jabx Skrevet 22. november 2020 #21 Skrevet 22. november 2020 På 11.11.2020 den 0.34, AnonymBruker skrev: Før du kommer med dumme råd. Sjekke hva personen over deg skrev. DET HOLDT MED Å BYTTE NR: Anonymkode: 42eaa...b29 Det stemmer ikke. De lagrer bilder og alt mulig, og kan bruke dette til å identifisere nye kontoer. Dette er velkjent, da mange har prøvd ulike måter å lage nye kontoer på. Tidligere var det mulig å opprette nye kontoer, selv identiske, men dette har de nå strammet kraftig inn på. Hvis man slipper unna med å bare bytte nummer så var det enten før de innførte systemet de har nå, eller så har man flaks eller lignende.
jabx Skrevet 22. november 2020 #22 Skrevet 22. november 2020 På 14.11.2020 den 11.33, AnonymBruker skrev: Gjør de ikke det så er det jo bare å anmelde de for brudd på GDPR. Da blir de svette, og får forhåpentligvis en velfortjent og HEEEEFTIG bot. 🙂 Anonymkode: 6623b...ce3 Forbrukerrådet har allerede vært etter Tinder: https://www.forbrukerradet.no/siste-nytt/tinder-bends-for-consumer-pressure/
jabx Skrevet 22. november 2020 #23 Skrevet 22. november 2020 På 14.11.2020 den 16.13, AnonymBruker skrev: Jabx sine råd er unødvendige da det er bevist at det holder med at man bytter tlf nummeret Anonymkode: 42eaa...b29 Nei, det gjør ikke det. Det er bare å lese seg opp på nett, med massevis av folk som har fått kontoen stengt og som opplever at Tinder klarer å identifisere dem selv om de prøver å bytte ut alt mulig.
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #24 Skrevet 22. november 2020 5 minutter siden, jabx skrev: Nei, det gjør ikke det. Det er bare å lese seg opp på nett, med massevis av folk som har fått kontoen stengt og som opplever at Tinder klarer å identifisere dem selv om de prøver å bytte ut alt mulig. Hvorfor blir man stengt da? Kan det være fordi noen har rapportert profilen? Det jeg opplevde sist jeg laget profil, var at det ikke var mulig å legge inn et profilbilde som ikke var ansikt. Mange har jo profiler med bilde av solnedgang, føtter på stranden etc. Anonymkode: aced5...630
AnonymBruker Skrevet 22. november 2020 #25 Skrevet 22. november 2020 54 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor blir man stengt da? Kan det være fordi noen har rapportert profilen? Det jeg opplevde sist jeg laget profil, var at det ikke var mulig å legge inn et profilbilde som ikke var ansikt. Mange har jo profiler med bilde av solnedgang, føtter på stranden etc. Anonymkode: aced5...630 De opplyser ikke om hvorfor kontoen blir stengt, da de mener dette kan avsløre identiteten til den som har rapportert deg. Det jabx skriver stemmer sikkert en sjelden gang, for de mest problematiske brukerne, men i nesten alle tilfeller holder det å bytte nummer. Anonymkode: 5ff28...5d0
AnonymBruker Skrevet 29. november 2020 #26 Skrevet 29. november 2020 Dårlig oppførsel? Eller rapportert mange nok ganger. Anonymkode: d2c99...0d9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå