AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #41 Del Skrevet 30. mai 2019 TS, du kan jo se om du finner noe nyttig her: https://www.vegvesen.no/_attachment/61423 Anonymkode: 90171...699 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #42 Del Skrevet 30. mai 2019 6 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev: LES linken jeg la ut ... -Og nei, ambulanser kan ikke kjøre mer i lufta enn andre biler. Egentlig mindre, -tåler landing dårligere pga. ommbygning, -og ¨kronisk¨ overvekt. ... a. Ser ingen link Nei nettopp, det var nemlig noen over som påsto det! Jeg skal jammen snakke med veiarbederne å spørre om jeg kan dirigere litt i sommer for jeg mister nok jobben jeg jobber nå pga de gjør så jeg kommer for sent hver jævla dag! Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 30. mai 2019 #43 Del Skrevet 30. mai 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ingen link https://www.vegvesen.no/_attachment/61423 ... a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #44 Del Skrevet 30. mai 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS, du kan jo se om du finner noe nyttig her: https://www.vegvesen.no/_attachment/61423 Anonymkode: 90171...699 Off jeg orker ikke å lese så mange sider Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #45 Del Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser ingen link Nei nettopp, det var nemlig noen over som påsto det! Jeg skal jammen snakke med veiarbederne å spørre om jeg kan dirigere litt i sommer for jeg mister nok jobben jeg jobber nå pga de gjør så jeg kommer for sent hver jævla dag! Anonymkode: 9fbdf...9af Kanskje du skal legge deg tidlig, slik at du kan stå opp tidligere, kjøre hjemmefra i god tid og slippe å komme for sent i morgen? Rasjonelle mennesker ville gjort dette. Irrasjonelle mennesker reagerer slik du gjør. Anonymkode: e2a2f...03c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #46 Del Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, Sliten&kjørt51 skrev: https://www.vegvesen.no/_attachment/61423 ... a. Orker ikke å lese så mange sider Du må ikke tro at de som dirigerer har lest det heller, de sier bare det og så blir de satt ut i trafikken uten noen forståelse! Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #47 Del Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du skal legge deg tidlig, slik at du kan stå opp tidligere, kjøre hjemmefra i god tid og slippe å komme for sent i morgen? Rasjonelle mennesker ville gjort dette. Irrasjonelle mennesker reagerer slik du gjør. Anonymkode: e2a2f...03c Så jeg skal tape masse fritid på grunn av de mener du?? 30 min på morgenen 30 min på kvelden pga å legge meg tidlig for å stå opp 30 min tidligere og 30 min på ettermiddagen??! Er jo ingen fritid igjen da! Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #48 Del Skrevet 30. mai 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ingen link Nei nettopp, det var nemlig noen over som påsto det! Jeg skal jammen snakke med veiarbederne å spørre om jeg kan dirigere litt i sommer for jeg mister nok jobben jeg jobber nå pga de gjør så jeg kommer for sent hver jævla dag! Anonymkode: 9fbdf...9af Du er sjøl ansvarlig for å starte så tidlig at du rekker jobben. Vet du at det er veiarbeid( og det vet du nok for det er ikke gjort på EN dag å få en veistrekning ferdig) så er det DIN plikt å starte i så god tid at du rekker jobben. Sorry, mn slik er det å være voksen. Anonymkode: 4601e...74e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #49 Del Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du er sjøl ansvarlig for å starte så tidlig at du rekker jobben. Vet du at det er veiarbeid( og det vet du nok for det er ikke gjort på EN dag å få en veistrekning ferdig) så er det DIN plikt å starte i så god tid at du rekker jobben. Sorry, mn slik er det å være voksen. Anonymkode: 4601e...74e Blir jo ikke fritid igjen for meg da!! Jeg kjøper meg en tesla til å plasserer på andre siden av området å plasserer den andre på andre siden så sykler jeg igjennom... eneste mulighet for meg!!. Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #50 Del Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Blir jo ikke fritid igjen for meg da!! Jeg kjøper meg en tesla til å plasserer på andre siden av området å plasserer den andre på andre siden så sykler jeg igjennom... eneste mulighet for meg!!. Anonymkode: 9fbdf...9af Og om det skjer noe med deg, bilen ( eller sykkelen) på vei gjennom området så får du ikke ei krone igjen på forsikringa. For da er det du som har brutt regler som er der. Anonymkode: 4601e...74e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #51 Del Skrevet 30. mai 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og om det skjer noe med deg, bilen ( eller sykkelen) på vei gjennom området så får du ikke ei krone igjen på forsikringa. For da er det du som har brutt regler som er der. Anonymkode: 4601e...74e Hvordan kan det skje noe med min bil når jeg har begge på hver side av området? Da må de kjøre i fylla i såfall! Om jeg blir påkjørt og eller skadet må føreren eller de som skadet meg få straff og firmaets forsikring må dekke mine skader på meg og sykkelen Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #52 Del Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvordan kan det skje noe med min bil når jeg har begge på hver side av området? Da må de kjøre i fylla i såfall! Om jeg blir påkjørt og eller skadet må føreren eller de som skadet meg få straff og firmaets forsikring må dekke mine skader på meg og sykkelen Anonymkode: 9fbdf...9af Den kan bli tauet av Falcken fordi du står ulovlig parkert. Så må du betale for å få den ut igjen Anonymkode: 3b04c...25e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #53 Del Skrevet 30. mai 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Den kan bli tauet av Falcken fordi du står ulovlig parkert. Så må du betale for å få den ut igjen Anonymkode: 3b04c...25e Er ikke i byen det er, det er på landet, skog osv i området så det er fullt lovlig å parkere utenfor Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #54 Del Skrevet 30. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Orker ikke å lese så mange sider Du må ikke tro at de som dirigerer har lest det heller, de sier bare det og så blir de satt ut i trafikken uten noen forståelse! Anonymkode: 9fbdf...9af Du trenger ikke lese alt. Kikk deg gjennom kap 1 om lovverket, kap. 3.5 om Manuell dirigering og kanskje Vedlegg 2 om Opplæring. Det rekker du, selv om du må tidlig opp i morgen for å reise hjemmefra 15-20 minutter tidligere enn vanlig. 👍 Anonymkode: 90171...699 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #55 Del Skrevet 30. mai 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan det skje noe med min bil når jeg har begge på hver side av området? Da må de kjøre i fylla i såfall! Om jeg blir påkjørt og eller skadet må føreren eller de som skadet meg få straff og firmaets forsikring må dekke mine skader på meg og sykkelen Anonymkode: 9fbdf...9af Bryter du loven og kjører der det ikke er lov, så må du ta ansvaret sjøl. De sperrer området fordi de som kjører de store maskinene skal unngå å skade noen. Anonymkode: 4601e...74e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #56 Del Skrevet 30. mai 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir jo ikke fritid igjen for meg da!! Jeg kjøper meg en tesla til å plasserer på andre siden av området å plasserer den andre på andre siden så sykler jeg igjennom... eneste mulighet for meg!!. Anonymkode: 9fbdf...9af Ditt problem 🤷🏼♀️ Ikke mange i verden som bryr seg om fritiden din. Anonymkode: a8a36...18b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #57 Del Skrevet 30. mai 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir jo ikke fritid igjen for meg da!! Jeg kjøper meg en tesla til å plasserer på andre siden av området å plasserer den andre på andre siden så sykler jeg igjennom... eneste mulighet for meg!!. Anonymkode: 9fbdf...9af Du kan også vurdere å flytte, siden du ser for deg at dette veiarbeidet skal foregå så lenge at det vil gå sterkt ut over livskvaliteten din å måtte bruke en time ekstra av fritiden din på arbeidsreisen din. Anonymkode: e2a2f...03c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #58 Del Skrevet 30. mai 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du trenger ikke lese alt. Kikk deg gjennom kap 1 om lovverket, kap. 3.5 om Manuell dirigering og kanskje Vedlegg 2 om Opplæring. Det rekker du, selv om du må tidlig opp i morgen for å reise hjemmefra 15-20 minutter tidligere enn vanlig. 👍 Anonymkode: 90171...699 Hvorfor skal jeg lese om det? Jeg kan trafikkflyt mer enn de som står der.. Anonymkode: 9fbdf...9af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #59 Del Skrevet 30. mai 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bryter du loven og kjører der det ikke er lov, så må du ta ansvaret sjøl. De sperrer området fordi de som kjører de store maskinene skal unngå å skade noen. Anonymkode: 4601e...74e Skal ikke kjøre, jeg skal sykle! Anonymkode: 9fbdf...9af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #60 Del Skrevet 30. mai 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ditt problem 🤷🏼♀️ Ikke mange i verden som bryr seg om fritiden din. Anonymkode: a8a36...18b Jeg gjør det hvertfall Anonymkode: 9fbdf...9af 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå