7ee

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kastet opp på han, og hivd han ut.

Anonymkode: f0fc0...cae

• Liker 2
Skrevet

Hadde avsluttet forholdet!

Er bedre for DEG at han ikke har truffet dem, men det er jo utrolig respektløst overfor kvinnene han avtaler med. Så selv om det høres ut som en formildende omstendighet, er det nesten det motsatte. Ikke bare har han et hemmelig liv, men han driver og lurer folk også. Hadde aldri stolt på han, og hadde mistet respekt og tenning tvert!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Herregud så syk oppførsel! Rett ut, for min del. Creepy. 

Anonymkode: 1eb86...58e

• Liker 8
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort dersom du oppdaget at mannen din har drevet og kontaktet eskortejenter via sms og chat, i årevis? Her har han avtalt treff med de ulike jentene, med eksakt dato og klokkeslett.

Kan jo hende han jobber som hemmelig støttekontakt for de lokale eskortekvinnene?

Seriøst? Hvilke svar tror at du vil få her? Kan jeg spørre hvorfor du er så sikker på at han ikke møtte opp hos dem?

Uansett, føler jeg med deg! Du er uskyldig og fortjente ikke dette.

• Liker 4
Skrevet

Han juger. Siden han har kastet bort tiden og pengene deres på denne måten i ti lange år må han ha skaffet seg då dårlig rykte i miljøet  at han ikke får avtalt møter med noen.

Er det greit for deg at han lusker rundt/ligger prostituerte? Hvis nei må du kreve at han kutter ut umiddelbart eller si takk og farvel.

AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg er ute etter et håp om at dette kan ses på som en ren fetisj. 

Jeg vet bare rett og slett ikke hva jeg skal tro eller tenke. 

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Kan jo hende han jobber som hemmelig støttekontakt for de lokale eskortekvinnene?

Seriøst? Hvilke svar tror at du vil få her? Kan jeg spørre hvorfor du er så sikker på at han ikke møtte opp hos dem?

Uansett, føler jeg med deg! Du er uskyldig og fortjente ikke dette.

Tusen takk for medfølelse.

TS

• Liker 2
Skrevet

Hadde testet meg for alt av kjønnssykdommer ASAP.  

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde mistet selvtilliten for at jeg er utrolig dårlig dame som skaper et behov hos mannen min. Det er kvinnens plikt å tilfredsstille mannen, om det ikke skjer så har de seg selv å takke. 

Anonymkode: 1f2da...da4

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde mistet selvtilliten for at jeg er utrolig dårlig dame som skaper et behov hos mannen min. Det er kvinnens plikt å tilfredsstille mannen, om det ikke skjer så har de seg selv å takke. 

1952 ringte og vil ha deg tilbake. 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg. 🙄

Anonymkode: 62314...b90

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Han har imidlertid aldri møtt opp til noen av timene, men han har gjerne gått forbi utenfor det aktuelle møtestedet på det aktuelle tidspunktet. (Det er på det rene at han ikke har møtt opp.)

Hva hvis dette hadde foregått over 10 år, og forklaringen var at han tenner på muligheten til å kjøpe sex.

Hva ville du sagt/gjort i denne situasjonen? 

Og hvordan kan du vite det?

Hvis noen har gjort så mange avtaler bare for å bryte dem er de psykisk syke uansett.

Anonymkode: 542a2...35a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har du stalket han i over 10 år siden du vet at han har gått forbi stedet men aldri møtt noen eskorte? Da er det noe feil med deg også.

Anonymkode: 542a2...35a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kom hit du, så skal jeg rævpule deg med en strap-on slik dere menn liker det som best

Anonymkode: fb885...cbc

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

q8vlz.jpg

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for medfølelse.

TS

Her falmer du etter halmstrå. Helt forståelig så klart i din situasjon. Han er nok sex avhengig. 

Anonymkode: c79f7...087

AnonymBruker
Skrevet

Siterte feil innlegg, mente det innlegget der ts skrev hun håpte at dette var en fetisj. 

Anonymkode: c79f7...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...