Gå til innhold

Begynne å tegne igjen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tar det å bli god på å tegne igjen når man ikke har tegnet på kanskje 11 år?

Anonymkode: 68e05...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok induviduelt, Bare begynn (:-)

 

Anonymkode: 362ab...268

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt å se en tråd om dette. Jeg går å lurer på om jeg skal ta det opp og. Er ca like lenge siden jeg har tegnet fast og. Jeg var ikke så verst på det, men da jeg prøvde litt i fjor merket jeg at teknikken var helt borte, så har ikke vært så motivert til å starte opp igjen. Men kanskje jeg skulle det allikevel:)

Anonymkode: 04aa6...b36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så morsomt å se en tråd om dette. Jeg går å lurer på om jeg skal ta det opp og. Er ca like lenge siden jeg har tegnet fast og. Jeg var ikke så verst på det, men da jeg prøvde litt i fjor merket jeg at teknikken var helt borte, så har ikke vært så motivert til å starte opp igjen. Men kanskje jeg skulle det allikevel:)

Anonymkode: 04aa6...b36

Ja, man må nok lære opp alle teknikkene på nytt igjen. Det er jo verdt å prøve! 😄

Anonymkode: 68e05...f2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner og på den dørstokkmila. Men tror ikke man skal tenke for mye på hvor god en kan bli igjen, men heller øve, øve, øve...Var vel mye det det handlet om fra starten av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tegner og maler må, bortsett fra ett år midt i så hadde jeg vel et opphold på rundt femten år +. Trives med det må, finner ut hva jeg liker, hvilke teknikker osv. Moro :) Anbefales å begynne igjen ja! 

Anonymkode: e227d...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva syntes dere var moro å holde på med? Jeg er en bedre tegner enn maler, likevel er jeg så glad i å holde på med farger at jeg maler en god del. Mest med acryl. Liker å blande teknikker og har en greie for å male på ting og ikke papir, til og med på klær/vesker. Liker metallbokser godt, og stein. 

Anonymkode: e227d...600

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...