AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #1 Skrevet 29. mai 2019 Hei! Vi skal i gang med å selge leiligheten vår snart. Men vi lurer veldig på hvordan vi skal gjøre det med kattene våre ift til fotografering og visning. Hva har andre gjort? Takknemlig for alle svar Anonymkode: eaf1f...7b9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #2 Skrevet 29. mai 2019 Under foto kan dere flytte katten og nødvendig utstyr fra rom til rom. Foto tar ikke mer enn 1-2 timer. under visning må dere rydde bort alt av katteutstyr (husk å støvsuge og vaske godt) og katt. Rydd utstyr i boden og hør om en nabo kan passe katten, feks. Anonymkode: 5dd9c...815 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #3 Skrevet 29. mai 2019 Det er problemet, vi har ingen som kan passe de. De vi kjente her i blokka har flytta. Anonymkode: eaf1f...7b9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #4 Skrevet 29. mai 2019 Fjern kattedassen en uke før visning. Mulig dere ikke lukte noe, men kattedass lukter drit Anonymkode: b0e95...944 1 1
nattsvermer Skrevet 29. mai 2019 #5 Skrevet 29. mai 2019 De er ikke vant til å gå i bånd? Da kan de jo tas med ut en luftetur. Sist vi hadde visning kjørte vi tur mens den pågikk, med katten og alt i bilen. Det er kanskje ikke et alternativ? Under fotografering er det jo bare å flytte katter og ting unna kameraet 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #6 Skrevet 29. mai 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fjern kattedassen en uke før visning. Mulig dere ikke lukte noe, men kattedass lukter drit Anonymkode: b0e95...944 Ikke om man bruker klumpesand av høy kvalitet og renser den daglig. Vi har hatt venner på besøk for første gang som lurte på om kattene brukte menneskedoen fordi de skjønte ikke hvor kattedoen var (de står i gangen inni en benk, rett under der man henger opp jakker, så ja. Så lite lukter de) 31 minutter siden, nattsvermer skrev: De er ikke vant til å gå i bånd? Da kan de jo tas med ut en luftetur. Sist vi hadde visning kjørte vi tur mens den pågikk, med katten og alt i bilen. Det er kanskje ikke et alternativ? Under fotografering er det jo bare å flytte katter og ting unna kameraet Vi har ikke bil (eller lappen). 😕 Og nei, ikke vant til bånd. Anonymkode: eaf1f...7b9 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2019 #7 Skrevet 29. mai 2019 Putt de i buret sitt, og sett det i bilen med vinduet oppe eller. No. Eller bare ha katta i bilen imens. Anonymkode: f8fdf...4f8 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2019 #8 Skrevet 30. mai 2019 Sett evt utstyr i boden og ha kattene en dag på kattepensjonat når det er visning? Dvs hvis dere ikke kan ha de i bur et sted dere kan være sammen med de, visning er vel kun 1-3 timer. Og når dere tar bilder så får dere flytte de PG utstyret litt fra rom til rom som noen nevner her! Anonymkode: 540b2...cb5 1
Mhmjadda Skrevet 30. mai 2019 #9 Skrevet 30. mai 2019 Jeg hadde digget et miljøbilde med en sovende katt på (i sofaen eller en stol, riktig nok), så for min del kunne katten ha vært der ved fotograferingen. På visning må dere jo bare finne en løsning, da kan ikke kattene være der. 2
Mhmjadda Skrevet 6. juni 2019 #10 Skrevet 6. juni 2019 På 30.5.2019 den 15.36, Mhmjadda skrev: Jeg hadde digget et miljøbilde med en sovende katt på (i sofaen eller en stol, riktig nok), så for min del kunne katten ha vært der ved fotograferingen. På visning må dere jo bare finne en løsning, da kan ikke kattene være der. For å sitere meg selv, måtte trykke på denne annonsen idag! Bladde gjennom alle bildene i håp om at katten dukket opp igjen 😁 https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=149155871 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå