Gå til innhold

Har de som stopper trafikken lov og rett til det eller kan man gi faen i de å bare kjøre??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Sliten&kjørt51 skrev:

LES linken jeg la ut ...

-Og nei, ambulanser kan ikke kjøre mer i lufta enn andre biler. Egentlig mindre, -tåler landing dårligere pga. ommbygning,

-og ¨kronisk¨ overvekt. ...

a.

Ser ingen link 

Nei nettopp, det var nemlig noen over som påsto det!

Jeg skal jammen snakke med veiarbederne å spørre om jeg kan dirigere litt i sommer for jeg mister nok jobben jeg jobber nå pga de gjør så jeg kommer for sent hver jævla dag!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen link 

Nei nettopp, det var nemlig noen over som påsto det!

Jeg skal jammen snakke med veiarbederne å spørre om jeg kan dirigere litt i sommer for jeg mister nok jobben jeg jobber nå pga de gjør så jeg kommer for sent hver jævla dag!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Kanskje du skal legge deg tidlig, slik at du kan stå opp tidligere, kjøre hjemmefra i god tid og slippe å komme for sent i morgen? Rasjonelle mennesker ville gjort dette. Irrasjonelle mennesker reagerer slik du gjør. 

Anonymkode: e2a2f...03c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sliten&kjørt51 skrev:

Orker ikke å lese så mange sider 

Du må ikke tro at de som dirigerer har lest det heller, de sier bare det og så blir de satt ut i trafikken uten noen forståelse!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du skal legge deg tidlig, slik at du kan stå opp tidligere, kjøre hjemmefra i god tid og slippe å komme for sent i morgen? Rasjonelle mennesker ville gjort dette. Irrasjonelle mennesker reagerer slik du gjør. 

Anonymkode: e2a2f...03c

Så jeg skal tape masse fritid på grunn av de mener du?? 30 min på morgenen 30 min på kvelden pga å legge meg tidlig for å stå opp 30 min tidligere og 30 min på ettermiddagen??! Er jo ingen fritid igjen da!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser ingen link 

Nei nettopp, det var nemlig noen over som påsto det!

Jeg skal jammen snakke med veiarbederne å spørre om jeg kan dirigere litt i sommer for jeg mister nok jobben jeg jobber nå pga de gjør så jeg kommer for sent hver jævla dag!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Du er sjøl ansvarlig for å starte så tidlig at du rekker jobben. Vet du at det er veiarbeid( og det vet du nok for det er ikke gjort på EN dag å få en veistrekning ferdig) så er det DIN plikt å starte i så god tid at du rekker jobben. Sorry, mn slik er det å være voksen. 

 

Anonymkode: 4601e...74e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er sjøl ansvarlig for å starte så tidlig at du rekker jobben. Vet du at det er veiarbeid( og det vet du nok for det er ikke gjort på EN dag å få en veistrekning ferdig) så er det DIN plikt å starte i så god tid at du rekker jobben. Sorry, mn slik er det å være voksen. 

 

Anonymkode: 4601e...74e

Blir jo ikke fritid igjen for meg da!! 

Jeg kjøper meg en tesla til å plasserer på andre siden av området å plasserer den andre på andre siden så sykler jeg igjennom... eneste mulighet for meg!!.

 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Blir jo ikke fritid igjen for meg da!! 

Jeg kjøper meg en tesla til å plasserer på andre siden av området å plasserer den andre på andre siden så sykler jeg igjennom... eneste mulighet for meg!!.

 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Og om det skjer noe med deg, bilen ( eller sykkelen) på vei gjennom området så får du ikke ei krone igjen på forsikringa. For da er det du som har brutt regler som er der. 

 

Anonymkode: 4601e...74e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Og om det skjer noe med deg, bilen ( eller sykkelen) på vei gjennom området så får du ikke ei krone igjen på forsikringa. For da er det du som har brutt regler som er der. 

