AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Vi jobber på samme store arbeidsplass, men helt ulike avdelinger som har lite med hverandre å gjøre til vanlig. Har det siste halvåret vært involvert i noen større prosjekter der vi har befunnet oss i samme rom. Jeg er litt sjenert og dessuten nettopp separert så vil ikke skape noen rykter blant mine hyggelige, men pratsomme kollegaer☺️. Har likevel sett på han litt halvt i skjul. Vi deler mange felles interesser, blant annet kunst, og han har åpent rost meg i fellesskap for min profesjonelle innsats. Ved et par anledninger har han sett på meg med et litt intenst blikk når det har vært færre folk til stede. Siden jeg er litt usikker på om det blikket betyr "åpen for kontakt" eller "slutt å se på meg!" Har jeg for det meste unnviket blikket hans, også pga. Nevnte kollegaer. En gang holdt jeg blikket hans litt og flyttet deretter blikket til et spesielt maleri vi har på veggen på jobb, da jeg så tilbake på han så han på det samme bildet. Det merkelige er at i dag da jeg så på han så vendte han blikket mot det samme maleriet Er usikker om jeg skal ta kontakt, da jeg er redd for å bli avvist av denne flotte mannen og eventuell klein stemning på jobbprosjektet som fortsatt pågår. Anonymkode: 19a1d...1d9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Ville ventet og sett d an bli mer sikker i sin sak. Kan bare være tilfeldigheter. Litt tålmodighet så ser du fort om d fortsetter😊 Anonymkode: 51f56...3e9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er usikker om jeg skal ta kontakt, da jeg er redd for å bli avvist av denne flotte mannen og eventuell klein stemning på jobbprosjektet som fortsatt pågår. Vent til rette anledning! Et sosialt treff på jobben, hold deg tett på, flørte, snakke og danse litt. Da får du litt flere indikasjoner på hva som er stillingen i deres relasjon og interesse! Kan bli kleint det også Men slik er det når man skal ta en sjanse på arbeidsplassen. Ikke gå for fort frem, hold mulighetene åpen, og ta høyde for at alt kan skje, eller ikke noe. Forhold på arbeidsplassen må man faktisk ta litt tid med. Har samme forholdet selv, men har allerede flørtet med vedkommende i sosiale treff vi har hatt, og da var det voldsom interesse, edru på arbeidsplassen litt mer reservert og tilbakeholden. Det kan være fordi man er redd for snakk og rykter som ikke er hyggelig. Neste gang skal jeg avklare det med vedkommende en gang for alle, om sjansen byr seg og vedkommende er ledig da Det vet man aldri om og når endrer seg. Så det kan også da være kjørt. Men slik er det bare. Anonymkode: ab994...2d8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 Neste gang dere får øyekontakt, smil til han:)) Så tar han forhåpentlig hintet om han kan ta kontakt med deg dersom han er interessert. I følge vg-sexologen tar de fleste menn kontakt kun dersom han har hatt øyekontakt med damen, og hun har smilt til han:)) Anonymkode: 8ff46...ed6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå