Gå til innhold

tinder og sexhinting...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg vært på tinder en stund, skrevet med noen menn og det felles for disser er at de i løpet av kortere eller lengre tid alltid kommer inn på sex. Dette er menn jeg ikke har møtt enda. 
Jeg syns det er utrolig turn-off, rett og slett. Men undrer meg jo, for dersom *alle* gjør dette, vil det si at de fleste kvinner syns det er helt topp med sånne meldinger- som de svarer på og spør videre, eller? Kanskje jeg er for prippen for tinder 😄

Anonymkode: 26444...660

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hater sexhinting på tinder. Drit i å pensle samtalen inn på sex eller, hvis du VET at du er én av de svært få som behersker det, vær DIREKTE, ikke hint.

Det er nok to ting du må forstå. Det ene er at menn flest er på tinder når de er kåte. Ikke nødvendigvis pikken i hånda, men det er nok ikke så langt fra sannheten det heller. Også de "uskyldige".

Det andre er at de fleste innimellom treffer blink med sånne meldinger. Gjerne etter kl. 0000 natt til lørdag eller søndag, men det skjer helt sikkert ellers også. 

Anonymkode: 81ac8...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Ja som jeg trodde altså... utrolig usjarmerende, selv de godt innpakkete hintene som «skulle ønske du var kjæresten min i kveld og var her sammen med meg så jeg kunne gjøre kjæresteting med deg....» 

Djises har jo ikke møtt mannen en eneste gang... da får man «høl er høl» følelsen. Æsj! 

Anonymkode: 26444...660

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det så rart da? De fleste av oss leter etter en kjæreste å være intime med gjennom nettdating, noen leter etter noen å bare ha sex med. De aller aller færreste leter etter et platonisk forhold.

Noen ønsker også bare å chatte litt, flørte.. Det er også en form for nettdating. 

Det er vel ikke så mye å henge seg opp i. Bare blokker dem som plager dere, og bruk energien på dem som dere ønsker mer kontakt med. Ikke nødvendig å være så fintfølende når man har tatt valget å drive med nettdatingen, for det er en lekeplass for sex, tull og tøys, det vet vel alle.

Anonymkode: aefc7...09b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå er Tinder en app de aller fleste ser på som en sex-app. Ikke uvanlig å møtes for sex rett etter man matcher, det er på en måte poenget med Tinder.

Anonymkode: ffadc...863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...