 

Anonymkode: 4601e...74e

Hvordan kan det skje noe med min bil når jeg har begge på hver side av området? Da må de kjøre i fylla i såfall! 

Om jeg blir påkjørt og eller skadet må føreren eller de som skadet meg få straff og firmaets forsikring må dekke mine skader på meg og sykkelen 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvordan kan det skje noe med min bil når jeg har begge på hver side av området? Da må de kjøre i fylla i såfall! 

Om jeg blir påkjørt og eller skadet må føreren eller de som skadet meg få straff og firmaets forsikring må dekke mine skader på meg og sykkelen 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Den kan bli tauet av Falcken fordi du står ulovlig parkert. Så må du betale for å få den ut igjen :)

Anonymkode: 3b04c...25e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Den kan bli tauet av Falcken fordi du står ulovlig parkert. Så må du betale for å få den ut igjen :)

Anonymkode: 3b04c...25e

Er ikke i byen det er, det er på landet, skog osv i området så det er fullt lovlig å parkere utenfor 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Orker ikke å lese så mange sider 

Du må ikke tro at de som dirigerer har lest det heller, de sier bare det og så blir de satt ut i trafikken uten noen forståelse!

Anonymkode: 9fbdf...9af

Du trenger ikke lese alt. Kikk deg gjennom kap 1 om lovverket, kap. 3.5 om Manuell dirigering og kanskje Vedlegg 2 om Opplæring. Det rekker du, selv om du må tidlig opp i morgen for å reise hjemmefra 15-20 minutter tidligere enn vanlig. 👍

Anonymkode: 90171...699

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan det skje noe med min bil når jeg har begge på hver side av området? Da må de kjøre i fylla i såfall! 

Om jeg blir påkjørt og eller skadet må føreren eller de som skadet meg få straff og firmaets forsikring må dekke mine skader på meg og sykkelen 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Bryter du loven og kjører der det ikke er lov, så må du ta ansvaret sjøl. De sperrer området fordi de som kjører de store maskinene skal unngå å skade noen. 

Anonymkode: 4601e...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo ikke fritid igjen for meg da!! 

Jeg kjøper meg en tesla til å plasserer på andre siden av området å plasserer den andre på andre siden så sykler jeg igjennom... eneste mulighet for meg!!.

 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Ditt problem 🤷🏼‍♀️ Ikke mange i verden som bryr seg om fritiden din. 

Anonymkode: a8a36...18b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir jo ikke fritid igjen for meg da!! 

Jeg kjøper meg en tesla til å plasserer på andre siden av området å plasserer den andre på andre siden så sykler jeg igjennom... eneste mulighet for meg!!.

 

Anonymkode: 9fbdf...9af

Du kan også vurdere å flytte, siden du ser for deg at dette veiarbeidet skal foregå så lenge at det vil gå sterkt ut over livskvaliteten din å måtte bruke en time ekstra av fritiden din på arbeidsreisen din. 

Anonymkode: e2a2f...03c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke lese alt. Kikk deg gjennom kap 1 om lovverket, kap. 3.5 om Manuell dirigering og kanskje Vedlegg 2 om Opplæring. Det rekker du, selv om du må tidlig opp i morgen for å reise hjemmefra 15-20 minutter tidligere enn vanlig. 👍

Anonymkode: 90171...699

Hvorfor skal jeg lese om det? Jeg kan trafikkflyt mer enn de som står der..

Anonymkode: 9fbdf...9af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bryter du loven og kjører der det ikke er lov, så må du ta ansvaret sjøl. De sperrer området fordi de som kjører de store maskinene skal unngå å skade noen. 

Anonymkode: 4601e...74e

Skal ikke kjøre, jeg skal sykle! 

Anonymkode: 9fbdf...9af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ditt problem 🤷🏼‍♀️ Ikke mange i verden som bryr seg om fritiden din. 

Anonymkode: a8a36...18b

Jeg gjør det hvertfall 

Anonymkode: 9fbdf...9af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...