Gå til innhold

Barnevennlig, men god restaurant i Oslo.


Arkana

Anbefalte innlegg

Jeg håper noen her kan tipse meg om en god, men barnevennlig restaurant i Oslo. Ett av barna vi skal ha med er svært kresent og trenger som et minimum å kunne få en porsjon pommes frites, ellers spiser de andre det meste. Gjerne en biffrestaurant, men trenger absolutt ikke være det. Ikke overprisede kjederestauranter som Big Horn, Friday's og Egon. Håper på mange tips. :blomst:

Endret av Arkana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trancher (på Grünerløkka) er en god biffrestaurant, med gode fries. Man bør bestille bord. 

Døgnvill (helst den ved Vulkan) har veldig gode burgere for både de voksne og barna, selvsagt fries, og milkshake som er veldig god. 

Yaya’s som foreslått over er thaimat med helt ærlig middels kvalitet, men veldig barnevennlig. Som voksen synes jeg som sagt maten er helt middels (max). Jeg tror ikke de har fries, men alle restauranter har jo meny på nett, så det er jo lett å finne ut. 

Le Benjamin på Grünerløkka er en veldig god bistro med fin barnemeny, du kan jo google den og se om potetkroketter godtas. ;) Man må bestille bord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...