Gå til innhold

Dumme tabber du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Meg: Glad og fornøyd dro jeg ut for å gjøre innkjøp i dag, men det var så merksnodig lite folk ute? Og ingen biler  på parkeringsplassen ved butikksenteret? :huh: Og døra til butikksenteret var stengt??? Jeg spurte en mann som kom forbi, og han kunne opplyse meg om hvilken dag det er i dag. Jeg hadde glemt å se på kalenderen :sjenert: 

Anonymkode: fc65e...fca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glemte navnet mitt. 

Var opprop i timen hvor læreren 2 ganger ropte opp navnet mitt June. Hun ved siden av dulter borti meg og sier: Læreren roper deg opp. Jeg svarer: Nei, hun roper opp June. Før jeg skjønner rett etterpå at det er jo navnet mitt. 

Hører med til historien at det var 2 June i klassen.

Anonymkode: 25fd4...064

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

En bil tuttet og vinket til meg trodde jeg, og jeg vinket tilbake...så begynte de å le og jeg oppdaget noen personer bak meg som jeg ikke visste var der...det var flaut følte meg skikkelig dum.

Bilen var lik en person jeg kjenner så trodde det var den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en lei tendens til å tro at noen på gata, butikken osv smiler og sier hei til meg for å være hyggelig, når det er til de bak meg 😳

Anonymkode: 85915...1ee

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luna Llena skrev:

En bil tuttet og vinket til meg trodde jeg, og jeg vinket tilbake...så begynte de å le og jeg oppdaget noen personer bak meg som jeg ikke visste var der...det var flaut følte meg skikkelig dum.

Bilen var lik en person jeg kjenner så trodde det var den..

En bil som"tuttet" og vinket..😄Det skulle jeg gjerne sett.:kaklehone:

Anonymkode: cf0b5...854

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater butikker som har inn- og utgangsdør på forskjellig sted... Var på en butikk her en dag, og slepte med meg to ganske store poser ut. Bort til bilen, men ville den åpne seg? Nope. Etter fire frenetiske forsøk medf fjernkontrollen sa det endelig pip-pip, og jeg heiv inn posene på passasjersetet, satte meg inn og skulle til å sette inn nøkkelen. Plutselig rev en vilt fremmed mann opp bildøra, og lurte på hva i helv#@&! jeg gjorde inne i bilen hans. Jeg ble så forfjamset at jeg ikke klarte å få frem et ord. Bare skrapte opp posene og hastet rundt et hjørne. Der sto bilen min, ja. . :plystre:

Anonymkode: 77d49...235

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater butikker som har inn- og utgangsdør på forskjellig sted... Var på en butikk her en dag, og slepte med meg to ganske store poser ut. Bort til bilen, men ville den åpne seg? Nope. Etter fire frenetiske forsøk medf fjernkontrollen sa det endelig pip-pip, og jeg heiv inn posene på passasjersetet, satte meg inn og skulle til å sette inn nøkkelen. Plutselig rev en vilt fremmed mann opp bildøra, og lurte på hva i helv#@&! jeg gjorde inne i bilen hans. Jeg ble så forfjamset at jeg ikke klarte å få frem et ord. Bare skrapte opp posene og hastet rundt et hjørne. Der sto bilen min, ja. . :plystre:

Anonymkode: 77d49...235

Oj! Jeg har også holdt på å gå inn i feil bil et par ganger :sjenert:

Anonymkode: fc65e...fca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blåste mye en dag jeg var på vei til jobbintervju. Før jeg gikk inn ville jeg sjekke håret og speilet meg i et sort vindu på en parkert bil. I det jeg fikser på håret rulles vinduet ned og inni bilen sitter en gjeng ungdommer og ler seg i hjel.

Anonymkode: 99ff4...00d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, Luna Llena said:

Bilen var lik en person jeg kjenner så trodde det var den..

Var det denne?

nascar_daytona_500_auto_racing-e1550292866572.jpg

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, linsejesus skrev:

Var det denne?

nascar_daytona_500_auto_racing-e1550292866572.jpg

Tusen takk for en skikkelig god latter! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Levert øl til feil kunde. De hadde likt hår og samme farge på genseren. Serverte da kunden som ikke hadde bestilt øl.

Anonymkode: a2739...c45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har reist så mye og bodd utenlands at jeg av og til helt instinktivt takker servitørene på engelsk i Norge.. superkleint hvis de er av utenlandsk opprinnelse. Føler meg som den rasisten.. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobbet på et sykehus, var helt fersk. En av mine oppgaver var å ta tempen på pasientene. Kom til et rom jeg ikke hadde vært på før. Skulle sette inn tempmåleren på ei dame, rumpen var sydd igjen😂Hun hadde utlagt tarm. Da ble jeg flau🤣🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på Europris på lørdag, skulle ha en del ting så jeg hadde tatt til meg en kurv jeg raslet rundt med.

På et tidspunkt satte jeg igjen kurven i midtgangen for å gå og se på noe lenger inn i butikken, og gikk så tilbake og dro med meg kurven videre, jeg somlet og kikket siden jeg hadde en del tid jeg måtte slå ihjel.

Etter å ha ruslet rundt en stund kaster jeg et blikk ned i kurven, og ser en hel masse ting som jeg ikke hadde lagt oppi der... Kurven min var nemlig fremdeles tom....

Jeg slipper taket i kurven som om jeg skulle brent meg på den og forter meg rundt et hjørne for å få litt distanse mellom meg og kurven og latet som ingenting :fnise:

Litt senere gikk jeg tilbake for å se om den jeg hadde stjålet kurven fra hadde funnet den igjen, men der sto den ensom og trist fremdeles, fant aldri ut hvem sin kurv jeg hadde tatt :fnise:

Endret av 282_NaughtySpark
skriveleifer
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...